Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Glede na to, da se po?asi pribli?uje zimsko obdobje s sne?enjem, sem vozni park opremil z zimskimi pnevmatikami. Za minibusa (M5) sem jih samo snel z zidu (so ?e na jeklenih plati??ih), za d?ipa (BT50) pa sem moral kupiti nove. In sem jih tudi dobil. Enkratne! Vrhunske! Zagrabijo tako kot je treba! Profil pa ta pravi!

 

post-5658-0-07392700-1547498997_thumb.jpg

 

post-5658-0-11711400-1547499009_thumb.jpg

 

post-5658-0-02141100-1547499021_thumb.jpg

 

post-5658-0-74487300-1547499033_thumb.jpg

 

To je edino in samo Malatesta! Tanartanajtabolj?e pnevmatike kar jih je! daj imajo profila spodobnih 18 mm!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam na xsari intenso hp. Kupil ker jih je sodelavec prodajal 2meseca stare za pol cene. Pri?akoval nisem kaj preve? (kljub zelo solidnim testom), pa so presegla moja pri?akovanja.

 

Sploh obraba je res minimalna , pa je oprijem vseeno ok.

 

Zelo verjetno jih bom znova kupil spomladi.

Samo razlika med HP in UHP2 je par svetlobnih let
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Michelin Crossclimate plus:

 

Lani kupil tocno pred enim letom. Po snegu kot nove so bile precej dobre, boljse kot predhodnica crossclimate (brez +). Poleti se tudi pelje kot vskaa letna guma, po mokrem se mi zdi, da so najboljse....

 

Zdaj pa po 20.000km in 6mm spredaj in 5mm zadaj, je stanje obupno...po snegu so slabe, po suhem tudi nc posebnega. Pa tudi od vseh moznih ljudi sem fasal stopnicasto obrabo in nekje pri 120 rahlo trese...

Sej ze lani, sem hotel montirati Continental Allseason contact, pa jih niso imeli

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni to dokaj tipi?no dogajanje za Michelinke? Na testih fenomenalne potem pa dokaj hitro crap. Narejene so nekako tako kot VW software za goljufanje na testih. :hudicek:

Sej, hotu sem nemca, jih niso mel..

pa se moram borit s temi klosarskimi francoskimi partizani haha

Kupi si prave zimske gume!

Zakaj?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Labiman, vpra?anje glede tlaka letnih pnevmatik;

 

205/55/16 Michelin Pilot 6 let stare, sem na 318i vse 4 dopolnil na 2.7 bara. Bo to gut ali preve?? Pelje se odli?no. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labiman, vpra?anje glede tlaka letnih pnevmatik;

 

205/55/16 Michelin Pilot 6 let stare, sem na 318i vse 4 dopolnil na 2.7 bara. Bo to gut ali preve?? Pelje se odli?no. :)

Probaj se z mal nizjim tlakom... Ce se ti bo zdelo, da se pelje slabse, daj nazaj na 2.7bar

Pilot sport predvidevam? so sportne gume, tako da ima dosti trde bocnice

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stare gume sploh niso tak problem kot nekateri govorijo,pravilno morajo biti skladi??ene tistega pol leta .Glede na to kako danes vsi komplicirajo naj poka?ejo kje pi?e na izdelku rok uporabe,ga ni. Pa bi vulkanizerji zelo radi videli,da bi bil! Vozite dokler ne zvozite,tisti ki jih pa po 3 letih me?ete pro?,lahko pridem po nje,da vam nebojo napoti. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.