Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Definitivno Zircon sand. Crystal soul red je že mal zdolgočasena, ker jih je največ :) 

  • Všeč 5
  • Začuden 2

 

 

Napisano

Črn avto, črne plastike 😁 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

 

 

Napisano
pred 5 urami je Valh napisal:

...

G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali

G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom

 

Glede menjalnika, če imaš možnost in če si "pravi voznik", moja izbira ročni menjalnik, dokler še lahko, ker kot kaže, nam bodo počasi še to vzeli in je že sedaj prava redkost 😡. Ročni je med boljšimi, 2jurja je ceneje in lahko malo manjša poraba...:punk:

Glede barve pa, vsake oči imajo svojega malarja 🤩

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Napisano

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Napisano
dne 22. 3. 2025 ob 19:29 je Tilen5 napisal:

Pomoje bi prvič videli ferrarija z porabo 6.0 🤣🤪

Ja, to pa res a ne vidiš na sliki, da je na elektriko..... 🫣😋😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je GregorV napisal:

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Po mojem je G150 ali G140 glede AT čisto druga pesem. Naš šofer je še vedno navdušen nad AT, ki učinkovito izrablja radarski tempomat, ta pa olajša vožnjo v kolonah, v katerih mi preživimo pol voženj. Po mojem bi bil podobno navdušen tudi nad G140 MT ali X186 MT.

 

Pravi tudi, da ga kompakten občutek vožnje zelo spominja na vožnjo z Mazdo 3 (kar pomeni, da mu je odličen). Zelo mu je všeč, da je avto tih - pri hitrosti 155 km/h se motor vrti s slabimi 3.000 obrati. Obe lastnosti bi verjetno imel tudi z MT.

 

Ogrevan volan - tudi pri nas je bil to pogoj, ker veliko pomeni voznikoma (jaz na primer tega nikoli ne uporabljam, niti ogrevanih ali hlajenih sedežev).

 

Edino kar mi je mogoče malo žal, da naš CX-30 Centre line nima zadnjih zatemnjenih stekel ... to bi stalo dodatnih (vključeno v design paket) 1.500 € + zamik dobave za cca 3 mesece in cena bi (za ceno celotnega stroška zavarovanja) prestopila mejo 30.000.

 


 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Ne bi bilo slabo.👍

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zdravo

 

Se še nisem imel časa poglobiti v menije, navodila...

 

Ali Mazda omogoča prikaz prevožene razdalje in povprečno porabo za to razdaljo?

Grem torej na morje, naredim 450 km in me zanima kakšna je bila povprečna poraba. Vmes 2x, 3x stojim na počivališču...

 

Iščem, vendar ne najdem te funkcije. Če je to sploh mogoče videti...?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano

Tako imam jaz. Na A spremljam porabo med posameznimi polnjenji tanka. B se mi pa kar nonstop vrti in nekako kaže dolgoročno povprečno porabo.

Napisano

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

 

Napisano

Kje pa vidite povprečno porabo z A in B?

Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.

Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄

Hvala

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Napisano
pred 14 minutami je Agerg napisal:

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Važno je, da med vožnjo uživaš. Če hočeš, da si res hiter s cx30-ko jo moraš dobro na obrate navijati. In takrat se ve, da pije več. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Kaj to dobi vsak Mazda kupec, ker jaz nisem dobil. 🥲


Vsak kupec nove Mazde… Če se nisi dobil, boš verjetno kmalu ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.