Skoči na vsebino

Emisijski kuponi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma, če sm prou zakapiru, ker se električnih premalo proda, bodo navili ceno nafte do onemoglosti, da tudi najbolj trdovratne prisilijo v nakup električnega avta. 

 

Pa tale Evropska demokracija je hujša diktatura kot v bivši Jugi totalitarni komunizem. Tam si lahko kupil Zastavo, tudi Renault 4 in 5, pa Lado in Škodo ter tudi Golf TAS. Lahko si kupil tudi Passata, le carina je bila zraven, pa je bil avto nekaj dražji. Pri tej Bruseljski demokraciji pa če ne boš kupil dragega in neuporabnega štromarja, bodo vse drugo podražili do te mere, da boš moral kupiti dragega in neuporabnega štromarja...

 

Očitno bo treba iti kolesarit tudi po Bruslju, ne le po Ljubljani...

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma, če sm prou zakapiru, ker se električnih premalo proda, bodo navili ceno nafte do onemoglosti, da tudi najbolj trdovratne prisilijo v nakup električnega avta. 

 

Pa tale Evropska demokracija je hujša diktatura kot v bivši Jugi totalitarni komunizem. Tam si lahko kupil Zastavo, tudi Renault 4 in 5, pa Lado in Škodo ter tudi Golf TAS. Lahko si kupil tudi Passata, le carina je bila zraven, pa je bil avto nekaj dražji. Pri tej Bruseljski demokraciji pa če ne boš kupil dragega in neuporabnega štromarja, bodo vse drugo podražili do te mere, da boš moral kupiti dragega in neuporabnega štromarja...

 

Očitno bo treba iti kolesarit tudi po Bruslju, ne le po Ljubljani...

Kdaj greva? 😁 

Greva z Ruparjem, bo zrihtal bus😂

Popravljeno od Bini
Napisano

Nimam kolesa...

 

No, ja, imam ga, ampak je založen tam zadaj, vprašanje, če ni že vse zarjavelo, pa gume so gotovo že prazne... Preden ga usposobim, ga bodo že prepovedali - zaradi izpustov (sploh po pasulju). Mogoče bi moral dobiti kakšnega električnega, da bo v skladu z normativi...

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega. Ma, če sm prou zakapiru, ker se električnih premalo proda, bodo navili ceno nafte do onemoglosti, da tudi najbolj trdovratne prisilijo v nakup električnega avta. 

 

Pa tale Evropska demokracija je hujša diktatura kot v bivši Jugi totalitarni komunizem. Tam si lahko kupil Zastavo, tudi Renault 4 in 5, pa Lado in Škodo ter tudi Golf TAS. Lahko si kupil tudi Passata, le carina je bila zraven, pa je bil avto nekaj dražji. Pri tej Bruseljski demokraciji pa če ne boš kupil dragega in neuporabnega štromarja, bodo vse drugo podražili do te mere, da boš moral kupiti dragega in neuporabnega štromarja...

 

Očitno bo treba iti kolesarit tudi po Bruslju, ne le po Ljubljani...

Me zanima, kaj bodo vozili na drugih kontinentih

Napisano

Včeraj sem se pogovarjal z enim  direktorjem  ponudnikov elek.energije,če Slovenija začne danes posodabljat električno omrežje"primerno za električne avtomobile in ostale porabnike(toplotne)"bi potrebovala cca.30let.To pomeni tudi,da bi lahko imela skoraj vsaka hiša ali blok svojo elektrarno na strehi.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

To je podobno, kot je mantra EU za znžanje CO2 izpustov in seveda okolju prijaznejša vozila in ostale nebuloze....ki te teorije pišejo v Bruslju, brez stika prave realnost in potem imaš na drugi strani take izdelke leta 2023 -> 

SIOL.NET

Povzpeli smo se v kabino enega najbolj ekskluzivnih tovornjakov, ki bo kmalu vozil tudi po slovenskih cestah. To je Mercedes-Benzov actros v omejeni in odlično opremljeni različici edition 3. Izdelali jih bodo 400...

 ali pa še huje tole -> 

WWW.PRIMORSKE.SI

V Piran je včeraj priplula Silver Moon, prva med 16 luksuznimi potniškimi ladjami, ki se bodo sidrale pred slovenskim obmorskim biserom.

 kamor gre ne vem koliko tisoč litrov dizla :).....ampak EU pa forsira električna vozila za "rajo".....

Napisano

Mislim, da dizla gre 3000 litrov. Ostalo je mazut...

 

Ne vem za točno to ladjo, ampak ladje večjih gabaritov so nekako tako narejene: na dizel vžge in odpluje. Z "odpadno toploto" iz motorjev ta čas segreva rezervoarje za mazut in ko so dovolj segreti, preklopi na mazut. Določen čas pred pristankom preklopi spet na nafto, da se cevi, filtri, visokotlačne črpalke, dize in vse ostalo v sistemu očisti mazuta in napolni z nafto. Da je pripravljen na naslednji zagon. Tako da take ladje ne porabijo tako veliko nafte, kot se to govori...

