Skoči na vsebino

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM


Simon.

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

kupujem Mazdo6 limuzina, letnik 2019-2020 z bencinskim motorjem 2.5l 194KM in avtomatskim menjalnikom. Iščem opremo Revolution, Revolution top ali Takumi.

Barva bela, siva ali srebrna.

V kolikor kdo pozna koga, ki prodaja takšen avtomobil prosim za informacije. Moj kontakt: 041-585-645.

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno bo potrebno uviziti iz tujine. Nekateri člani foruma imajo dobro izkušnjo z Naroči avto.si

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 4. 4. 2023 ob 21:15 je NevLado napisal:

Srečno, za limuzino se boš kar načakal. Karavan sploh ni opcija?

Sem videl rdečo na avto.net... Po moji oceni dobra ponudba, ampak je žal rdeča. :)

 

dne 4. 4. 2023 ob 20:59 je Z M A J napisal:

Verjetno bo potrebno uviziti iz tujine. Nekateri člani foruma imajo dobro izkušnjo z Naroči avto.si

V tujini je malce več izbire. Sem pa gledal samo Nemčijo in Švedsko. Priporočate še katero drugo državo za uvoz? Je pa res, da je že sam avto v tujini v osnovi 2.000€ dražji + uvoz...

 

dne 4. 4. 2023 ob 21:15 je NevLado napisal:

Srečno, za limuzino se boš kar načakal. Karavan sploh ni opcija?

Limuzina mi je res veliko bolj všeč. Čeprav je manj praktična. :)

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super zadeva ta avtek. Nič straha imet zaradi motorja. Alex vztraja, da je to zastarel motor, ker ima on premium mazdo CX-30, pa je vse, kar on nima, za odpis. 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Simon. napisal:

 

Zakaj zastarel motor? Verjetno boljša izbira kot 2.0 165KM?

Interna forumska fora, v bistvu bolj podjeb varianta nekoga, večinoma vsi ZELO hvalijo tamočni bencinski motor. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.

  • Všeč 7
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Boss napisal:

To je Mazdin najbolj vzdržljiv motor in edini, ki se prodaja po celem svetu in bo živel še naprej. Z njim ne moreš zgrešiti, kar se ti lahko zgodi z 2-litrskima bencincema, če so tvoje želje po užitku v vožnji kolikot toliko visoke.

A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil. :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Alex napisal:

A si prešaltal med benzinarje ali pa je kdo ukradel tvoj profil. :aaaaa:

 

A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

 

A ne, fant se je odločil bencinarja kupit in nisem tu, da bi ga prepričeval v nasprotno. Tako se pomaga uporabnikom ne pa da vsakič, ko nekdo koleba pri izboru motorja beremo, kako je recimo dizel zanič. Taka debate je pol za na FB ne pa za na Mazda forum.

Pa, saj nisi vozil tega motorja, da to tako suvereno trdiš. 🤔 Lahko podaš komu svoje mnenje o dizlu, ki si jih res veliko imel in prevozil, tukaj pa mislim, da si padel bolj pod vplivo ostalih forumašev. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko pri nas dobiš boljšega bencinarja v 6-ki? Glej odločil se je da kupi šestico in bencinarja. Torej je edina prava izbira ravno ta motor, ki je pač najboljši bencinar v šestki. Boljšega pač v tam modelu pri nas ni. :nevem:

 

- A pa je to najboljši motor v Mazdi 6 nasploh je pa stvar debate.

- turbodizel 2.2 s 184KM in 445Nm: "hold my beer"

 

😁

 

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Pa, saj nisi vozil tega motorja, da to tako suvereno trdiš. 🤔 Lahko podaš komu svoje mnenje o dizlu, ki si jih res veliko imel in prevozil, tukaj pa mislim, da si padel bolj pod vplivo ostalih forumašev. 😉

In pametni Alex, ki je bil testni voznik za vse Mazdine motorje in avte, ja ve vse in pozna vse hibe bolj, kot vsi mehaniki skupaj. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam drugače trenutno Mazdo6 2.2. dizel. Vse ok, dokler avto nima 150.000km prevoženih... :)

Verjetno vsem dobro poznane težave.

 

Poleg tega delam kratke razdalje in dizel nima več smisla.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Simon. napisal:

Jaz imam drugače trenutno Mazdo6 2.2. dizel. Vse ok, dokler avto nima 150.000km prevoženih... :)

Verjetno vsem dobro poznane težave.

 

Poleg tega delam kratke razdalje in dizel nima več smisla.

V podobni situaciji sem bil tudi sam, relacije sem zmanjšal in ni imel smisla. Zamenjal sem za G194, peljal sem testni CX-5 G165 in G194. Ko sem sedel v slednjo, sem vedel katero hočem (ja res je CX-5, ker drugih testnih ni bilo z G194 in samo tako sem lahko primerjal oba motorja).
Pogrešam dizlov navor? -Ne, ker AT zelo dobro kompenzira. Ko rabiš, da skoči, bolj agresivno pritisneš pedal za plin in je to to. Po treh letih in pol od menjave, mi ni niti malo žal :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je 50keda napisal:

V podobni situaciji sem bil tudi sam, relacije sem zmanjšal in ni imel smisla. Zamenjal sem za G194, peljal sem testni CX-5 G165 in G194. Ko sem sedel v slednjo, sem vedel katero hočem (ja res je CX-5, ker drugih testnih ni bilo z G194 in samo tako sem lahko primerjal oba motorja).
Pogrešam dizlov navor? -Ne, ker AT zelo dobro kompenzira. Ko rabiš, da skoči, bolj agresivno pritisneš pedal za plin in je to to. Po treh letih in pol od menjave, mi ni niti malo žal :)

 

A veš, da sem jaz isto naredil... :) Isto sem šel peljat Mazdo CX-5 G194 AT in mi je bil super. Potem sem pa zavrnil testno vožnjo z G165, ker se mi je G194 zdel optimalen.

Poleg tega so vse šestice z višjo opremo z motorjem G194.

 

Kakšno imaš kaj porabo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.