Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Valh napisal:

Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.

 

Kaj naj rečem?

 

Super zadevca, ampak to že veste 🙂 

 

Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.

 

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.

 

Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje. 

 

Imam pa par vprašanj:

 

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

 

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

 

3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.

Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo. 

1. Ročni menjalnik se bo ulaufal. 

2.Najbrž je tako pri novem baby

dinotu. 

3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana. 

 

 

 

 

 

Napisano

Ej...lepo opisano  👍👍👍 ...Alex ti je že vse odgovoril 😁samo uživaj maximalno v vožnji  😉 gassss da se motor ulaufa .

Zoom zoom 😉👌👍

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

mora bit menjalnik obvezno v foli in


A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? ;)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 43 minutami je Jest napisal:


A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? ;)

 

Ja. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.