Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.

 

Sem izmeril v soboto med menjavo:

Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.

Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.

 

Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.

Na 6-tki, enaki kot tvoji, sem letos zaradi drastičnega padca oprijemljivosti na mokri cesti, pa tudi na suhi se je poznalo, zamenjal letne pnevmatike, čeprav so imele še okoli 4-4.5 mm profila. Imam pa cca 2x toliko prevoženih kot ti.

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.

 

Sem izmeril v soboto med menjavo:

Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.

Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.

 

Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.

Letne bridgestone bodo sam še za v kanto od starosti, a nimaš 2019 letnik??? - ko bo prvi naliv boš razumel zakaj.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Na 6-tki, enaki kot tvoji, sem letos zaradi drastičnega padca oprijemljivosti na mokri cesti, pa tudi na suhi se je poznalo, zamenjal letne pnevmatike, čeprav so imele še okoli 4-4.5 mm profila. Imam pa cca 2x toliko prevoženih kot ti.

 

Se pravi si z njimi naredil kolk km? 80kkm? Trenutno še nimam občutka, da bi blo kej fejst narobe pri mokri cesti niti pri hudih nalivih.

33112_1.png

Napisano
pred 53 minutami je NevLado napisal:

Letne bridgestone bodo sam še za v kanto od starosti, a nimaš 2019 letnik??? - ko bo prvi naliv boš razumel zakaj.

 

Starost ni problem, problem je kot kaže v različnih slojih gume in ko gre proti 4mm očitno ni več to to. Sem peljal  po dežju in ni bilo nič kaj dramatičnega. Če pa se bo zadeva spremenila na slabše pa valda ne mislim čakat in bo šlo v menjavo.

 

Je pa tko, da več ali manj od kar sem večino na AC-jih se je vzdržljivost gum povečala za še enkrat. Če sem nekoč nazaj lahko naredil 35kkm, mogoče 40kkm jih zdaj 70kkm brez težav. Aja pa nekaj je tudi na tem, da vozim veliko bolj v predvidevanju in se ne zaganjam kot mlad teliček v ovinke. Zavirram po ptrebi raje pred ovinkom in ne več v samem ovinku. Se pravi bolj motoristični stil vožnje. Tud pospeševanja so, ko je avto poravnan in ne tako, da še ima zavita kolesa iz ovinka pa potem rado notranje kolo zavrti v prazno.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Se pravi si z njimi naredil kolk km? 80kkm? Trenutno še nimam občutka, da bi blo kej fejst narobe pri mokri cesti niti pri hudih nalivih.

Ja nekaj takšnega, pa večinoma po AC. Tudi stil vožnje je podoben tvojemu. Se je pa lansko poletje v zelo kratkem obdobju oprijem začel drastično slabšati :(, najprej na mokri podlagi, kasneje pa tudi na suhi.

 

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Ja nekaj takšnega, pa večinoma po AC. Tudi stil vožnje je podoben tvojemu. Se je pa lansko poletje v zelo kratkem obdobju oprijem začel drastično slabšati :(, najprej na mokri podlagi, kasneje pa tudi na suhi.

 

Ja to se zhodi pri enih prej pri drugih kasnej a ko to opaziš je treba res takoj menjat.... 👍😉

Napisano
dne 1. 4. 2024 ob 22:57 je Boss napisal:

Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne

 

Ja ko si doma proti Gorenjski. Ziher imaš tudi tekočino za pranje vetrobrana še originalno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 12 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ja ko si doma proti Gorenjski. Ziher imaš tudi tekočino za pranje vetrobrana še originalno.

 

Aha, se kr polulam not, da je cenej. Pa zadi v kestl od AdBlue tud. 😜 Tekočine za žmigavce pa ne menjam več tko da prodam tole kantico, če kdo rab - je skoraj polna. Vsaj še za 5000 mežikov je notri.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Novi letni, sprednji dve gumi mi je požrlo po zunanjem robu.

Optika je bila pred menjavo narejena. Upam da pravilno.

 

Kaj menite, kaj je vzrok? Pumpam na 2.3, kot piše na vratih M3.

Napisano

Ja, malo dvigni tlak. Na 2,4, mogoče 2,5. Jaz sem dal na 2,6 bar pa je izguba oprijema prevelika, tako da sem zdaj nazaj na 2,4.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Novi letni, sprednji dve gumi mi je požrlo po zunanjem robu.

Optika je bila pred menjavo narejena. Upam da pravilno.

 

Kaj menite, kaj je vzrok? Pumpam na 2.3, kot piše na vratih M3.

