Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je etcho napisal:

 

Ravno danes sem gledal (bolj iz firbca), katere letne dat gor, ko bo čas za menjavo tovarniških. In te (PremiumContact 7) zgledajo obetavne. Bridgestonke po suhem ajde ajde, po mokrem v ovinku malenkost hitreje voziš in si že na limitu zdrs/ne zdrs - spredaj. Ampak, jih bo treba ponucat prej.

Zimske Hankook i-cept evo3 pa čakajo na zimo, da jih preizkusim.

 

V bistvu mi je zanimivo, ker te Bridgestonke, ko se ogrejejo, po suhem držijo kot prilimane. Ko pa je samo mako vlažna cesta , pa se ne upaš več vozit z njimi. 

Pa da ne bo kdo mislil, da se to dogaja zaradi prehitre vožnje. V krožiščih je dovolj 30/uro,da ti sprednji del že nosi ven. Res, tako slabih gum na mokri cesti nisem še imel nikoli. Navajen sem  GY, F1 assimetric, ki dobesedno enako držijo po suhem in po mokrem. In venomer je to odlično. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je skritikrt napisal:

Problem je bolj,k sem bil v precepu,kaj narediti...bini gleda in si misli svoje.jaz vesel,k so nove gume,pa bi lahko rekel..."boli me za feltne,saj je za Forda".. pol bi pa ti bil jezen..."ja kako si lako takšen do forda..."☹️

 

Nikol ni prav...sicer ste pa vsi enaki...k da bi pokazal nago babo,pol bi pa vsi gledali ka kakšnem motorju sedi😂🤣...jaz vesel se pohvalim z gumami,a vsi gledate samo feltne😆😉

Sej na prvih slikah sm mislu, da si gume štrihu... 

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

V bistvu mi je zanimivo, ker te Bridgestonke, ko se ogrejejo, po suhem držijo kot prilimane. Ko pa je samo mako vlažna cesta , pa se ne upaš več vozit z njimi. 

PZero od novega.

Mrzle poskakujejo pri zmotanem volanu, ker je 5° naklona za športno podvozje, kak je mokro =>groza.

Tudi hladne so nikakve.

 

Ko pa jih 10km ogreješ, pa držijo noro.

 

No hvala bogu se moje tudi noro rabijo in jih bom z lažjim srcem zamenjal.

Popravljeno od godlike
Napisano
N1INFO.SI

Prihaja čas za menjavo gum na avtomobilu. Pri Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS) so opravili test...

Podatki za lažjo odločitev katere gume kupit.... :whatever:

Ps, zanimivi rezultati, letos niso najbolj zveneče marke pri vrhu... 🥴

 

Napisano (urejeno)

nekaterih ki jih tukaj oglašujete ni niti na seznamu :), kaj naj to pomeni? (da jih raje niti ne probajo, da so tako dobre da testov ne potrebujejo ali nekaj tretjega, heh)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

nekaterih ki jih tukaj oglašujete ni niti na seznamu :), kaj naj to pomeni? (da jih raje niti ne probajo, da so tako dobre da testov ne potrebujejo ali nekaj tretjega, heh)

"Forumske" gume? 😊

 

 

Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

nekaterih ki jih tukaj oglašujete ni niti na seznamu :), kaj naj to pomeni? (da jih raje niti ne probajo, da so tako dobre da testov ne potrebujejo ali nekaj tretjega, heh)

Nekatere že prej izločijo.... :nevem:

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Ps, zanimivi rezultati, letos niso najbolj zveneče marke pri vrhu... 🥴

Kako da ne? GoodYear UG P3 so prve, Dunlop WS 5 pa druge na seznamu. Ostalih pa itak ne kupujem. :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Michelin Pilot Sport 3, 18 ", DOT 3917, po 6,5 letu uporabe na Mazdi 3 (od junija 2018) in cca z njimi prevoženih 70.000 km, velika večina po avtocesti.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Kaj samo tak izgleda, al so robi kar bolj obrabljeni?

In jo je potem za to pregrelo 🤔

 

Drugače so pa lepi kilometri za UHP.

Popravljeno od godlike
Napisano

Dobri ste, da se s takimi gumami vozite naokrog. Sam zamenjam najkasneje po 5 sezoni, pa je profila sigurno več kot na Michelinkah zgoraj.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Michelin Pilot Sport 3, 18 ", DOT 3917, po 6,5 letu uporabe na Mazdi 3 (od junija 2018) in cca z njimi prevoženih 70.000 km, velika večina po avtocesti.

 

image.png

Je kar boga🥴Pri moji 3ki so bile enake pri cca 50kkm.in 4letih starosti le, da razpokane niso bile... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je jacques33 napisal:

Dobri ste, da se s takimi gumami vozite naokrog.

 

Te niso dobre za naokrog, ampak samo še za nakvadrat kolkor so zjebane.

 

Bom slikal moje, ko jih dam dol in imajo cca 50kkm za sabo.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Michelin Pilot Sport 3, 18 ", DOT 3917, po 6,5 letu uporabe na Mazdi 3 (od junija 2018) in cca z njimi prevoženih 70.000 km, velika večina po avtocesti.

 

image.png

Niti ne izgledajo tako slabo, kot bi lahko. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
dne 30. 10. 2024 ob 16:27 je Boss napisal:

Bom slikal moje, ko jih dam dol in imajo cca 50kkm za sabo.

image.png

 

image.png

S takim tempom obrabe tole misli zdržat 100.000km al kaj :nevem:

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Se vidi kako dinamičen voznik si, da tolk zdržijo... 🫣Pri tebi bi še Nxenke zdržale 50kkm....😁😉

Drugače so pa Bridgestonke kar trde gume..... 👍😉

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Se vidi kako dinamičen voznik si, da tolk zdržijo... 🫣Pri tebi bi še Nxenke zdržale 50kkm....😁😉

Drugače so pa Bridgestonke kar trde gume..... 👍😉

Samo res. Imajo skoraj več profila kot nove. 😄😄

 

 

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Se vidi kako dinamičen voznik si, da tolk zdržijo... 🫣

Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.

 

Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.

33112_1.png

Napisano

Vse je seveda odvisno od načina vožnje, podlage in ostalih dejavnikov. 

Drugače pa je pnevmatike priporočljivo menjati na 5let v kolikor se delajo velike kilometrine. 

Najslabše je pa imeti Eko in M+S gume. 

Vse pa je seveda odvisno od odgovornosti lastnika. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.