Skoči na vsebino

Keramična zaščita

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, moram se pohvaliti....sedaj je ljubica še lepša 🤣🤣🤣

Seveda nisem delal sam. Sem kar zaupal strokovnjaku in sem super vesel😁😁😁

 

 

20230623_143500.jpg

20230623_143533.jpg

  • Všeč 12
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

No, tole je pa res ultra šajn.

 

Kako to, da si se odločil za Kristal? Bi priporočil tudi naprej?

Sem kasneje opazil, da je mogoče izpadlo kot samo reklama😃😃 v bistvu je takrat ravno lilo kot pri norcih ,pa še toča je začela....sem imel veliko srečo, da še nisem zapeljal avto iz delavnice. Bi se sam zjokal🤣🤣🤣

Za Markota iz Kristala sem se pa odločil, ker mi je od vseh, katere sem spraševal mojstre, pustil zaupanja vreden občutek.... npr. Enmu v LJ pri nas ne bi še samokolnico zaupal pustiti😂😂😂 

 

Napisano

Mene je npr zanimalo, če mojster ima izkušnje in zna kvalitetno polirati mehko barvo (lak) na Mazdi. Koliko laka s poliranjem pobere oziroma koliko ga še ostane. Ali se base coat od keramike kvalitetno sprime z mehkim lakom in je tako obstojen, kot na trših lakih. Seveda je tuki še črna barva, in da je po poliranju res brez mikroprask....

Uhhh, res sem zahteven 🤣🤣🤣 samo kvalitetna priprava avta nudi maksimalen učinek in kvaliteto keramike....

Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

Koliko keša pa tole stane?

Koliko časa to zdrži?

A je keramična zaščita boljša kot folija?

Keramična zaščita nudi boljši izgled, sijaj,...lažje se pere in vzdržuje avto. Nekako kot vosek, sealant na steroidih😁😁😁 seveda UV zaščita, preprečuje bledenje barve... 

 

PPF (folija) nudi mehansko zaščito do neke mere (kamenčki, praske) in ni celotno življenjsko dobo prozorna (več denarja več muzike 😁😁😁). Mogoče na novih avtih bolj priporočljiva. 

 

Nekako se za folijo nisem odločil. Je pa seveda možna kombinacija PPF + keramična zaščita. 

 

Cena je pa odvisna od veliko dejavnikov in bi ti raje priporočil posvet z mojstrom in da sam postavi ceno.... da ne bom kaj zavajal. 

 

Je pa vsekakor vredna investicija...

 

 

Napisano (urejeno)

Glede na izmikanja, bom rekel da je cena divja.

 

Nov avto je pred vrati, še mogoče bi dal za to. Samo že v časih Focusa je to blo tam od oka 500€.

 

Mene bolj zanima kako je s pranjem in obnavljanjem zaščite.

Ne bi ravno zaradi keramike imel prerjavelo podvozje. Ker vsako pomlad po snegu avto potrebuje podvozja in če s avtomatsko avtopralnico keramiko dolpotegnem sem dreku focn stisnil.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Glede na izmikanja, bom rekel da je cena divja.

 

Nov avto je pred vrati, še mogoče bi dal za to. Samo že v časih Focusa je to blo tam od oka 500€.

 

Mene bolj zanima kako je s pranjem in obnavljanjem zaščite.

Ne bi ravno zaradi keramike imel prerjavelo podvozje. Ker vsako pomlad po snegu avto potrebuje podvozja in če s avtomatsko avtopralnico keramiko dolpotegnem sem dreku focn stisnil.

Mah, sej nič ne skrivam😁😁😁 dal sem jurja....imel pa sem ponudbo tudi za 400 €, pa najcenejši ni bil zadosti dober. če striktno govorim o Markotu in Avtokozmetiki Kristal , ima na svoji strani  več paketov in vse podrobno razloženo.  Ampak itak v živo pove, kaj dobiš in za koliko, ko vidi avto. Sam grem rad osebno, ker vedno še kaj vprašam in dobim tako občutek kako se bom odločil. Zato nisem govoril v tujem imenu. Za primer pa sem pri nekem drugem dobil ravno obraten občutek , ravno zato, ker sem v živo videl in slišal zadosti.... izbiral pa sem med štirimi detailerji v LJ in bližnji okolici....

 

Avtomatska pralnica pa ni ok tudi za avto brez keramike 😆

Napisano

Zgleda ok👍, pohvalno....ampak 1k za to izvedbo....če boš imel avto 10.let verjetno po 10.letih ne bo kake hude razlike, tega jurja, ki si ga zdaj dal, ti pa takrat ne bo nihče doplačal....(samo moje osebno mnenje, da ne bo kakega nesporazuma😉), ampak seveda ima vsak različne poglede na to...

Napisano

Vsakemu svoje ampak osebno bi to dal na en hud avto, na to kar jaz vozim ne vidim smisla. Če ga redno vzdržujem in negujem bo enako vreden z ali brez zaščite. 

 

Pa da ne bo pomote, če se kdo to odloči ga ne obsojam, tudi jaz kupujem razne neumnosti.

