Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme…. Kakšen predlog, kako to dol spraviti? Kakšno čistilo? 3x sedaj opral na roke, bi v avtopralnici krtače spravile dol? Imel avto pod drevesom par dni, k sem bil na dopustu. Pa ni smola. Je avto tko cel pikast, tam k ga je dobilo. 😬 Hvala.  
 

IMG_3855.jpeg

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano

jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))

Napisano
dne 15. 8. 2024 ob 19:43 je sportman333 napisal:

jaz sem imel enkrat pod neko platano/brezo, ne vem točno in se mi je tako sreanje gor nabralo in mi ni ostalo drugega kot da sem lepo vzel vodo, krpo in vsako tako pikico na roke dol zdrgnil....ni šlo v pralnici ne z wap-om dol.....zdaj če bi dodal kak šampon bi šlo mogoče lažje dol (sline pa nisem imel toliko :), ker s tem gre najlažje vse dol :))

Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek

 

Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja :D

 

https://www.spar.si/online/kuhinjske-brisace-3-slojne-love-print-teta-violeta-31/p/537366

 

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je godlike napisal:

To na barvi ne upam uporabljat.

 

Čistim pa s tem iz feln lim od uteži.

 

Poskusiš na enem drugem, na sosedovem ... se hecam. Poskusiš na spodnjem delu recimo praga, na majhni piki ...

 

Bencin se mi pri tankanju pogosto pocedi po Mazdi, beli, pa nobenih posledic ... krpa pa mora biti nežna, najbolje bombažna bela (kakšna stara spodnja majica ali gate), da se vidi morebitno pobiranje barve (ko že pobere-raztopi lak oziroma zgornji zaščitni sloj šele pride do barve ... ko je že prepozno ...). 

 

Bencin in olja topijo nepolarne snovi. Če gre za polaren madež, potem pomaga voda, alkohol ...

 

 

image.png

 

 

Na splošno je za madeže zelo močno čistilo, ki ga prodaja Hofer za nekaj evrov:

 

image.png

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 17. 8. 2024 ob 14:53 je NevLado napisal:

Wap zna pihnt dol, ampak bo spodi flek

 

Jaz bi vzel olje in kuhinjske krpice pa samo lepo v izi drgnil, boš pa rabil precej potrpljenja :D

 

https://www.spar.si/online/kuhinjske-brisace-3-slojne-love-print-teta-violeta-31/p/537366

 

 Ja, tko so meni ostali fleki 🙄

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).

Vsako mnenje dobrodošlo -> 

WWW.KARCHER-VPS.SI

Na voljo je optimalna podpora v aplikaciji Kärcher Home & Garden, vključno s svetovalcem za uporabo: tlačni čistilnik K 4 Power Control z razpršilno pištolo G 160 Q Power Control in kompletom Home Kit...

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

S tem ne boš nič zgrešil. Jaz sem par let nazaj kupil Lavor-ja in sem zadovoljen z njim. Važno, da je pumpa alu in ne plastična.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Zbiram mnenja in izkušnje glede "hobi-home" programa za "vap", pri čemer sem gledal spodnji primerek (malo sem gledal to serijo K4 in K5 pri čemer kake hude, bistvene razlike ni, ki bi bila ključna za domačo rabo). Kot rečeno, rabim za domačo rabo, kjer se uporablja parkrat na mesec po mogoče max.1h.....(poleg avta, za pranje žaluzij, pranih plošč, lesene terase, itd....).

Vsako mnenje dobrodošlo ->

 

No potem pa moje mnenje: Imamo doma K5 in ga ne bi več kupil. Tej deli, ki se menjavajo so plastični in tisti rumeni plastični o-ring ostane v pištoli namesto na nastavku in ne moreš nobenega drugega nastavka dat gor. Pač res smotan sistem. Zdej, če boš imel vedno isti nastavek ni problem. Jaz imam pa še nastavek za aktivno penjenje, pa je vsakič problem. Začasno je pomagalo to, da smo zalepili ta plastični o-ring, ampak žal samo začasno.

 

Definitivno kot je @FuManchu rekel, deli naj bodo kovinski, ne plastični. Se mi zdi, da imajo pri drugih ''štrajfiksih'' bolje to rešeno.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

To ja, ampak znotraj njih je tak rumen o-ring, ki včasih ostane gor:

 

61aooNeXfQL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Sej načeloma pomaga, če jih zalepiš, ni pa verjetno fajn...ker so namensko taki z dihtungo. Pol k se zatakne pač rabiš izvijač ali nekaj, da ga dobiš ven...

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Vzemi compact verzijo. Je vse enako notri samo bistveno manjši in bolj priročen je.

 

Osebno imam pa tegale.

 

WWW.KARCHER-VPS.SI

Zelo kompaktna izvedba za pogosto čiščenje trdovratne umazanije: visokotlačni čistilnik K 7 Compact. Hiter in preprost za transport in...

 

33112_1.png

Napisano
pred 57 minutami je etcho napisal:

Jaz uporabljam že nekaj let K2 in sem zadovoljen. Perem avto, kolo, dvorišče...

Ostalo ja, pri kolesu pa pazljivo. Je le električno, baterije in zglobipa baje ne marajo vode. 😊

 

 

Napisano

Curek je na "soft", baterija je zaprta v cevi, motor je vodotesen, ležaji tudi, tako, da do sedaj nisem imel težav.

Močnejši curek pa res ni primeren, ker prebije mast v ležajih.

Napisano

Če je dovolj razdalje, ne bi smelo bit nič. Se bo pa seveda našel kakšen pametnjakovič, ki bo rinil šobo od vapa direkt v reže pa bo veselica pol.

33112_1.png

Napisano

Ko je kolo zelo blatno (in to se dogaja vsakič, ko vozimo po boshku) jaz na rahlo operem samo ta večje blato z navadnim curkom , potem ga raje z krpo pobrišem. 

 

 

Napisano

Jaz ga zavežem s štrikom in ga za 5minut spustim v reko Vipavo.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Jaz ga zavežem s štrikom in ga za 5minut spustim v reko Vipavo.

In, ko ga dvigneš, je na sedežu gor še par kil postrvi. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

In, ko ga dvigneš, je na sedežu gor še par kil postrvi. 

 

Zdaj vsaj vem od kod ta vic, da nekomu neki paše tko kot ribi bicikel.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.