Skoči na vsebino

Poraba goriva CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Ker se odločam za nakup CX 5 2.2 175 KS brez add blue, AWD, automatik, letnik okoli 2017-2018, me zanima kaka je realna poraba goriva za pričakovati? 

Hvala za izčrpne informacije.

Napisano

Jaz bi rekel odvisno od razdalji in načina vožnje. Jaz imam 184 KM in imam povprečje 7,6 je pa odvisno če delam razdaljo daljšo od 50 KM po AC ali regionalni lahko poraba pade tudi na 6 ali manj. 
 

standardna vožnja v službo je pa tako

30 KM AC pri hitrosti 130 in 14 KM mesta poraba 7,8

Pri ac hitrosti 140 pride poraba 8,2

pri AC hitrosti 150 pa je poraba 8,9

 

na morje z kovčkom na strehi in kolesi zadaj pa hitrost 130 je bila poraba 9,8

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

tukaj se pa potem vidi kako novinarji "nabijajo" -> Poraba po ECE, mešan cikel:    5,5l/100km

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Mazda CX-5 spada med tiste avtomobile, ki so v razred priljubljenih 'crossoverjev' vstopili precej pozno. In to je pravzaprav ena od njegovih prednosti.

 

Napisano

Po moje je odvisno kako dolgo se voziš v enem kosu. Ko je menjalnik dovolj segret da fiksira hidravlično sklopko in potem poraba pada

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem zakaj, sam men gre mal na smeh. 😜

 

  I

  I

  I

\   /

 \/

33112_1.png

Napisano
dne 30. 6. 2022 ob 5:43 je Alex napisal:

... in en kup problemov zaradi ekologije.(dpf,kolektor,egr...)

Ja, pa za poplave v Sahari, sušo v Amazoniji in izpad javne razsvetljave v Timbuktu je tudi kriv dizel, a ne?

 

Pri naši hiši sta dve Mazdi. Mazda 5 ima preko 330.000 km, DPF enkrat zamenjan, EGR dvakrat čiščen. Mazda BT-50 ima nov kolektor, ker sem nasedel in starega poškodoval. In zahvaljujoč temu, da imam dva dizelaša, še nisem bankrotiral. Ravno danes je petka prevozila od Splita domov s porabo 5,2 litra na 100 km - za avto s 330.000 pregon... ... ... Se pravi prevoženimi kilometri niti ni slabo. BTjka pa je na isti relaciji vlekla še okoli 1300 kg težko počitniško prikolico. Kljub vzponom na Velebit in od Bosiljevega proti Rijeki hitrost ni padla pod 100 km/h, poraba pa ni presegla 12,68 litra na 100 km. In to v opoldanski pripeki pri okoli 35 stopinjah Celzija in s prižgano klimo - in brez pregrevanja motorja! Zdaj mi pa pokažite bencinarja (lahko tudi hibrida), ki bi s tako porabo zvlekel 1300 kg težko prikolico čez Velebit! Da vas vidim, dizlomrzneže! Lahko na pomoč pokličete tudi zaplinjence, pa da vidimo! In če me boste prav sprovocirali, bom jaz pripravil naslednji "poraba-izziv", če bo kdo od dizlomrznežev mel... ... ... Se pravi "prašnike"...

 

Torej, LadoK, določene objave je potrebno jemati z določeno rezervo...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.