Napisano
pred 54 minutami je Shrek napisal:

Umazanija je najboljša zaščita. 🤣😋

Pa ne v predebelem nanosu.... 😁😉

Napisano (urejeno)

Drugače keramika je res fajn kot zaščita, edini minus je, da je treba to obnovit po 6 oz 12 mesecih, odvisno od vrste keramike.

 

Jaz bom en dan nanesel gor Sonax Polymer Net Shield,. Smo že nekaj časa nazaj na avto od soseda in za ta dnar sploh ni slaba zadeva. Pa izi je nanos.

WWW.AMAZON.COM


 

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Kolikor vem ima gyeon 3 ali celo 5 letno pisno garanciji. 6 do 12 mesecev ti zdržijo klasični voski... Pa kolikor vem kristal bolj ali manj uporablja keramično zaščito od Gyeon. Je pa res, da se moraš držati določenih navodil in to keramično zaščito doma vzdrževati. 

Edit: Proizvajalec nudi 5 letno pisno garancijo na keramično zaščito (Gyeon).

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 15 urami je Volume napisal:

... ... ... ... ... ... ... dal sem jurja....... ... ... 

 

pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Drugače keramika je res fajn kot zaščita, edini minus je, da je treba to obnovit po 6 oz 12 mesecih, odvisno od vrste keramike.

 

Emm, mislim, da je pa tole zelo drag šport. V dvanajstih letih 12.000€ za zaščito? Pa brez zaščite podvozja, ki je še najbolj na udaru in podvrženo rjavenju...

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Kolikor vem ima gyeon 3 ali celo 5 letno pisno garanciji. 6 do 12 mesecev ti zdržijo klasični voski... Pa kolikor vem kristal bolj ali manj uporablja keramično zaščito od Gyeon. Je pa res, da se moraš držati določenih navodil in to keramično zaščito doma vzdrževati. 

Edit: Proizvajalec nudi 5 letno pisno garancijo na keramično zaščito (Gyeon).

pol sm zamešal ja oz. je bila tista keramika ki sem jo nekaj let nazaj gledal toliko slabša

 


image.jpeg

 

Napisano

Jurja je res huda ja. Je pa treba vedeti, da to ni samo keramika. Za nanos keramicne zascite je potrebno veckratno pranje vozila, dekontaminacija laka, vozilo komplet scistiti z glino, vecstopenjsko poliranje in sele potem nanos keramicne zascite. Tukaj govorimo o urah in urah dela. Je pa tudi za moje pojme to kar huda cena. Pa poznam avtokozmetiko kristal in tip ve kaj dela. 

Napisano

Uhh to pa je debata ratala😁😁😁 sej to ni vsako leto na novo, pa vsakič jurja. Pisna garancija je za to ceno in nivo keramike 7 let....dela pa se ko je potreba samo obnova in je manjša cena....je pa res cel postopek , da se sploh nanese keramika. Pa teli mojstri imajo profi line avtokozmetiko, ki jo mi navadni kupci ne dobimo v trgovini. In je občutno boljša 

Meni je dal keramiko na celotno karoserijo, vse nebarvane plastike, stekla, platišča,čeljusti,  gume, folija notranjih pragov in še sprednjih luči.

Napisano
pred 43 minutami je Scr3am napisal:

Jurja je res huda ja. Je pa treba vedeti, da to ni samo keramika. Za nanos keramicne zascite je potrebno veckratno pranje vozila, dekontaminacija laka, vozilo komplet scistiti z glino, vecstopenjsko poliranje in sele potem nanos keramicne zascite. Tukaj govorimo o urah in urah dela. Je pa tudi za moje pojme to kar huda cena. Pa poznam avtokozmetiko kristal in tip ve kaj dela. 

Delo je drago. Je pa brez smisla. Za konzerviranje avta mogoče, za vsakdanjo uporabo pa ne. 

Napisano

Jaz sem dal pr Horvatu Nanolexovo skupaj z dvema setoma felten 850€...in ko bo začelo popuščati,bom dal spet👍...meni je vredno...sam na en star avto,pa res nima smisla-pač čisto stroškovna računica🙄.

 

Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

kako pa kaj ta keramika in toča. Jo je po toči potrebno obnovit?

Jaz bi rekel,da ne-keramika gre dol samo z abrazijo-torej brušenje/poliranje.

In če so popravljaji vdrtine z "masažo" od znotraj z tistimi palicami-vzvodi...pol bi moralo biti vse OK tudi po toči.

Napisano

Evo še ena od danes po nalivu....kapljice kar frčijo dol s keramike😁😁😁

Mislim pa, če sem dal že toliko za avto , lahko še tistga jurčka dam zraven🤪🤪🤪

 

Ker se vsi tok radi obrnemo za hudim črnim Bmw-jem ali pa drugim nemcem....zakaj se ne bi še kdo za spremembo obrnil in pogledal eno hudo črno Mazdo 🤣🤣🤣

 

Malo za hec, že dolgo ne gledam na to kaj si drugi mislijo.....

20230627_092809.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.