Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz vedno preverim DOT ob naročilu. Do sedaj je bilo vse bp. 

 

Edino Michelin so bile kot kaže malo jajčaste (res rahlo),ampak se kaj dosti nisem sekiral. Če bi bilo tresenje očitno,bi se pripravil na to ,da me pošiljajo od vrat do vrat. 

 

Verjetno je res najbolj ziher kupit gume pri vulkanizerju,ki jih tudi namontira.

 

Je pa res da so 15colske balonarce manj občutljive na mogoče manj precizno centriranje (predvidevam ?)

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Kupiš na spletu, greš k vulkanizerju, se zapelješ in gume tresejo. Kaj zdaj? 🤔

Greš reklamirat montažo k vulkanizerju, ta ugotovi, da je napaka v gumah. Odmontiraš gume (poleg montaže sedaj plačaš še za demontažo) in jih pošlješ nazaj prodajalcu. Prodajalec se izgovarja, da so gume OK. Kaj pa zdaj? 🤔

Tega je čedalje več. Sem ravno zadnjič bil pri "mojemu" vulkanizerju za menjavo gum sprednje-zadnje. To naredim vsakih 2000 km. Pravi, da ima ful reklamacij zadnje čase glede tresenja. In to tudi pri premium gumah. Jih ne more scentrirat nikakor. In potem se dajejo, kdo je kriv, pa da nima dobrega stroja za centriranje, pa da ne zna delati. Res zna bit problem, če jih nabaviš preko spleta. 🤔

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Kupiš na spletu, greš k vulkanizerju, se zapelješ in gume tresejo. Kaj zdaj? 🤔

Greš reklamirat montažo k vulkanizerju, ta ugotovi, da je napaka v gumah. Odmontiraš gume (poleg montaže sedaj plačaš še za demontažo) in jih pošlješ nazaj prodajalcu. Prodajalec se izgovarja, da so gume OK. Kaj pa zdaj? 🤔

Moraš imeti pa res smolo za kaj takega! 😲

Greš vulkanizerji, da ti jih on naroči, najcenejše seveda in ti jih zmontira. Najboljša varianta..... 👍

Napisano
1 hour ago, scania said:

Je kdo že kupoval gume na liderpnevmatik.si? Kakšne izkušnje?

Jaz. Vse okej, plačal s kartico preko spleta, potem pa je mislim da GLS pripeljal čez 3-4 dni. AMPAK PAZI, ker ko kupuješ gumo tam piše če je star dot ali pa rastavni eksponat, ker prodajajo tudi takšne. Moraš pogledat da je frišno stanje. Poglej recimo moj screenshot. Tako da previdno z naročilom, drugače pa zelo zadovoljen in bom še tam naročal. Oni ceno prilagajajo trgu, tako da lahko cena niha iz dneva v dan in lahko dobiš ugodno ponudbo.

Screenshot 2021-09-02 at 15.14.10.png

  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Jaz tudi ponavadi kupujem pri tistemu, ki jih ima najceneje.Ali je to splet, vulkanizer, trgovina. Recimo zadnje Good year sem dobil najceneje kar v eurotonu. Moramo pa računati pri ceni tudi montažo, nove ventilčke in centriranje. Tako, da potem velikokrat niso cenejše gume s spleta, ko vse to seštejemo. Če je pa, še kak problem z ovalnostjo je pa lahko štala in glavobol. 

 

 

Napisano

Jaz sem bolj pristaš kupovanja gum pri vulkanizerju, sploh pa zato, ker je strokovnjak tudi pri montaži, pa še slabih 100m stran od moje hiše je lociran.

