Skoči na vsebino

Mazda 3 pokanje pod kolesi


Priporočeno sporočilo

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je kukky napisal:

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Če se dobro spomnem je bilo enkrat nekje omenjeno nekaj z amortizerji, spredaj pod motornim pokrovom, da jih je potrbno tam nekaj podmazat.... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gumice na amortizerjih zgoraj so bile feler klasika za CX-3, mogoce je slo to tudi pri tebi. Slisis tako da na mestu obracas volan.

 

Drugace imas pri mazdah povsem normalno da poci ko iz skrajnega kota volana ovijes v kontra smer ampak to je sam en pok na mestu. Vse ostalo kar poka pa ni normalno!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je TBA napisal:

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Poka mi med vožnjo ko se peljem čez 50 pa ni važno kakšna cesta je

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravičujem za moj komentar, ampak kako za vraga naj ti forum pomaga kaj ti poka na podvozju. Poka lahko tisoč in ena stvar. Najboljše, da pelješ nazaj k mehaniku in naj ga da na dvigalko ter ugotovi. Največkrat pokajo kakšni zglobi, roke, stabilazor štangice, ležaj itd. Je pa to spet use lažje ugotovidi, ko imaš avto na dvigalki in pa ko opišeš kdaj poka.... samo ko zapelješ v neko luknjo, ko motaš volan levo/desno ali pa poka konstantno... Tole tle je ugibanje v tri dni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa do mojstra za avtooptiko ali pa koga ki obnavlja amortizerje, takšni obvladajo tudi obrobne zadeve tega posla.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Alex napisal:

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

Se strinjam ja. Nisem glih brez skrbi. 😅

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Mogoce pa misli lezaj v salcki nad amortizerom.

Ja to bi lahko bilo, ker kolesni ležaj, če že poka je adijo pa pred tem moraš biti gluh, da ne veš, da je hin🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi kolesni ležaj poka. Sploh če na mestu sukaš volan levo desno. Če se boš pa samo na ravnost peljal pa lahko tudi tuli ja... Meni je sprednji ležaj iz nič začel pokati. Pred tem ni nič tulilo. Ko smo dali avto na dvigalko in ko sem z roko porukal kolo se je takoj videl in čutil velik luft. Zamenjal obadva z SKF in gas dalje.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.