Skoči na vsebino

Težava z elektriko (battery system malfunction) Mazda 6 165 i-eloop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, na naši Mazdi 6 2016, ca 235000 km, nam ja na poti z dopusta zasvetila rdeča lučka akumulatorja in info, da moramo takoj na servis.

 

Peljali smo, dokler je bilo možno. Motor je začel cukati, izklopli so se asistenčni sistemi, napisalo je, da se v kratkem izklopi servo volan…

 

Komaj smo prilezli do črpalke (na koncu so se ugasnile luči, smerokazi niso več delali, električna ročna ni zategnila). Ko sem odprl havbo, je ventilator motorja pihal…

 

Ko je po ca. uri in pol prišla asistenca, je lahko avto normalno zagnal in ga odpeljal na prikolico. Pot domov smo nadaljevali z nadomestnim vozilom.

 

Ko so avto dostavili na servis, niso našli nobene napake, tudi kratke vožnje niso nič pokazale.

 

Je že kdo imel podobne izkušnje? Bi lahko bil alternator?

 

Pred ca. dvemi leti sem orihinalni akumulator menjal z Vartinim AGM-om, ker je štrajkal istop in ieloop. Incializacije nisem izvedel.

 

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Ce je se prvi akumulator ali je star vec kot ene stiri leta, potem je verjetno res ta krivec…

 

Edit: sem sedaj bolj pozorno prebral in vidim, da je akumulator star dve leti… Vseeno bi ga dal pregledati… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Jest stavim na alternator

Enako. 

Akumulator ne more crknit v dveh letih

Lahko, a le redko se to zgodi. Pa še bencinar je.

 

 

Napisano

Hvala za odgovore. Torej menjam alternator in baterijo, da sem na varni strani.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Tudi relativno mlad akumulator lahko crkne. Poleti celo pogosteje kot pozimi, saj doživi "kap" zaradi vročine.

Ampak, če ga kap potem ni nič več od njega, pri njemu je pa kasneje celo normalno vžal in deloval!

Kaj drugega bo narobe.... 🤔

Napisano
pred 16 minutami je Bini napisal:

Ampak, če ga kap potem ni nič več od njega, pri njemu je pa kasneje celo normalno vžal in deloval!

Kaj drugega bo narobe.... 🤔

To je tudi mene zmedlo. Kot sem napisal, je ventilator še zmeraj hladil hladilnik, ko sem ugasnil avto. Ko sem probal avto ponovno zagnati ko je bil še vroč, so se luči vklopile, motor pa je samo dvakrat kliknil (nekako ck ck).

 

Obstaja verjetnost, da so se krtačke ob nakladanju na rampo ponovno nalegle na alternator?

 

Je sploh komu na šestki pri 220k km že žviznil alternator?

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je GregorK napisal:

To je tudi mene zmedlo. Kot sem napisal, je ventilator še zmeraj hladil hladilnik, ko sem ugasnil avto. Ko sem probal avto ponovno zagnati ko je bil še vroč, so se luči vklopile, motor pa je samo dvakrat kliknil (nekako ck ck).

 

Obstaja verjetnost, da so se krtačke ob nakladanju na rampo ponovno nalegle na alternator?

 

Je sploh komu na šestki pri 220k km že žviznil alternator?

Uporabljaš start/stop ali ga izklopiš ko vklopiš avto?

@Brane po dodatnem opisu se nagibam k tvoji diagnozi alternator.

Popravljeno od scania
Napisano

Uporabljam start stop. Je imel kar delo na makedonski in srbski meji (pozabo sem ga izklopit 🤦‍♂️)

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Uporabljaš start/stop ali ga izklopiš ko vklopiš avto?

@Brane po dodatnem opisu se nagibam k tvoji diagnozi alternator.

Velika možnost.... 🤔👍

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Brane napisal:

Zjutraj sem imel podoben primer,strošek 30 eur-diagnoza slaba masa

Je bil pred cca. 20 leti primer, ko je Tehnounion na Roverju 214 le zaradi slabe mase na alternatorju še prej zamenjal računalnik vozila..., potem pa stranki ni hotel vrniti plačila za nepotrebno menjavo računalnika (takrat cca 1.000€). 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uf, hvala. Pogledamo vse kable, potem pa vozit, pa bo, kaj bo.

 

Še prej pa z AMZS asistenco sklenit 😁

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 24 minutami je GregorK napisal:

Uf, hvala. Pogledamo vse kable, potem pa vozit, pa bo, kaj bo.

 

Še prej pa z AMZS asistenco sklenit 😁

Če voziš na pooblaščenca, imaš 10 let zastonj mazda asistenco

Napisano

Moja ne. Mi je že potekla.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 36 minutami je GregorK napisal:

Moja ne. Mi je že potekla.

 Ali je ze starejsa od 10 let? Ko naredis redni servis na pooblascenem servisu, se podaljsa MES za 12 mesecev… Velja menda do 10 let starosti vozila…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, če ga ni vozil na uradni servis je pač ni več. :nevem:

 

Drugač bi pa jaz stavil ba aku, ker ga je i-stop vrerjetno do konca frderbal.

33112_1.png

Napisano

Kolikor vem, je tako, da ko peljes na pooblasceni servis, dobis po tem 12 mesecev MES... tudi ce si vmes prekinil in ga servisiral drugje ... Lahko se pa motim ... 

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/mscee-pages/si/mes/mazda_leaflet_mes_slo-maj2018.pdf

 

mazda_leaflet_mes_slo-maj2018.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Je bil pred cca. 20 leti primer, ko je Tehnounion na Roverju 214 le zaradi slabe mase na alternatorju še prej zamenjal računalnik vozila..., potem pa stranki ni hotel vrniti plačila za nepotrebno menjavo računalnika (takrat cca 1.000€). 😃

Isto sranje sem imel sam na peugeotu 306.Kupilnnovo sem novo čentrlino v Trstu za 1. 700. 000 lit. (lir), zamenjal in je bilo isto sranje. Na koncu je avto električar odkril slabo maso. 

 

 

Napisano

Glede na simptome, bi bilo za preveriti kako je z električno inštalacijo, da kje ne prebija kakšen kabel?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjali smo alternator in hkrati še jermene. Stari alternator je v prostem teku proizvajal 12.2 V, ob dvignjenih obratih pa je napetost padla na 11.8 V.

 

Nov alternator je v obeh primerih proizvajal 14 V.

 

Tudi na testni vožnji je iEloop po 10 km začel delovati normalno.

 

Upam da je to to.

  • Všeč 9
  • Hvala 1

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.