Skoči na vsebino

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja… pa na IG sem tudi videl… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ja… pa na IG sem tudi videl… 

 

Škoda, za tiste ki nimajo-nimamo računa na vseh teh omrežjih, ne vem bi lahko dali npr. na youtube, ali ima danes že večina FB, IG, Twiter, itd...

 

 

Napisano

Saj je objavljeno tudi na spletni strani www.mazda.si …

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 31 minutami je 50keda napisal:

Evo prve specifikacije so prišle na plano:

WWW.AUTOCAR.CO.UK

New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor

 

0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo

Se pravi, 50-litrski rezervoar za gorivo in baterija modela nudita doseg več kot 400 milj (pribl. 650 km) z emisijami 21 g/km – veliko povečanje dosega v primerjavi s 130 miljami, ki jih zagotavlja trenutni model, ki uporablja samo EV in ima 35,5 kWh. baterijo.🤔

Nič kaj prepričljivo. Velika poraba. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 50 minutami je SeekK napisal:

Se mi zdi zanimiva in precej uporabna rešitev. Ubistvu odpravi tisti najhujši očitek, da je treba čakat na polnenje, ko greš na dolge poti..

 

 

Počakajmo še na stroške vzdrževanja tega motorja :D

 

Napisano

Dejstvo, samo na papirju izgleda smiselno. Motor na enakomernih/optimalnih obratih, ni nekih ekstra obremenitev, neglede kam in kako pelješ...

 

Moja starša sta tik pred penzijo, to bi ubistvu bil idealen avto za njiju za dnevno skakanje po bližnji okolici, pa občasen daljši izlet/dopust. Se pa zatakne spet pri ceni, 40k za en manjši suv. Sej gre vse v to smer sam vseeno...dobih 20k več od tiste corolle k so zadnjič nalimal pod oglase..

Napisano

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

X2 

Upajo, da bo narod kar na veliko kupoval, ker ima Wankel notri. 

Saj bi blo vse lepo in prav, če nebi bil v grdem avtu in kot range extender:rolleyes:

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 28 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Boss napisal:

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Popravljeno od scania
Napisano
pred 53 minutami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km: 

WWW.AVTO.NET

MG EHS 1.5 PHEV COMFORT TESTNE VO�NJE, letnik:2022,37500 EUR :: www.Avto.net ::

Ima kdo kakšne izkušnje s tem MG?

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem pa bral malo tehnične karakteristike motorja številke so okvirne ker si nisem točno zapomnil, okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, tako so preprečili, da bi gorivo pri sesanje uhajalo v napačne prekata.

 

aja pa se to , se strinjam z Boss da za precej uporabnikov je lahko uporabna zadeva, če ga lahko polnijo doma se potem večino časa vozijo z elektriko, ko že potuješ z bencinom je pa pogon se vedno električen, ker wankel samo proizvaja prek generatorja elektriko v optimalnih pogojih. Šoferju je pa stalno na voljo elektro navor ot pri dieselih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 19 minutami je mazdaman napisal:

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 53 minutami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ...okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, ... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm sodobnih motorjev. Mi lohko kdo to raztolmač tko, bl po kmečko?

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:

 

Verjemi, da nimaš manjšo porabo s CX-60... na daljše razdalje bo poraba verjetno za cca liter nižja kot pri CX-60, ki je bistveno težji avto. Prednost pogona generatorja z bencinskim motorjem je v tem, da motor deluje enakomerno in v najbolj efektivnih obratih. Sicer pa, treba bo počakat na produkcijo in dejasnke teste pa da vidimo v katerem tiču grmi zajec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.