Skoči na vsebino

Toča 25.05.2022


FrX186

Priporočeno sporočilo

pred 15 urami je TiEn napisal:

Iz maske jo je prestavil na odbijač.

Dejansko se drzi rež spodnjega dela odbijača, malo nad spodnjim spojlerjem.

Vpeto v reže.

 

Nobenega vrtanja ali vidnega posega v avtomobilske dele.

 

Če se zadeva obnese na daljši rok, bom začel to izdelovat 😜

Popravljeno od FrX186
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Boss napisal:

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

Mene bolj spominja na tole.... 👍

Screenshot_20220904_161921_com.android.chrome~2_edit_637466639464183.jpg

IMG_20220904_122856_edit_637396976717840.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Boss napisal:

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

Je tocno tak lahko zaenkrat, zaradi dolzine nosilcev.

Je pa res za slab cm nizje od roba, kar bo treba se dodelat, da jo res kje nebi zahaklal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da v živo lepše zgleda kot na fotkah, ker je tule verjetno pod takšnim kotom slikano, da mi nekako čudno izpade. Je pa tudi res, da so okusi različni in važno je zadeva lastniku všečna. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Zdaj samo še od Mazdinega znaka dol montiraj dve kromasti palčki, vmes pa en bel trak. Pa bo zelo podobna premijskemu Bavarcu, iz katerega se vsi norca delajo, ker ima tako veliko masko spredaj...

 

ampak tam so res grdo  nardil, ko bi tiste ledvičke pol vsaj mal lepše izoblikoval, je pa pri Mazdi vseen dost lepše izpadlo!

 

 

BMW-X5.webp

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to je ta zblojenost... trendi v tehniki in okoljevarstvu so v tem, da se gre na elektrifikacijo oziroma v hibride ter, da je potreba po ogromnih maskah/hladilnikih čedalje manjša oziroma je skoraj ni. Ampak trendi oblikovanja pa gredo v glomazne maske brez tehnične potrebe.

 

To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.:nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trend gre v vse bolj grde avtomobile. 

Res je samo še par avtomobilov, ki so res oblikovalsko popolni. Da ne govorimo o električarjih.Tam je pa itak vse več ali manj polom od oblike. 

Razen audija in porscheja, seveda. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Alex napisal:

Trend gre v vse bolj grde avtomobile. 

Res je samo še par avtomobilov, ki so res oblikovalsko popolni. Da ne govorimo o električarjih.Tam je pa itak vse več ali manj polom od oblike. 

Razen audija in porscheja, seveda. 😊

Lucid Air bi mel pred vsako teslo pa marsikerem električnem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.:nevem:

 

No ja, v teoriji bi tole se slo 😂 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...
Pravkar je Haxballer napisal:

No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?

 

null

image.jpeg

Itak ... cenitev, klepar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Haxballer napisal:

Koliko se pa to potem pozna pri zavarovalniški premiji? Nimam še izkušenj z uveljavljanjem kaska, zato sprašujem...

Če imaš točo vključeno pod naravne nesreče ali pa posebej zavarovano (tako je imel Generali), potem se ti naslednje leto zaradi tega ne bo nič poznalo na premiji.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.