Napisano

Ja...so pa področja, na katerih MORAJO vozit na nafto. Zaradi kao ekologije. 

Napisano

To bo kmalu prošlost, najbolj moderne in velike križarke vozijo že na stisnjen plin, sploh po Skandinaviji kjer so eko standardi dosti strožji.... 😊👍

Napisano

Poglej tole... mi gramčke preštevamo, pizduni od novinarjev in politike ter razni ekoteroristi nam poskušajo slabo vest vzbujat, ker si drznemo tistih 30km vsak dan narest za to, da kurcem plačujemo davke in da imajo NVO-ji denar za delovanje politiki in novinarji pa lepe plače.

 

Pool pa vidiš tako sliko ti ni pa nič več jasno - do kdaj se bomo pustili jebat?

 

image.png

  • Všeč 4
  • Jezen 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Poglej tole... mi gramčke preštevamo, pizduni od novinarjev in politike ter razni ekoteroristi nam poskušajo slabo vest vzbujat, ker si drznemo tistih 30km vsak dan narest za to, da kurcem plačujemo davke in da imajo NVO-ji denar za delovanje politiki in novinarji pa lepe plače.

 

Pool pa vidiš tako sliko ti ni pa nič več jasno - do kdaj se bomo pustili jebat?

 

image.png

Ja, kako bomo pa mi ostali potovali na dopuste po svetu, če ne bo letal? A bomo šli z pecikli, ki so ostali v lopah, ko jih sedaj janulčki ne rabijo več? 🤔

  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Ti se kar deli norca, ker v kar nas zdajle poskušajo porint ti bo verjetno res samo še bicikel ostal.

 

Svetovne znamenitosti boš pa samo še doma v sobi na VR-ju občudoval - zato ne rabiš letala.  To ni šala, že digitalizirajo praktično največje znamenitosti in turistične destinacije s točno tem namenom. Seveda pa tudi to ne bo zastonj, da ne bo kdo mislil.

  • Zmeden 2
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ti se kar deli norca, ker v kar nas zdajle poskušajo porint ti bo verjetno res samo še bicikel ostal.

 

Svetovne znamenitosti boš pa samo še doma v sobi na VR-ju občudoval - zato ne rabiš letala.  To ni šala, že digitalizirajo praktično največje znamenitosti in turistične destinacije s točno tem namenom. Seveda pa tudi to ne bo zastonj, da ne bo kdo mislil.

Ni tako hudo.🙂 Ti si bil itak vedno pesimist. Še bomo potovali z letali in vozili dizle. Nekaj me je mikalo, da bi 6-ko prodal a sem si premislil in jo bom gulil do konca. Ko se bodo valjali električarji po cesti bomo mi hrabri smradili še vednon z dizli. 😄

 

 

Napisano (urejeno)

Ja gogolaj Boeing E-mission 677

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ma sploh ne bom googlal, ker ekvivalent reaktivnemu motorju bi bil mogoče le še plasma oziroma ionski motor.

 

Če pa bi spravljeno energijo primerjal baterije s kerozinom glede na maso. bi letalo, ki drugače preleti 10.000km lahko teoretično letelo le 200km z baterijo. Tako, da edini električni avioni s propelerski pa še to bolj počasne sorte oziroma ultralahki.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 22 urami je Boss napisal:

reaktivci? Resno?

reaktivci glih ne :). sam sej tud klasična civilna letala niso nadzvočna. Je pa narejen prototip letala, ki uporablja hibrid med turbojet in RAMJET poimenovan Chaimera za prototip letala quaterhorse. Hitrost mach5, z možnostjo aplikacije za komercialo. 

Ionski in plasma so prešvoh za uporabo na zemlji, smislna aplikacija je samo v vesolju 

Lahko bi pa uporabljali zračne ladije :). te bi kamot šibale na baterije, bi pa potovajnja trajala dalj časa.

 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

reaktivci glih ne :). sam sej tud klasična civilna letala niso nadzvočna. Je pa narejen prototip letala, ki uporablja hibrid med turbojet in RAMJET poimenovan Chaimera za prototip letala quaterhorse. Hitrost mach5, z možnostjo aplikacije za komercialo. 

Ionski in plasma so prešvoh za uporabo na zemlji, smislna aplikacija je samo v vesolju 

Lahko bi pa uporabljali zračne ladije :). te bi kamot šibale na baterije, bi pa potovajnja trajala dalj časa.

 

 

Samo ni električen.

 

Je pa litij-ionska baterija ena bl nevarnih stvari ki jih lahko daš na avion. Dokler se bo zadeva spontano vžigala to sigurno ne bo šlo na komercialna letala. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.