Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Drgač hec,.. zlomljena loputa, uničena turbina,.. 700€ za obnovit,.. pomoje z delom kak e 1,5k evroc stroška

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Bolš ko pa 4.2k € tolk kolk je mene takat pršla nova :D Men je prehit crknala, še noben to ni znal popravlat, zdej je to očitno znana praksa.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Avto porihtan, ne me vprašat kaj vse je bilo rteba nrdit 🙈

Pelje se pa kot putrčk zdej

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.

  • Všeč 3
  • Haha 4

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Mazda diesel Life ni kej😁 važno da je spet avto v pogonu in na cesti.

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
  dne 1. 6. 2024 ob 11:52 je Tilen5 napisal:

Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus

Razširi  

dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Ne privatni mehanik,

 

delano je blo: nova turbina, da je turbina v garanciji DPF,.. zaradi DPF sesalni kolektorji

narejen mali servis
menjana sonda izpušnih plinov ki so mi jo pri drugem mehaniku polomili
menjan mikro jermen, ki ej bil kao 1 leto naza menjan pri drugem mehaniku(usa scufan)
nov antifirz, dobil je tudi da je tista črna plastika na motorju počena in puša in jo je menjal
pa neke cevi nove, pa še kaj se bi našlo

mi ej tud pokazal vse stare polomljene dele in škato saj 🙈

 

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Začuden 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ni ga boljšega občutka, kot imeti spet izpraven avto. Srečno :punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 1. 6. 2024 ob 17:05 je sportman333 napisal:

dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)

Razširi  

Ko je meni 12 let nazaj na bmw-ju motor razbilo sem dal 3800€.

Še dobro da je bil v garanciji in sem dobil vse povrnjeno s strani avtohiše v Kopru.

 

Takrat sem dobil sivih las še za naprej:nevem:

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evo račun pršu ,..skoraj 3000€

  dne 1. 6. 2024 ob 17:57 je Tilen5 napisal:

Ne privatni mehanik,

 

delano je blo: nova turbina, da je turbina v garanciji DPF,.. zaradi DPF sesalni kolektorji

narejen mali servis
menjana sonda izpušnih plinov ki so mi jo pri drugem mehaniku polomili
menjan mikro jermen, ki ej bil kao 1 leto naza menjan pri drugem mehaniku(usa scufan)
nov antifirz, dobil je tudi da je tista črna plastika na motorju počena in puša in jo je menjal
pa neke cevi nove, pa še kaj se bi našlo

mi ej tud pokazal vse stare polomljene dele in škato saj 🙈

 

Razširi  

Evo račun prišel... 2700€

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

A ti je lokalni mehanik dal garancijo, sicer bi mu jaz placal na roke brez racuna pa imaš takoj par 100eur v zepu....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  dne 27. 8. 2022 ob 9:09 je denis100procent napisal:

Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?

Razširi  

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 12. 9. 2024 ob 18:12 je Mazda6 Top Revolution napisal:

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

Razširi  

A ste že odpirali, da veš da ga je odlomilo?

Ja med turbinama je loputa, ta loputa pa na palčki, ki uravnava pretok. Loputa je pritrjena z zatičem, ta se losa in ga potegne čez mašino. Če je to že naredilo, bi o tem vrjemi vedel, ker med procesom poškoduje lopatice turbine in posledično spremeni zvok.

 

Tk da če je avto še vozen in nimaš čudnih zvokov iz turbine imaš zatič še najvrjetneje na svojem mestu. Čimprej raznest in zamenjat ta zatič, v spominu imam, da bi naj to na Mazdi Selmar v Celju sedaj popravljali (samo zatič, brez menjave turbine).

Če je cena nove turbine samo 1500 €, je to še ddober deal, ker je bila pred 5 leti okoli 3k €.

Napisano (urejeno)

Pri Selmarju so mi pred 3 leti rekli, da loputico privarijo za 150€ in potem nevarnosti ni več.

 

Sicer pa se loputica sliši, če še obstaja ... ko ugasneš avto - čez kakšno sekundo ali dve se zasliši kovinski zvok "pink", ko loputica udari ob kovinsko ohišje turbine.  

Popravljeno od Janez007
Napisano

Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta :D

 

Drugače pa za @Mazda6 Top Revolution tule maš linke do starih pogovorov o tem problemu, dokumentirano z slikami, kako to izgleda:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.