Pridem, pogledamo, kaj se da dobit za mojo dimenzijo, naročim in imam čez dva dni že na avtu. Pa cena sploh ni toliko dražja, da bi zgubljal čas z iskanjem drugje, mogoče 5 EUR po kosu od najcenejše na netu ali pa še toliko ne. Pa v zadnjih 10-letih nisem imel še nobene reklamacije. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz enako, men vulkanizer iz spleta po spletnih cenah naroči gume, jih pripeljejo k njemu, mi pošlje SMS, da lahko pridem. Se pravi vse mi uredi za spletno ceno, ker on zasluži potem z delom, kjer pa ni med najcenejšimi. Ampak logično sej je naredil vse delo namesto mene. In na koncu, dejasnko če gledam proti ostalim je res okoli 5€ na gumo dražje. A pri ceni 600-700€ bom gledal a lahko pršparam 20€? 😂

  • Všeč 4
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Zdaj gledam falken azenis fk510 gune. Odlične na testu pa še cena na liderpnevmatik ene 127€ druge 145€ ampak ne opazim razlike med njima 🤣🤣🤣. Je imel kdo Falken? Po amzs testu so na prvem mestu. Aja dimenzije so 225/45r19.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdaj gledam falken azenis fk510 gune. Odlične na testu pa še cena na liderpnevmatik ene 127€ druge 145€ ampak ne opazim razlike med njima 🤣🤣🤣. Je imel kdo Falken? Po amzs testu so na prvem mestu. Aja dimenzije so 225/45r19.

Ne vem no. Tukaj imaš test. 

falken-azenis-fk510.jpg
WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Falken Azenis FK510 suit your car? Find...

 

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ne vem no. Tukaj imaš test. 

falken-azenis-fk510.jpg
WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Falken Azenis FK510 suit your car? Find...

 

Pri 19" so hrupne in kar hitro se obrabljajo. Jaoo nwm kaj naj vzamem za naslesnje poleteje iz nexena sem priao do falkena. Good year, michelin, continental nebom kupoval kee so drage in niso nic kaj boljse kot srednji zgornji razred. Dunlop max se mi je zanimiv, al pa enake briedgeston kot jih imam sedaj original gor, ceprav so v dezju na morju bolj drsalke (4leta stare)

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Moraš imeti pa res smolo za kaj takega! 😲

Greš vulkanizerji, da ti jih on naroči, najcenejše seveda in ti jih zmontira. Najboljša varianta..... 👍

Sam sem jo imel že 2 x. 😞

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Pri 19" so hrupne in kar hitro se obrabljajo. Jaoo nwm kaj naj vzamem za naslesnje poleteje iz nexena sem priao do falkena. Good year, michelin, continental nebom kupoval kee so drage in niso nic kaj boljse kot srednji zgornji razred. Dunlop max se mi je zanimiv, al pa enake briedgeston kot jih imam sedaj original gor, ceprav so v dezju na morju bolj drsalke (4leta stare)

 

Ce bi js zdej kupoval  bi še 1x uzel Maxxis VS01 :)

Napisano
pred 29 minutami je scania napisal:

Ni v dimenziji 225 45 r19 😞

Bridgestone turanza t005, te imam jaz v ožjem izboru, ko bom menjal, in naj bi bile boljše od originalno namontiranih t001.

Ali pa Michelin ps4, če se bom odločil za premium.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Zdaj gledam falken azenis fk510 gune. Odlične na testu pa še cena na liderpnevmatik ene 127€ druge 145€ ampak ne opazim razlike med njima 🤣🤣🤣. Je imel kdo Falken? Po amzs testu so na prvem mestu. Aja dimenzije so 225/45r19.

Jaz jih imam gor. Bile gor, ko sem avto kupil. Men so ok. So made in japan. 

Napisano
pred 24 minutami je jacques33 napisal:

Bridgestone turanza t005, te imam jaz v ožjem izboru, ko bom menjal, in naj bi bile boljše od originalno namontiranih t001.

Ali pa Michelin ps4, če se bom odločil za premium.

Kaj pa bridgestone potenza sport? Ni neke razlike v ceni, ima boljše ocene je pa malenkost glasnejsa 72dB v primerjavi z t005 69dB. Jaz sem imel original na mazdi t001 in gledam t005 je kar boljsa in na liderpnevmatik ima t005 oznako mazda kao mazda priporoca.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je scania napisal:

Zdaj gledam falken azenis fk510 gune. Odlične na testu pa še cena na liderpnevmatik ene 127€ druge 145€ ampak ne opazim razlike med njima 🤣🤣🤣. Je imel kdo Falken? Po amzs testu so na prvem mestu. Aja dimenzije so 225/45r19.

