Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo pritisk v XL mora biti druga?en kot na navadnih. Kako potemn veste kateri je pravilen? Pa tud po moje bi ?e proizvajalec predvidel XL verzijo v homologaciji. Tako kot pri nekaterih karavanih in enoprostorcih.

 

LP

 

Tlak, ki ga proizvajalec avtomobilov predvideva je najni?ji tlak. Vedno ga lahko po ?elji dviguje? seveda v mejah normale tako, da recimo pol bara vi?ji tlak je za moje pojme najbolj optimalna re?itev, ?e ho?e?, da se avto obna?a tako kot je potrebno v ovinkih. Pri nekaterih ?portnih gumah je treba it celo recimo do 3.0 bara, da bo delovala optimalno in da se bo guma tudi obrabljala enakomerno in ne samo po robovih.

33112_1.png

Napisano

Jaz imam michelinke pilot sport XL 225/45/17 napolnjene na 2.5bara. Prej sem jih imel na tovarni?kem 2.3bara. Mi je sedaj bolj?i ob?utek na volanu.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kleber je za Michelin, to kar je Fulda za Good Year :-) (s to razliko, da je Fulda precej boljsa guma)

Jaz bi raje kako drugo gumo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK in kako je s indeksom hitrosti? V homologaciji ima M3 napisano 91 V in H; a potem lahko dam jaz zimske gor z indeksom T (ker naj bi lahko dal ?rko ni?je za pozimi)? Malo butasto spra?ujem a do zdaj nisem ?e imel takega primera :)

Napisano

?e odkrito povem, so mi gume dost pomembne in rad pogledam teste in se na podlagi njih potem odlo?im. Na AMZS testu so bile Continental Winter Contact TS 860 najbolj? ocenjene in me zanima, ali so vredne svojega denarja? In ali obstaja kak?na dobra alternativa? 

 

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-contiwintercontact-ts860-19565r15-91t

 

PS: naj povem, da nismo ravno v mestu doma in pozimi znajo bit ceste pr nas ?iv hudi?...

Napisano

Mazda 3, letnik 2005. Zaenkrat skrbim za druge, js mislim, da mam za letos ?e dobre gume. :)

Napisano

A ni XL oznaka ponavadi za gume s pove?ano nosilnostjo?

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda 3, letnik 2005. Zaenkrat skrbim za druge, js mislim, da mam za letos ?e dobre gume. :)

Conti bi ble ok, pa Dunlop 5

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

ZAme je glavno vpra?anje (tako kot si ti ?e nakazal) koliko je bila razlika v starosti teh gum na testu, ki imajo 1mm profila razlike. Prej kot profil je pomemben material ki rata trd in nepro?en, torej drsi....

Prosil je pomemben za de? itd.

P.S. s 3mm profila se ?e poleti z letnimi ne upam voziti

Druga?e pa pozor, v Sloveniji je na papirju, kot sledi spodaj, kar pa ne velja za Avstrijo....tam je min 4mm:

Zimska oprema za vozila do skupne mase 3,5 t:

  • 4 zimske pnevmatike (M+S) z min. globino profila 3 mm, ali
  • 4 letne pnevmatike z min. globino profila 3 mm + sne?ne verige v priboru.

Na ?e?kem je enako 4mm, in obvezne so zimske, letne z verigam niso.....vsaka dr?ava ima svoja pravila. EU pa to. NA ?e?kem je kazen 75?....kar je nenazadnje ceneje kot zimska oprema...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Italijani majo pa ?e bonus. Sicer je pa Slovenija edina dr?ava ki dovoljuje 3mm, Hrvati, Ita, nemci, Avstrijci itd itd vsi so na 4mm, ?e Bosna...in potem AMZS pametuje da bo treba spremeniti zakon...

 

V primeru, da zimske ali celoletne pnevmatike uporabljate tudi v poletnih mesecih, pa v Italiji velja poseben zakon. V ?asu od 16. 5. do 14. 10. lahko uporabljate pnevmatike, katerih hitrostni razred ni ni?ji od najvi?je hitrosti vozila, ki je zapisana v homologaciji vozila. Na primer vozilo, ki ima max. hitrost 205 km/h, mora imeti pnevmatike vsaj hitrostnega razreda H (210 km/h). Najbolj pogosti hitrostni razredi pnevmatik so T (190 km/h), H (210 km/h), V (240 km/h) in W (270 km/h). Kazen za napa?no uporabo pnevmatik je od 419 do 1.682 EUR.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak tud slab?e pobiranje finih tresljajev.

 

Ko smo ?e v indijanskem poletju eno vpra?anje. Kdaj vi zabri?ete zimske gume stran, ko so stare ali ko imajo profila 3mm. Baje da ?e pri 4mm niso ni? vredne https://siol.net/avtomoto/nasveti/nove-proti-rabljenim-zimskim-gumam-neposredna-primerjava-pokaze-vse-pasti-video-450940

Osebno imam zimske gume 3 leta in potem menjam pa tut ?e majo ?e 5 mm profila al pa tam okoli. Sem mi je ?e zgodilo, da sem drsel z 3 leta staro gumo, k je mela manj profila in sem jo eliminiral takoj, ko je bilo mo?no. Kdaj menjam tut po dveh sezonah, ?e majo gume ?e cca. 4mm. Iskreno, marsikdo jih bo kupil in se vozil tistih 10tkm ?e eno leto z njimi, jaz mam pa raje nove gor :)

Napisano

ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)

Ja seveda, zlasti ?e si (pre)nalo?en.

 

Mojstri, vpra?anje: A kdo ve kdo dolo?a ?energijske nalepke? proizvajalcev gum? 

Ve?krat sem opazil neskladje teh nalepk z npr. AMZS testom gum. Npr, prva se izka?e bolje na mokrem ko druga, enegijska nalepka pa pravi da je prva C, druga pa B. 

Ni najbolj logi?no, razen ?e smo spet pri laboratorijskih in realnih testih.

Napisano

Mislim da kar proizvajalci...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

te nalepke so en sam nateg - again. Skoraj ni? konkretnega ne povedo saj je notri samo en koristen parameter in sicer zaviranje na mokrem . Ampak to je premalo saj ni podatkov o obna?anju v ovinkih na mokrem, da pa se 2/3 nesre? zgodita na suhi cesti pa tudi o?itno ne briga nobenega. Podatka o hrupnosti gume in kotalnem uporu sta pa ve? ali manj brezvezna.

 

Edino merilo so primerjalni testi pa ?e ti niso popolni saj ne testirajo gum po nekaj letih uporabe in obrabe.

33112_1.png

Napisano

blizamo se 15.11. Kmalu bodo vsi pametni da nujno rabimo zimske gume, pa ?eprav kje ?e bilo zjutraj 0, tudi sneg, pa ?eprav je sedaj zunaj 22...........

zakonski eksperti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ?as famoznih 7?C - sej pravijo, ?e la? dovolj dolgo ponavlja? rata resnica.

33112_1.png

Napisano

A ?as famoznih 7?C - sej pravijo, ?e la? dovolj dolgo ponavlja? rata resnica.

A zjutraj ?aka? da se dvigne nad 7 da gre? na ?iht al si ?e menjal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.