Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
On 9/28/2021 at 12:44 PM, Bini said:

 TL-zaščito za feltne👍.

 

 

TL pomeni TubeLess

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 4 minutami je LabiGT napisal:

 

 

TL pomeni TubeLess

Ok,hvala. Sem popravil zapis,da ne bo frke!😊

 

Napisano

Mene se tudi kleberce prepričale, pa še dobro ceno imajo, pa za to kar jaz rabim več kot odlične.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Super,čez kaka tri leta bomo pa poročali kakšna je kvaliteta in kako smo zadovoljni!😆

Zdaj znajo cene malo poskočit zaradi dobre uvrstitve na testih,tako da pohiti!👍

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Bini napisal:

Ko pogledam tale test bolj podrobno ugotovim,da bi Kleberce osvojile prvo mesto,če ji nebi dali za krožno vožnjo na mokri cesti tisto slabo oceno v kar malo dvomim,ker velikih 5. pač morajo biti tam kjer so, sem pa zaenkrat prav vesel,da sem se odločil za Kleber :ouje:

Ko jih pa preizkusim v zimskih razmerah pa poročam....😊

Screenshot_20210930-132030~3.png

Hehe, ne pretiravat no😄😉, take izjave so bolj za v temo "kr neki", tam kjer imate cepljenje temo...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ni všeč 1
Napisano

Tile adac testi niso vredni pol piskra mlačne vode. Dobro se ve kdo financira te teste in potem je logično, da neka x znamka gume redko kdaj kam prileze. Žal.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 27 minutami je FuManchu napisal:

Tile adac testi niso vredni pol piskra mlačne vode. Dobro se ve kdo financira te teste in potem je logično, da neka x znamka gume redko kdaj kam prileze. Žal.

 

Aha, ne verjameš stroki... ti si en navaden antipnevmatikar. 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 9
  • Ni všeč 2

33112_1.png

Napisano
19 hours ago, FuManchu said:

Tile adac testi niso vredni pol piskra mlačne vode. Dobro se ve kdo financira te teste in potem je logično, da neka x znamka gume redko kdaj kam prileze. Žal.

Kaj je pol continentalu zmankalo denarja? 🤔

Napisano
pred 30 minutami je Bossek napisal:

Kaj je pol continentalu zmankalo denarja? 🤔

Conti je in bo vedno top guma ne glede na te teste. Njim ne rabi trošit po nepotrebnem denarja. So pa firme, ki verjetno res dajo ful denarja, da so na koncu med top 5.😉

 

 

Napisano

Na šiht prav direktor, da je conti gajba, da michelin pilot sport 4s so šele gumbe , k se da normalno peljat 😁

  • Haha 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Na šiht prav direktor, da je conti gajba, da michelin pilot sport 4s so šele gumbe , k se da normalno peljat 😁

Res je...pilot je top of the top guma. Pa tudi cena je top. 😊

 So pa drugače conti, Dunlop  bridgestone in good year vse super gume. Meni so trenutno gume good year, ki jih imam na avtu  top gume. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Gume in platišča naročena, smo se mal zbali da bo dolg rok za nabavo (platišča) ampak bo tukaj v 14dneh 😁

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Sej znaš brat ne ? Sem napisal kdaj bodo tukaj ;)

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
On 9/30/2021 at 7:22 PM, Bini said:

Super,čez kaka tri leta bomo pa poročali kakšna je kvaliteta in kako smo zadovoljni!😆

Zdaj znajo cene malo poskočit zaradi dobre uvrstitve na testih,tako da pohiti!👍

A veš, da so šle za 7€ po komadu gor tam kjer sem jih jaz naročil :D hehe

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

A veš, da so šle za 7€ po komadu gor tam kjer sem jih jaz naročil :D hehe

Kje pa si jih in kako dimenzijo?😳

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

225/55/17 Bartog

Tu je že montaža všteta......😁

Jaz imam 215 55 R18

Napisano

Ja jaz sem vzel feltne+gume pa dobil gotovinski popust, pa me prišlo tukaj najceneje, še dobro da nisem čakal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Gumax ni imel vec kleber, sem potem narocil na gumenadom. Dobim mail, da jih ni vec na zalogi. Sem nato spremenil na Dunlop. Precej drazje samo z njimi sem imel res dobre izkusnje na Mazdi 6.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.