Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 g120, izrazit zvok v 6. prestavi


Priporočeno sporočilo

Pozdrav! Pred kratkim postal lastnik Mazde 3 G120 in sem z avtom resnicno zadovoljen. V zadnjih dneh sem ga vozil relacijsko in pri tem pretezno peljal v 6i prestavi. Pri voznji v 6 prestavi se pojavi izrazit zvok, ki ga v drugih prestavah ni. Prav tako je manj izrazit, ko dam nogo iz pedala za gas. Zvok spominja na izrabljeno turbino pozimi ali pa kak tih sesalec, tezko opisati z besedami. Ni piskanje, ni ropotanje. Bi me moralo skrbeti, ali gre za normalen zvok menjalnika? Seveda me cudi, da je prisoten samo v 6i prestavi. Hvala za odgovore. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je TeoMi napisal:

 

Javim takoj, ko izvem. LP

Upam samo, da ni šel menjalnik (šesta prestava), kot je crknila enemu bivšemu članu tega foruma na 6-ki. Takrat je stvar zrihral in jo prodal. Sedaj vozi bmw-ja. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Pred eno uro je scania napisal:

Imamo kaki info? 

Za nove člane bi bilo fajn članarine uvest, da nebi samo po brezplačne nasvete hodili.

To sem že velikokrat napisal, da so nekateri na forumu le, ko kaj rabijo. 

In malokdo sploh pove, ali so kaj rešili in kako. 🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Sporocil se nisem, ker se nisem resil. Avto imam v garanciji prodajalca, prav tako GSV garanciji. Prodajalec mi je prvo zamenjal olje menjalnika in seveda to ni pomagalo.  Zdaj se dogovarjam s prodajalcem dalje za popravilo, bo treba odpreti menjalnik. 

 

Moj serviser pravi, da je verjetno kriv lezaj gredi.

 

Sam se bolj nagibam k temu, da je nekaj z zobnikom 6-e prestave, saj bi se moral zvok slisati tudi pri drugih prestavah, ce bi bil kriv lezaj. Zobnik 6-e prestave je namrec med tretjo in peto prestavo. ->

PARTSOUQ.COM

 

Sem pa nov na forumu in se nisem mogel veliko prispevati, bom pa seveda prispeval tekom uporabe avtomobila.  

 

Sporocim, kaj je bilo narobe.

 

LP

 

 

 

On 1/25/2023 at 3:30 PM, Janez007 said:

Daj prosim napiši tukaj, kaj si ugotovil.

 

Ugibam, da so kakšni zobniki v menjalniku.

 

Javim takoj, ko izvem. LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
pred 52 minutami je TeoMi napisal:

Torej, zamenjani so bili lezaji na gredi 6e prestave (oba krogljicna). Zanimivo, da so se tako obrabili, ker ima avto le 110k km. LP

 

IMG_20230418_082151.jpg

IMG_20230418_082701.jpg

Strošek pa verjetno zanemarljiv... 🤔

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 hours ago, Janez007 said:

@TeoMi, kolk pa tako popravilo okvirno stane (kje)?

Tega pa zal ne vem, ker sem imel prodajalcevo garancijo in so mi uredili brez mojega prispevka. Ker je bilo potrebno sneti menjalnik in razstaviti, bi rekel da z materialom vsaj 500eur. Mogoce sem veliko premalo rekel, ne vem. Vsekakor pa bi rekel, da ne gre za serijsko napako modela 3, namrec te tezave nisem zaznal nikjer na forumih, prav tako te tezave nimajo drugi lastniki tega modela s katerimi sem se pogovarjal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.