Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po vsej verjetnosti bom sam kar Conti TS850 vzel, prevladuje na vseh testih v mokrem in suhem, razen na snegu ni ?isto top, ?e vedno pa je med vodilnimi, obraba je pa tudi majhna.

 

Labi mogo?e ve?, ?e se kje dobijo za bolj?o ceno?

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-continental-contiwintercontact-ts850-20555-r16-91h?v=678997

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Po vsej verjetnosti bom sam kar Conti TS850 vzel, prevladuje na vseh testih v mokrem in suhem, razen na snegu ni ?isto top, ?e vedno pa je med vodilnimi, obraba je pa tudi majhna.

 

Labi mogo?e ve?, ?e se kje dobijo za bolj?o ceno?

https://www.mimovrste.com/zimske-avtomobilske-pnevmatike/continental-pnevmatika-continental-contiwintercontact-ts850-20555-r16-91h?v=678997

Ja z sem imel to zimo Contije TS850 prej pa Dunlop. Za po snegu so Dunlop dosti bolj?e.

 

 

Napisano

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D? S snegom je mal specifi?no, parkrat v zimi sta na cesti sneg in plundra, najve?krat pa je cesta mokra, zato gledam predvsem obna?anje na mokrem.

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D?

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

3D.

 

 

Napisano

3D sem dobil na avtu in so tudi mene pozitivno presenetile v snegu, kolikor ga je pac bilo letos.

 

Zal jih je potrebno menjat zaradi starosti, dot je xy06, profila je se precejj, zgleda neka stara zaloga.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

?ivjo. Bom kar tu vpra?al. Mogo?e malo sme?no ampak ka ?em jz ne vem. Ko bom zamenjal gume bi zraven zamenjal ?e feltne in me zanima kako je z senzorjem za tlak. morem kej ?e kupt kake ventil?ke oz. kje je ta senzor. Prosim za razlago :) 

LP:

:zoom-zoom:

Napisano

Senzor je na ventilcku je all in one prilimano na feltno znotraj. Ae pa hitro zlomi ce osdtranjujes

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Michelin so ok, sam ponavadi ratujejo prej trde kot druge (ne vem za tele nove, velja za starejse A3 in A4) in ceprav imajo.dost profila so neuporabne po 2 letih.

 

Po drigi strani to velja za vse zimske gume tko da najboljs kupit neki kar ni.drago pa je solidna po testih in po 2 letih menjas z novimi.

 

 

Katere Dunlop si imel, 3D ali 4D? S snegom je mal specifi?no, parkrat v zimi sta na cesti sneg in plundra, najve?krat pa je cesta mokra, zato gledam predvsem obna?anje na mokrem.

 

Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Huh, da bi gume na vsaki dve leti menjal, ta je pa mal huda za mojih 10000 km letno.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Michelinke res ratajo trde, tko kot tut Savske. Obojih osebno nebi imel, ker so za moje pojme ?rot. Zimaki Nokian so super, vsaj za mojih 20tkm pozimi slu?ijo dobro, za ceno pred dvemi leti cca. 40? manj od Bridgestone pa Dunlopa ( 215/50/17). GY UG mi sploh ne potegnejo, mel sem UG7 pa neki podobnega, pa mi je bla ?morn od ?morna, hvala lepa. Za moje pojme precenjena. Tko da na Mazdojko 3 od moje grejo tut kr Nikiani gor, 185/65/15. Ma kdo kak predlog, kaj bi ?e blo za pogledat v tej dimenziji?

Napisano

Jaz sem imel pa nokian na cliotu, pa v mokrem katastrofa... ?e enkrat sem ven letel na plo?nik..

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Celoletne gume, wtf ???? In to celo napi?ejo neki ZNALCI !!!!

 

Verjetno za v kraje kjer ni zime in snega, pa imajo celo leto letne, to bi ?e prebavil kaj ve? pa ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Celoletne gume, wtf ???? In to celo napi?ejo neki ZNALCI !!!!

 

Verjetno za v kraje kjer ni zime in snega, pa imajo celo leto letne, to bi ?e prebavil kaj ve? pa ne.

Tud men se CELOLETNE gume ?udno sli?i (nekateri mislijo da M + S pomeni poletje in zima).  :aaaaa:

 

Mi je pa kolega, ki je 17 let ?ivel v Kanadi rekel, da tam dejansko imajo v uporabi tovrstne gume, kar mu ?isto verjamem.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tud men se CELOLETNE gume ?udno sli?i (nekateri mislijo da M + S pomeni poletje in zima). :aaaaa:

 

Mi je pa kolega, ki je 17 let ?ivel v Kanadi rekel, da tam dejansko imajo v uporabi tovrstne gume, kar mu ?isto verjamem. :D

Jp, M + S pa dejansko pomeni Mud + Snow :)

Napisano

Se boljsi so mi tisti, ki pravijo M+S gumam zimsko-letne in jim le stezka dopoves, da te gume z letnimi nimajo nobene veze. Tko jim je moj foter pravil 25 let nazaj.

 

Drugac pa celoletne gume anglezi dosti uporabljajo, ker imajo zelo mile zime in redko sneg. So pa tudi smesni po svoje v ocenah gum, ko za letne pisejo, da se slabo obnesejo na snegu

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Preden se razpocite, dejansko obstajajo celoletne gume in imajo oznako all season. Uporabljajo jih predvsem SUVji.

 

Niso pa za naso zakonodajo ce nimajo oznake M+S ( obstajajo z in brez te oznake) Take gume sem dobil na cx7

 

Je pa cool da primorci ne rabijo vec zimske opreme razen za prometne klance

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.