Skoči na vsebino

licarska in kleparska popravila


Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je samSimon napisal:

Vrata pridejo surova. Če je vdrtina na pregibu ti sicer lahko proba ven porinit, ampak najverjetneje ne bo šlo perfektno. Potem je pa tko, en majstr ti bo šel avtomatsko pokitat, drug bo pa forsiru nova vrata in reku, da ti kit zna pokat kasneje. Glede na to, da je avto vozen, bi jst čaku nova vrata, ki imajo verjetno tudi malo daljši rok dobave.

Saj to! Če niti sam nisem kriv za škodo mora bit vse povrnjeno v tip top novo stanje. Kit ne pride v poštev. Glede vrat pa ziher? Sem brskal po netu in baje naročijo kar prebarvan pleh že? No saj bom v ponedeljek klicaril okoli... Najbolj boli izguba časa. 😕 

 

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Poiščeš vrata v barvi, ki jo imaš sedaj.  Problem rešen.

Poiščeš kje? Če lahko naročijo, super, sicer pa nevem o čem govoriš. :D Odpad? Skoraj nova šestka? Ni šans. Če so razbili naj spravijo v original stanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Vse se da zmenit z zavarovalnico. Jaz sem se tudi. 

Upam! :) Torej, če prav razumem praviš, da naročijo nova pobarvana vrata? To bi bilo mega!

 

Prosil bi za eno pojasnilo še... Imamo tri akterje: mojo zavarovalnico, povzročiteljevo in izvajalca popravila. Ko praviš, da se zmeniš z zavarovalnico, kako izgleda ta postopek? Komu grem najprej težit in kdo potem poskrbi za naročilo/montažo vrat?

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Hvala! OK, torej cenilec pri ličarju, ne pa od zavarovalnice direkt. Torej en od priporočenih teh AC Tomc itd., če delajo za zavarovalnico.

 

Nevem pa, če je bilo jasno, da imam tisto evropsko karto izpolnjeno, kjer je vidno, da nisem jaz krivec. Ali v tem primeru grem k ličarju/kleparju od moje ali povzročiteljeve zavarovalnice? Vem, da pri prejšnjem avtu sem šel k cenilcu povzročiteljeve in potem vzel izplačilo, ampak mogoče sem ga usral. :)

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je sportman333 napisal:

Mislim da tisti ki so dobri delajo za vec ali manj vse zavarovalnice...jaz bi šel tja, kjer imaš ti zavarovanje.

 

Pred eno uro je SeekK napisal:

A ne bo slo to s police od babice, ce prav razumem je priznala vse? Torej njegova zavarovalnica nima veze s tem..

 

Jup. In ja, ni čisto jasno zakaj bi šel k svojemu. Ampak tudi res, da verjetno je vseeno ker večina dela za obe...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Scr3am napisal:

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Ok, hvala! Dober info za standarden postopek, ko storilec ni znan in greš k svoji zavarovalnici. V tem primeru tam ocenijo koliko bo stalo popravilo, kasneje pa lahko klepar/ličar najde dodatne probleme in on ureja to z zavarovalnico, ki mora te dodatne stroške odobriti. To je razumljivo.

 

Sedaj pa še vedno nejasne zadeve:

  1. Če je storilec znan, greš k njegovi ali svoji zavarovalnici na cenitev? Če k njegovi, imam sploh kaj početi s svojo razen za nadomestni avto težit?
  2. Ali sploh drži, da greš lahko kar k pooblaščenemu kleparju/ličarju na cenitev? Taki sploh obstajajo? Ali pa je bilo to priporočilo samo z vidika, da imaš nekaj podlage pred cenitvijo zavarovalnice?

 

Popravljeno od hermelin
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

pred 12 minutami je NevLado napisal:

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je hermelin napisal:

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Interclass valda

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

A delaš za interclass? :D

 

pred 43 minutami je Shrek napisal:

Ja...pa imel sem policijski zapisnik. 

Tudi jaz.

 

pred 6 minutami je NevLado napisal:

Interclass valda

Sem preklical malo mazda servise po ljubljani in so vsi res super na telefonu. Izvedel sam pa, da btc ima 2 podizvajalca (avto prenova in keršič), vis in interclass pa imata svojo delavnico. Glede na to, da hvališ interclass pa še blizu so se mogoče kar tja odrolam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ... 

ja, sej to sm jst točno tko naredu :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.