Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post,  kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 24 minutami je 50keda napisal:

Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post,  kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.

Boss, lansko sezono sem zamenjal bridgestonke, ki so bile na mokrem že res nevarne (govorim o normalni vožnji!), čeprav so imele še cca 5mm profila  za GY Asym6. Razlika je očitna, posebej kar se tiče varnosti na mokrem cestišču.

Napisano

Moram pohvaliti tudi Conti. Prav tako so vrhunske za dež in mokro cesti. So pa GY mslenkodtv boljše na suhem. 

 

 

Napisano

OK, ste me prepričali, bom zamenjal po praznikih.

 

Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.

33112_1.png

Napisano

Prepričvat te nimamo kaj, če se ne počutiš "varno", pač menjaš, jst vem da se z 5 let starimi bridgestonkami nisem. Ker pač nočem, da se zalotim pri situaciji k bo nujno treba krenat/bremzat pa ne bo možno zarad gum, dovolj dolgo sem živel v tem.

Za drift boš bolj težko kej pošenkal, tam se ponavad uporablajo manjše dimenzije, najbolj 18". Js sem si en par prišparal, če bi nujno bo treba menjat, pa še to bom vrjetno po kakem letu odvrgu. Če bi pa slučajn kdo rabu, se pa nej javi tut jst jih šenkam.

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Moram pohvaliti tudi Conti. Prav tako so vrhunske za dež in mokro cesti. So pa GY mslenkodtv boljše na suhem. 

Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 

Napisano
pred 10 urami je Carot napisal:

Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 

Eto takrat se še ni šparal..... :prstgor:

Napisano

Hmm saj Bridgestonke niso tak veliko šparanje, kot je verjetno to, da je japonska firma.

 

Sam sem kupil 3.5 leta staro s tovarniškimi Toyo, tisto je tudi bil polom.

Napisano
pred 22 urami je Boss napisal:

OK, ste me prepričali, bom zamenjal po praznikih.

 

Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.

 

Vprašaj @dvorjan.

Napisano

Rav4 tovarniske Bridgestonke dot 23, 50.000km odlicne se, vendar km so tu, profil hujša, držijo pa se odlicno, mal so glasnejse , narocam Rotallo, ob priliki menjam ker vmes je v planu se cca 10.000km do konec maja

 

Ne vem ce ma to kako vezo sam jota je made in japan, mogoce so tud gume za fabrko boljse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je jures napisal:

Ne vem ce ma to kako vezo sam jota je made in japan, mogoce so tud gume za fabrko boljse

Mazda ima zadaj "A" in te so baje kritične.

Imaš na Toyoti tudi isto?

Popravljeno od godlike
Napisano

Bom pogledal nimam pojma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Eto takrat se še ni šparal..... :prstgor:

Po moje so na AWD vgrajevali Conti na ostale pa ne

Napisano

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je avto za slovenske ceste :)

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg

Evo, tole so Bridgestonke z A! 

IMG_20250420_004415.jpg

Napisano
pred 9 urami je jures napisal:

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg


Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 59 minutami je Jest napisal:


Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

Gume so zelo dobre, kolikor pac SUV sploh muva pa drifta na cesti....vecino gre naravnost.

Zanimivo da se zadnje celo bolj rabijo se mi zdi. Ampak teza baterij v blagem nima veze. Avto je v celoti samo 1.6 tone. Prikloce pa ni tolkrat.

 

Kilometri so tu, jbg bom doma šubler uporabil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Evo, tole so Bridgestonke z A! 

IMG_20250420_004415.jpg

To so te s(porne) gume, ja. Ne pa Alenza. Prvič slišim za Alenza. 🤔

 

 

Napisano

Alenza so ze dolgo zunaj za SUVje

Za 'mojo' Rotallo same hvale med komentarji in ponovni nakupi

 

https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/rotalla/ru01/235-55-zr19-105y-1396532?adref=%2Favto-pnevmatike-235-55-19%2F%3Fbrands%255B0%255D%3D299

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

Fantje pravijo, da nimaš prav in da drsijo v mokrem. Jaz sicer tega nisem opazil, ampak so bili sila prepričljivi, tako da bom menjal gume k ne zgledajo niti blizu menjavi.😉

 

Seveda je razlika, če bi zdajle zamenjal za ganz nove, ja je logično, da nove zmagajo, ker vedno po menjavi je občutek boljši... ma sej mora bit,  ker če ne bi bil bi bilo sila čudno in nelogično.

33112_1.png

Napisano

Jaz jih ponavadi menjam takrat, ko sam čutim, da niso več sigurne… 

 

Pri CX-5 so recimo prvovgradne Toyo Proxes po treh letih bile tako slabe na mokri cesti, da sem jih menjal… čeprav je bilo profila več kot dovolj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 minutami je Jest napisal:

Jaz jih ponavadi menjam takrat, ko sam čutim, da niso več sigurne… 

Zdaj so drugi časi, zdaj je svoboda, zdaj moramo biti previdni. 🤪

33112_1.png

Napisano

Oh lala bridgestonke majo se 7mm scaka jim cast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.