Skoči na vsebino

Rezervno kolo za Mazdo 6


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav 

 

Z Mazdo 6 (2021) sem dobil samo set za popravilo pnevmatik, ni pa niti dvigalke niti ključa. Ker imam zimske pnevmatike na platiščih, sem si pri premontaži pomagal z dvigalko od Toyote in ob tem upal, da česa ne polomim. Povprašal bi vas, če je morda kdo od vas šel v naknadni nakup rezervnega kolesa s pripadajočo opremo? Je kdo kje našel tudi ustrezno stiroporno matrico? Na Mimovrste sicer prodajajo omenjeni komplet (brez stiroporja), pa že tisti nastavek na dvigalki na oko ne ustreza tisti iz Mazdinega priročnika. 

 

Vse dobro želim 

Boštjan izpod Pohorja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.

 

Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:

 

WWW.INTERDISKONT.SI

Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...

 

Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.

 

MEGAMISKA.EU

Teleskopski ključ za menjavo koles. Skupna dolžina: 350/530 mm Nastavki: 17/19, 21/23 mm

 

 

Za hitro ročno odvijanje/zavijanje vijakov uporabljam kar ključ za svečke:

 

WWW.MERKUR.SI

Ključ za svečke Unior. Iz premium krom vanadijevega jekla. Površinsko zaščiten s kromiranjem.

 

Za zategovanje uporabljam momentni ključ, kupljen v Hoferju in je OK, nastavim ga na 130 Nm (po uporabi ga je potrebno odviti).

 

WWW.HOFER.SI

Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. AUTO XS Momentni ključ po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je NevLado napisal:

mega miška :D 

 

Proizvajalci/prodajalci so, razen dvigalke (Interdiskont) in momentnega ključa (Hofer), izbrani naključno, kot primer.

 

Je pa tako, pri orodju mi je redko žal, če kupim drago, večkrat pa mi je žel, če sem kupil poceni. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂

 

Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Brane napisal:

Sosedu sem  dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.

Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo  jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno,  avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj. 

Mislim, da avto res ne more it nikamor. 

pred 2 urama je NevLado napisal:

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Ja, res je. Za dvakrat na leto. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Najbrž se bo kdo oglasil, ki ga ima, a nas je bore malo takih, ki bi tovorili rezervno kolo v prtljažniku. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.