Skoči na vsebino

Kolikokrat sem menjal stransko ogledalo na svoji Mazdi


Ogledalce, ogledalce na Mazdi povej, koliko menjav sem opravil do zdej.  

34 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Izberite število menjav stranskih ogledal pa naj gre za garancijska ali izvengarancijske posege.

    • Še nisem menjal nobenega in se počutim kr mal šefa
      24
    • Menjal sem enkrat - napake se pač zgodijo
      3
    • Menjal sem dvakrat in se sprašujem zakaj Mazda ne stori nič okoli te težave
      3
    • Menjal sem trikrat in me že oreng nervira
      1
    • Menjal sem štirikrat oziroma večkrat in sem že čist penast od jeze
      3


Priporočeno sporočilo

Pri menjavi desnega motorčka (v garanciji) so mi spretni mehaniki na Avtoplus Kp razbili ogledalo (je šla šipca na 1257 kosov). Čakal na novo šipco en teden. Takrat sem bil brez avta 10 dni.😊 Od takrat naprej je teoretično mir. V praksi pa vsake toliko pošprejam z anti friction dry PTFE sprajem. Ogledala so vedno  naavtomatsko sklapljanje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Liuch napisal:

Aja, pa pri prvem možnem odgovoru....

@Boss zamenjaj besede " kr mal šefa" z  "brez jajc" . 😄

Se strinjam. Tej, ki si ne upajo preklapljati ogledal in jih pustijo vedno odprte, so res "senca kohones." 😊

V bistvu je normalno, da se jim motorlrčki ne morejo pokvariti. Najbrž bi takim kar odlomilo ogledala, če bi ga sedaj zaprli. 😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ze od leta 2018 vsakdan poklapljam pa se ni še pokvarilo(ne mažem in špricam nič)...zgleda, da mam premium serijo avta...no sej šefe se mora peljat v premium avtu 😎

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 3
  • Haha 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Tudi jaz. Še nič se ni pokvarilo

 

  Reveal hidden contents

Ampak nimam motorčka :P 

 

Tooo šefe haha  😁

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so enkrat na prejsnji sestici menjali…. pa dvakrat pri CX-5 … vedno pod garancijo… Hci ima pa trojko, staro priblizno toliko, kot moja CX-5… pa se ni imela s stem problema…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Mi na 6-ki tudi ne bomo imeli več problema. Je zlaganje izklopljeno.  Zanima me, ali ima kdo te težave na Mazdi 3, 2014-2018?

 

Sem imel 3ko 6 let od 2016 do 2022, nikoli ni imela te tezave in sem zlagal ogledala po vsaki voznji...nisem niti vedel za to tezavo, dokler ni pri ocetovi 6ki 2016 letnik enkrat zastekalo. Je resil z youtubom in wdjem in jih se vedno zlaga po vsaki voznji, kot je pred tem..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, kako naj glasujem. Strogo gledano bi moral odgovoriti, da še nikoli. Ampak mi pa obe ogledali nagajata in jih moram občasno ročno premikati in občasno podmazovati. Doslej je še šlo in še nisem šel na menjavo.
Za nameček je pri mojem tako, da ne morem izključiti zapiranja (zlaganja?) ogledal. Klasični postopki ne delujejo, tudi na pooblaščenem servisu pravijo, da pri mojem avtu ne morejo spremeniti nastavitve.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, ko je na vrsti anketa, je v bistvu skoraj zanemarljivo števo primerov. Ko pa bereš v jamranju, bi pa rekel, da je to problem pri skoraj vsaki mazdi. Toliko o zanesljivosti in resničnih podatkih, ki so ponavadi v anketah. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je 50keda napisal:

M6 letnik 2019, menjana levi in desni, enkrat.

Se pravi, da jih uporabljaš redno za razliko od nekaterih, ki tu nekaj modrujejo in jih imajo vedno odprte. 

Boss, lahko spremeniš naslov v heroji vs senzakohonerji ali pa uporabniki vs ne uporabniki. Bo kar relevanten rezultat. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.