Alex Napisano pred 4 urami Prijavi Napisano pred 4 urami Pred eno uro je Valh napisal: Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom. Kaj naj rečem? Super zadevca, ampak to že veste 🙂 Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa. Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂 Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot 140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan. Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju. Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu, malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko stopit iz njega po zaključku vožnje. Imam pa par vprašanj: 1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov? 2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni. Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo. 1. Ročni menjalnik se bo ulaufal. 2.Najbrž je tako pri novem baby dinotu. 3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana. 2 Citiraj
Gelipter Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama Ej...lepo opisano 👍👍👍 ...Alex ti je že vse odgovoril 😁samo uživaj maximalno v vožnji 😉 gassss da se motor ulaufa . Zoom zoom 😉👌👍 2 Citiraj
Jest Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama pred 1 uro je Alex napisal: mora bit menjalnik obvezno v foli in A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro pred 43 minutami je Jest napisal: A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? Ja. 😊 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.