Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Ali pozna kdo kakšnega hrabrega in kompetentnega mehanika v okolici Logatca, ki bi na Mazdi6 (CD150, 2015, 200000km) opravil en konkreten servis?

 

Napisano

Na tvojem mestu ne bi iskal lokacijo ampak kompetentnega mehanika pa četudi ni glih pred vrati. Pelko iz Medvod je recimo en takšen, ki že vrsto let servisira v glavnem Mazde.

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Na tvojem mestu ne bi iskal lokacijo ampak kompetentnega mehanika pa četudi ni glih pred vrati. Pelko iz Medvod je recimo en takšen, ki že vrsto let servisira v glavnem Mazde.

Točno tako, pa tudi iz Logatca sploh ni neka razdalja do Simona se zapeljat. Čakalne dobe ima ponavadi dober teden, tako da se splača vnaprej računati na operativni poseg v njegovi ordinaciji :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ena teža se mi je včeraj zgodila,če mkgiče kdo ve za kaj se gre,bi bil hvaležen.

 

Speljem iz pred hiše,po 1km ugasnem    I Stop,čez 100m ustavim na krìžišču,ko hočem speljat avto spelje in takoj ga nekaj zabremza in cukne.

Prižge se en kup lučk,glavna naiše SCBS forward malfunction,zrav se prižge lučka za poledico in I Stop načne utripat.

Ko sem speljal jn je šaltal v višjo prestavo je zlo cukalo,pa tudi ful visoke obrate je navijal preden je šaltal,zato se zapeljal na stran in avto ugasnil.

 

Ko sem ga prižgal nazaj so vse lučke ugasnile in avto je delal nalrej normalno.

 

A se kdo ve maj bi to lahko bilo?

Občutek imam ,da je nekaj s tem I Stopom?

20220325_175458.jpg

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Samo ni to nekam hitro, samo 130000km ima. A imas bolj kratke voznje?

 

Priporoča se nekje med 100 in 120kkm, da se ga da sčistit.

33112_1.png

Napisano

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je Peter22 napisal:

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

Peter, pokliči čimprej Mazda servis, da ti povejo kaj koristnega, recimo najprej, ali se sploh lahko ali ne voziš s to okvaro, da ne bi nastajala kakšna dodatna škoda. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Peter22 napisal:

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

 

Pa EGR

Napisano
Pred eno uro je Peter22 napisal:
WWW.MAZDA6CLUB.COM

 

Tukaj je en kup folka ,k ma isto težavo,noben točno ne ve kaj je narobe

 

Tuki na forumu nas je ze kr neki blo s tako tezavo 🙂

Napisano
dne 26. 3. 2022 ob 20:31 je Peter22 napisal:

Ok gre,na čiščenje,naslednji teden!

Se pravi sesalni kolektror ,loputa,MAP senzor?

A se kaj pase zravn?

 

Vožnje niso neki kratke recmo po  15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁

 

Premalo za te skyactiv-D motorje. Spucaj čim prej in menjuj olje na 10kkm. :prstgor: Pa :zoom-zoom:

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

 

Premalo za te skyactiv-D motorje. Spucaj čim prej in menjuj olje na 10kkm. :prstgor: Pa :zoom-zoom:

 

Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219. 

Bolj je pomembno, da ne daješ v motor  original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219. 

Bolj je pomembno, da ne daješ v motor  original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉

Zanimivo, od kod ti toliko podatkov? :)

 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Zanimivo, od kod ti toliko podatkov? :)

 

Od povsod. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Všeč so mi tako konkretni, z dokazi podprti odgovori. :)

 

Kaki dokazi neki. 😊 Dan danes je vse v redu, kar napišeš. Itak se jih bo polovica strinjala, polovica pa ne. Pa lahko prilepiš zraven doktorske naloge teh inženirjev, ki so motor razvijali. 😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 26. 3. 2022 ob 16:33 je Peter22 napisal:

Ena teža se mi je včeraj zgodila,če mkgiče kdo ve za kaj se gre,bi bil hvaležen.

 

Speljem iz pred hiše,po 1km ugasnem    I Stop,čez 100m ustavim na krìžišču,ko hočem speljat avto spelje in takoj ga nekaj zabremza in cukne.

Prižge se en kup lučk,glavna naiše SCBS forward malfunction,zrav se prižge lučka za poledico in I Stop načne utripat.

Ko sem speljal jn je šaltal v višjo prestavo je zlo cukalo,pa tudi ful visoke obrate je navijal preden je šaltal,zato se zapeljal na stran in avto ugasnil.

 

Ko sem ga prižgal nazaj so vse lučke ugasnile in avto je delal nalrej normalno.

 

A se kdo ve maj bi to lahko bilo?

Občutek imam ,da je nekaj s tem I Stopom?

20220325_175458.jpg

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano

Ma ja, to je to... čez 100kkm pa ponovit, ni druge.

33112_1.png

Napisano
1 hour ago, Peter22 said:

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

Kje pa je bil delan servis?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.