Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah ja... bistveno je le toliko, da vlaga ne kondenzira na pnevmatikah oziroma, da voda slu?ajno ne te?e po njih. Preve? suhe razmere so slabe, ker gume presu?i in se za?nejo pojavljati razpoke na povr?ini. ?e bi bila vlaga res tolk slaba potem bi zimske gume propadle v nekaj sezonah na avtih, ki stojijo zunaj.

33112_1.png

Napisano

Ker sem relativno nov v Ljubljani me zanima, kam peljete menjat gume pa da te ne olupijo :D Nimam se ?elje vozit v rodni kraj samo zaradi menjave :)

 

Jaz vozim k hribarju na ?martinko.

 

Ali pa agio hitri servis pri ruskem carju.

 

Avtostop na devovi ma tudi ugodno ampak ?e nisem bil tam

Napisano

Jst kr vedno k mojmu vulkanizerju v Velikih la??ah Perhaj.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

evo smo dali na mazdo 3 lepo nove continentalke gor, pa mirna bosna. :) hvala za pomo?.

Napisano

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

 

Na pa samo spet pri famoznih ?lankih in ?e bolj famozni ?tevilki sedem. A ni lepo, da lahko vsako leto vsaj 2x reciklirajo ista ?lanka o gumah. Brez medijev, ki me vsako jesen spomnijo na sedem stopinj celzija skoraj ne morem ve? pre?ivet...

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/dilema-zimske-ali-letne.html

33112_1.png

Napisano

Ewo. Dobil Hankook Winter i cept rs2 w452 205 55 16 94H xl fr pr Felnarju za 75? komad vesel k biciku

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

O?e kupuje zimske gume za Fiat dobla cargo maxi... ?udna dimenzija; 175 75 14c.

 

Edino kar najdemo je bridgestone blizzak za cca 60eur po komadu..

 

?e kak?na druga ideja?

Napisano

izgleda, je res samo to

razen, ce das 185/70 14 (premer je isti) ne vem, ce ima homologacijo, ker je potemo precej vec izbire

=W&s[1]=W]https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike-185-70-14/?s[0]=W&s[1]=W

Vidim da je izbira res ve?ja, ampak ve?inoma low budget zadeve; bolj znane firme so cenovno tam tam z 175 75...

 

Za homologacijo bom preveril.

 

Ampak... Zdaj so gor gume z oznako "c". To je za pol tovorni program, ne? Pri teh 185 70 pa ne pi?e " c" zraven.

 

Glede na to, da je doblo (daljsa izvedba) predelan v manj?i avtodom za 2osebi je verjetno res smotrno biti pozoren na ta "c", kajne ?

 

Xl oznake pa ni na nobenih gumah zaslediti,niti na teh ki so zdaj gor. Pa saj je avto ?e vedno la?ji kot 3\4 doblov od s.p. majstrov

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

 

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

 

Super , hvala za info. Malo me mori, ker je v homol.kartoncku napisan "c" poleg obeh dimenzij, pa upam, da se ne bo kdo vpiknil v to.

 

?koda k ne vem, kolk je doblo dejansko tezak-predelan je v avtodom.

Napisano

dvomim, da je vse skupaj vec kot 2 toni, (guma 84 ima nosilnost 500kg, 88 pa 560kg)

(ce pa bi uporabljal kombija v namene tezkega transporta, potem bi res potreboval C, ker je tam nosilnost  cez 700 kg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, kaj pa recmo 94 nosilnost pa xl? Morm priznat, da sem z mojim Hankookom ful presene?en, 94H pa XL  55 vi?ina pa je res dober ob?utek na gumi, isti, kot je bil prej na 50 vi?ini in xl.. :)

Napisano

Kaj tekstilne verige, "sne?ne nogavice" kot jih eni kli?ejo, veljajo enako za zimsko opremo kot klasi?ne jeklene? Hvala

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.