Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Sej ej bolj?, da je guma na fajhtnem kot pa na suhem - vlaga bolj ohranja lastnosti gume kot pa da je suho.

https://www.volan.si/ekstra/nasveti/644-shranjevanje-pnevmatik/

 

Tuki imate vse lepo razlozeno. Na koncu se doda naj bojo skladiscene v cim manj vlaznem prostoru.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah ja... bistveno je le toliko, da vlaga ne kondenzira na pnevmatikah oziroma, da voda slu?ajno ne te?e po njih. Preve? suhe razmere so slabe, ker gume presu?i in se za?nejo pojavljati razpoke na povr?ini. ?e bi bila vlaga res tolk slaba potem bi zimske gume propadle v nekaj sezonah na avtih, ki stojijo zunaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem relativno nov v Ljubljani me zanima, kam peljete menjat gume pa da te ne olupijo :D Nimam se ?elje vozit v rodni kraj samo zaradi menjave :)

 

Jaz vozim k hribarju na ?martinko.

 

Ali pa agio hitri servis pri ruskem carju.

 

Avtostop na devovi ma tudi ugodno ampak ?e nisem bil tam

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

 

Na pa samo spet pri famoznih ?lankih in ?e bolj famozni ?tevilki sedem. A ni lepo, da lahko vsako leto vsaj 2x reciklirajo ista ?lanka o gumah. Brez medijev, ki me vsako jesen spomnijo na sedem stopinj celzija skoraj ne morem ve? pre?ivet...

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/dilema-zimske-ali-letne.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

izgleda, je res samo to

razen, ce das 185/70 14 (premer je isti) ne vem, ce ima homologacijo, ker je potemo precej vec izbire

=W&s[1]=W]https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike-185-70-14/?s[0]=W&s[1]=W

Vidim da je izbira res ve?ja, ampak ve?inoma low budget zadeve; bolj znane firme so cenovno tam tam z 175 75...

 

Za homologacijo bom preveril.

 

Ampak... Zdaj so gor gume z oznako "c". To je za pol tovorni program, ne? Pri teh 185 70 pa ne pi?e " c" zraven.

 

Glede na to, da je doblo (daljsa izvedba) predelan v manj?i avtodom za 2osebi je verjetno res smotrno biti pozoren na ta "c", kajne ?

 

Xl oznake pa ni na nobenih gumah zaslediti,niti na teh ki so zdaj gor. Pa saj je avto ?e vedno la?ji kot 3\4 doblov od s.p. majstrov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

 

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

 

Super , hvala za info. Malo me mori, ker je v homol.kartoncku napisan "c" poleg obeh dimenzij, pa upam, da se ne bo kdo vpiknil v to.

 

?koda k ne vem, kolk je doblo dejansko tezak-predelan je v avtodom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
    • Ko dovolj prakse dobiš potem ni problema z žarom na oglje.... 🤗👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.