2.5 pumpaj a mislim,da je lahko kaj druga🤔kje si bil na optiki in katere gume imaš?

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Aha, se kr polulam not, da je cenej. Pa zadi v kestl od AdBlue tud. 😜 Tekočine za žmigavce pa ne menjam več tko da prodam tole kantico, če kdo rab - je skoraj polna. Vsaj še za 5000 mežikov je notri.

 

image.png

Maš link kje to nabavit ?

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, malo dvigni tlak. Na 2,4, mogoče 2,5. Jaz sem dal na 2,6 bar pa je izguba oprijema prevelika, tako da sem zdaj nazaj na 2,4.

 

Ti pa si za hece :D

  • Všeč 1
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Ti pa si za hece :D

Čemu?

 

Pri 2,6 bara je občutno slabši oprijem na mokri podlagi kot s tlakom 2,4 bar.

 

Vem, nekateri teh razlik ne občutite, ker pač ne izkoriščate vseh zmogljivosti svojih vozil ...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 7 minutami je Shrek napisal:

In zakaj bi jih? 

Ker lahko?!

 

Nekateri pač uživamo v tem, drugim pa zadostuje vožnja od točke A do B. Nič narobe, vsakemu svoje.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Čemu?

 

Pri 2,6 bara je občutno slabši oprijem na mokri podlagi kot s tlakom 2,4 bar.

 

Vem, nekateri teh razlik ne občutite, ker pač ne izkoriščate vseh zmogljivosti svojih vozil ...

 

Verjem mi, da več izkoriščam zmogljivost svojega vozila in je tudi avto z boljšim feedbackom k tvoj električni sesalnik,

in verjemi mi, da to, da ti čutiš razliko v 0,2 baru je zgolj placebo.

 

Ampak hej, vsak verjame kar hoče verjet :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Tekočine za žmigavce pa ne menjam več tko da prodam tole kantico, če kdo rab - je skoraj polna. Vsaj še za 5000 mežikov je notri.

 

image.png

 

Poizkusi tole prodat na BMW ali pa Vaudi forumu. 

  • Všeč 1
  • Haha 5

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Verjem mi, da več izkoriščam zmogljivost svojega vozila in je tudi avto z boljšim feedbackom k tvoj električni sesalnik,

in verjemi mi, da to, da ti čutiš razliko v 0,2 baru je zgolj placebo.

 

Ampak hej, vsak verjame kar hoče verjet :)

Se bova pač strinjala, da se ne strinjava. S kakšnim tlakom ti voziš, je meni vseeno. Jaz sem samo pomagal soforumašu z nasvetom.

Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

2.5 pumpaj a mislim,da je lahko kaj druga🤔kje si bil na optiki in katere gume imaš?

 

Sem dvignil na 2.5. Bo pač rit malo bolj trpela na luknjah na cesti.

Bil sem v Šentjurju pri Celju pri tistem, ki ni Avto Krka. Ne spomnim se več. Je pa prišla ena frajla s poškodovanim ventilčkom in so kar naenkrat vsi mehaniki bili bolj poskočni (drugače so se vlekli kot megla, še hodit se jim ni dalo) in seveda se jih je sukalo 5 okoli nje in tistega ventilčka, tudi tisti moj, ki mi je delal optiko. Čeprav so vsi imeli druge stranke in drugo delo. Nikoli več tja k slinavcem!! 

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

 

Sem dvignil na 2.5. Bo pač rit malo bolj trpela na luknjah na cesti.

Bil sem v Šentjurju pri Celju pri tistem, ki ni Avto Krka. Ne spomnim se več. Je pa prišla ena frajla s poškodovanim ventilčkom in so kar naenkrat vsi mehaniki bili bolj poskočni (drugače so se vlekli kot megla, še hodit se jim ni dalo) in seveda se jih je sukalo 5 okoli nje in tistega ventilčka, tudi tisti moj, ki mi je delal optiko. Čeprav so vsi imeli druge stranke in drugo delo. Nikoli več tja k slinavcem!! 

A si dobil izpis optike? Dej tle prlimej pa pokomentiramo

 

In ostani na 2.5bar

Napisano

@Jaka32  Kot je že Bini napisal...zelo dvomim, da je tole od nizkega tlaka. Zapelji se do Žalca ( Avtouri - Berglez Uroš ) in ti bodo optiko poštimal tako, kot ima za bit. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 16 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Poizkusi tole prodat na BMW ali pa Vaudi forumu. 

Sem probal, ampak na BMW forumu majo še vsi original notri nerabljeno na Audi forumu bi pa vsi radi večje količine za pol naprej preprodat. Tko da :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.