Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Men že ene pol leta ne izklaplja. Sem mel čez zimo kable v avtu za vsak slučaj. Ampak zju3 pa komot zalaufa tudi v hladnem.

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

A ve kdo mogoče kak nizki SOC pri redni uporabi, da vedet, da akumulator dušo spušča?

Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

A ve kdo mogoče kak nizki SOC pri redni uporabi, da vedet, da akumulator dušo spušča?

Pa takrat, ko mu napetost pade pod 12V, ko avto odkleneš in vrata odpreš.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lahko kak komentar na Topla EFB? Kak razlog, da ta akumulator ne bi bil ok? Kdo preizkušal?

 

Svinčeni akumulatorji sicer izgubijo tam cca 5% kapacitete letno samo zaradi staranja. Zato je pomembno, da je akumulator svež, neglede na znamko.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Čim lažjega :D Malo šale, nimam izkušenj z Topla EFB, vsaj njihovi AGM niso ne vem kaj, če doseže 5 let je že dosti.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 22. 11. 2023 ob 12:47 je dvorjan napisal:

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) - mora biti višine 220mm. Ustreznega nimajo ... da ne bo kdo hodil zaman.

 

 

Popravljeno od borelij
Napisano
dne 25. 11. 2024 ob 8:49 je borelij napisal:

Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) - mora biti višine 220mm. Ustreznega nimajo ... da ne bo kdo hodil zaman.

 

 

100ah rabiš

Če rabiš pomoč piši zs

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je kdo že menjal akumulator (start and stop) na Mazdi CX-30, ali se dobi kakšno sporočilo na armaturki, da gre akumulator h koncu življenske dobe......

Napisano
pred 20 minutami je sportman333 napisal:

A na CX-30 se to tudi menja....ahhhh

Sem mislil, da je lifetime😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Potrošni material pač. Verjetno sploh ni tako draga. Kot tudi svečke ne. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.