Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tudi jaz razmišljam o najboljših celotnih mišelinkah sedaj za drugi avto... letne bodo itak takoj trde ratale

Napisano

jaz tudi celoletne poleti , zimske bodo itak šle v smeti,..feltne pa bi prodal.

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Tole je narobe v homologaciji... za tako dimenzijo več kot 96 ne bi sploh smelo bit. To so že XL pnevmatike. Dej naj ti to preverijo in popravijo.

 

Kaj maš pa napisano na trenutnih gumah, ki so gor? Kar tam najdeš bo tapravo.

 

Zdaj imam gor -92, ampak so zdržale dve sezoni, se pravi okoli 15.000 km. Meni se zdi to malo za gume...

 

Je pa FucksWagen že sam po sebi težek, pa še sedem potnikov noter... Dobro, ni nas vedno sedem, ma v večini voženj vsaj pet...

Zato sumim, da je premajhen indeks nosilnosti pa gume kar pobere....

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Je res masiven, ampak spet ne tolk, k današnji SUV EV-ji, ki majo prazni 2 toni in pol. Jaz bi dal nekje nosilni  index 96, ker to so že XL (Extra Load) gume. Načeloma je sicer to samo 80kg več nosilnosti od 92.

 

Sigurno bodo 96 zdržale več kot 15kkm.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.

 

Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....

 

To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.

 

92 je 630kg na gumo. To je 2520kg.

A kdaj prideš blizu te teže?

Popravljeno od godlike
Napisano

Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.

 

Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.

 

Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.

33112_1.png

Napisano

Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda.... :nevem:

Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍

Napisano

Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 

Jp, to imajo vsi kombiji.... :nevem:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

@Slivka, tule imaš zimske

na lider pnevmatik, so pa prave za tvoj F.... 

 

Screenshot_2025-10-20-07-07-27-739_com.brave.browser.jpg

 

Maxxis ne poznam, Hankook sem enkrat preiskusil, pa nisem bil zadovoljen.

 

Za Toyo sem pa slišal tod okoli, da so dobre gume...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

92 je 630kg na gumo. To je 2520kg.

A kdaj prideš blizu te teže?

 

Sem šel iskat homologacijo: 2500 kg je največja dovoljena teža vozila po homologaciji. In mislim, da jo kar redno dosegamo, ker je veliko voženj pod polno obremenitvijo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 25 minutami je Slivka napisal:

 

Maxxis ne poznam, Hankook sem enkrat preiskusil, pa nisem bil zadovoljen.

 

Za Toyo sem pa slišal tod okoli, da so dobre gume...

To je to.... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Boss napisal:

Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.

 

Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.

 

Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.

Pa saj ne prebija nosilnosti.

 

No z 92 hodi po meji, z 98 je daleč od meje.

 

To kar ti razlagaš, je kot, da bi rekel, moja Mazda gre 210km/h. Gor moram dat Y gume do 300km/h, ker mi V gume (240 km/h) pobira pri končni hitrosti.

 

Nosilnostni index, je pogosto povezan z težo gume in z dražjo proizvodnjo. Tudi večja kot je nosilnost, manjša je udobnost.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pa saj ne prebija nosilnosti.

 

No z 92 hodi po meji, z 98 je daleč od meje.

 

To kar ti razlagaš, je kot, da bi rekel, moja Mazda gre 210km/h. Gor moram dat Y gume do 300km/h, ker mi V gume (240 km/h) pobira pri končni hitrosti.

 

Nosilnostni index, je pogosto povezan z težo gume in z dražjo proizvodnjo. Tudi večja kot je nosilnost, manjša je udobnost.

 

Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.

 

Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.

 

Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.

 

Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah. 

 

Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.

 

 

33112_1.png

Napisano

Drugače pa, ko bo kmalu čas, mimo resni vozniki zamenjali letne z kvalitetnimi zimskimi. In ne z nekimi ekvivalenti, ki niso ne ptič ne miš. So šiš- miš. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.