Dobra guma 👍Jaz imam,sem imel zimske na 3ki in sem bil zadovoljen👍 Sedaj pa imam kot že veste Kleber,v tej dimenziji so boljše na testih in cenej!😊

Če rabiš letne,poglej  mogoče Nexsen ali Maxxis vredu gume za ugodno ceno.....:whatever:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 59 minutami je scania napisal:

Kaj pa bridgestone potenza sport? Ni neke razlike v ceni, ima boljše ocene je pa malenkost glasnejsa 72dB v primerjavi z t005 69dB. Jaz sem imel original na mazdi t001 in gledam t005 je kar boljsa in na liderpnevmatik ima t005 oznako mazda kao mazda priporoca.

Te Bridg.t005 ( t 005A- novovgradnja ) imam na CX30 in so mi ok,samo na dežju še nisem bil z njimi....🤔 Nimajo pa zaščite platišč!☹️

Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Kaj pa bridgestone potenza sport? Ni neke razlike v ceni, ima boljše ocene je pa malenkost glasnejsa 72dB v primerjavi z t005 69dB. Jaz sem imel original na mazdi t001 in gledam t005 je kar boljsa in na liderpnevmatik ima t005 oznako mazda kao mazda priporoca.

Bridgestone Potenza sport bodo moje naslednje gume. Sicer je nekaj večja obraba, a če ne delaš veliko kilometrov so top gume. 👍 

 

 

Napisano (urejeno)

Opazil sem zanimivo zadevo. 

Ko sem zamenjal sprednja kolesa z zadnjimi sem opazil, da malo trese pri 130/ uro. 

Odšel sem do zelo znanega vulkanizerja v Kopru in ta mi je zatrdil, da je stvar scentriral- uredil.

Ni bilo nič bolje zato sem se vrnil k njemu. Zopet je čaral in ni sčaral nič. Rekel je, da je ena izmed gum malo ovalna. Da se ne da narediti bolje in da je vse v toleranci 5 gramov. 

Ok. Bom pa malo po trpel. 

Danes mi ni vrag dal miru in sem se ustavil mimogrede pri najbolj uveljavljenem a hkrati najdražjem prodajalcu avto in moto tuning opreme in gum v Kopru. Ko je dal prvo gumo na centrirni stroj je pokazal napako kar 80 g na eni strani gume in 30g na drugi. Tudi druge tri niso bile dosti bolje. 😬

Centrirali so mi gume in sedaj gre zopet vse kot po maslu. Zanima me, ali sploh kdo preverja te stroje za centriranje posameznih vulkanizerjev. Takšna razlika med stroji je nedopustna. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Opazil sem zanimivo zadevo. 

Ko sem zamenjal sprednja kolesa z zadnjimi sem opazil, da malo trese pri 130/ uro. 

Odšel sem do zelo znanega vulkanizerja v Kopru in ta mi je zatrdil, da je stvar scentriral- uredil.

Ni bilo nič bolje zato sem se vrnil k njemu. Zopet je čaral in ni sčaral nič. Rekel je, da je ena izmed gum malo ovalna. Da se ne da narediti bolje in da je vse v toleranci 5 gramov. 

Ok. Bom pa malo po trpel. 

Danes mi ni vrag dal miru in sem se ustavil mimogrede pri najbolj uveljavljenem a hkrati najdražjem prodajalcu avto in moto tuning opreme in gum v Kopru. Ko je dal prvo gumo na centrirni stroj je pokazal napako kar 80 g na eni strani gume in 30g na drugi. Tudi druge tri niso bile dosti bolje. 😬

Centrirali so mi gume in sedaj gre zopet vse kot po maslu. Zanima me, ali sploh kdo preverja te stroje za centriranje posameznih vulkanizerjev. Takšna razlika med stroji je nedopustna. 

Po koliko kilometrih je to? 

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Po koliko kilometrih je to? 

Kolesa spredaj-zadaj zamenjujem vsakih 2000 km. 

V bistvu je vse v redu z gumami in feltnami le narejeno ni bilo prav. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.