Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Cheap shit pac ne more bit isti nivo kot folk k dela gume ze 100 let...

Pa jih hvalte kok cte...pri gumah se NE spara.

Se posebej ce so iz iste tovarne a ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spo?tovani lastniki modela Mazda 3. A ?e kaj razmi?ljate o nakupu zimskih gum? Ali kupiti alu ali jeklena plati??a? Js sem v?eraj za?ela malo brati po raznih forumih. Homologirani imamo 2 dimenziji gum. Trenutno je tale 205/60 R16 na letnih, tako da bom kar tudi zimske nabavila v tej dimenziji, ampak s to razliko, da bo hitrostni razred ni?ji, saj to dovoljuje tudi pravilnik o zimski opremi. Torej namesto V, bo T ali H. Kaj vi mislite? Katere zimske gume priporo?ate?

 

http://www.amzs.si/si/959/Oznake_na_pnevmatikah.aspx

https://www.uradni-list.si/1/content?id=95141

Napisano

Zdaj si sel v 'jures mode' ko niben razen tebe ne razume kaj si hotu povedat hahah

:jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

NEXEN Tyres are made in Korea by Michelin
 

med drugim so del grupe OHTSU Tire and Rubber Japan, ki je lastnik Falkena itd 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cheap shit pac ne more bit isti nivo kot folk k dela gume ze 100 let...

Pa jih hvalte kok cte...pri gumah se NE spara.

Mal si oglej kako izgleda ?isto nova fabrka , proizvodnja gum v Koreji , ?ez nekaj let bo to najve?ja tovarna na svetu za proizvodnjo gum.  :zvizga:

Napisano

Kar se Nexenk ti?e, smo jih montirali na ?enino petko. Po mojih ovinkastih hribovskih izku?njah se dobro dr?i, tudi na mokri cesti, tudi ?e je (jeseni) listje na mokri cesti, so pa mogo?e malo premehke in jim pobere robove zaradi hitrej?ih vo?enj skozi ovinke. A sem tudi to re?il z ve?jim tlakom v pnevmatikah... Je pa res, da smo do sedaj imeli samo letne Nexenke, pozimi smo imeli Kleber...

Napisano

A mogo?e kdo ve kdaj pred zimsko sezono za?nejo objavljat teste zimskih pnevmatik.

 

V reviji VIP bo v mesecu novembru

 

 

Napisano

Tud Sava je del good yeara....

Mal si oglej kako izgleda ?isto nova fabrka , proizvodnja gum v Koreji , ?ez nekaj let bo to najve?ja tovarna na svetu za proizvodnjo gum.  :zvizga:

Ja ok, do takrat pa bom kupil konkretne gume.

P7 blue imam recimo ze 60.000km, mogoce se vec...nexen v tem casu bi mogu menjat 2x kar pomeni, da na koncu isto stanejo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

O tem razmi?ljam tudi sam.

Gledam Turanzo na moji ?estki (225/45R19) in ne vem, ?e bi jih dal spomladi spet gor. Za sabo imajo 41000km, celo naslednjo sezono gotovo ne bodo zdr?ale. Ali kupiti nekaj premium v rangu 230-250 za gumo, ali Nexen/Kumho/Falken za pol cene? Ker nova guma (od omenjenih cenej?ih) verjetno dr?i kot Bridgestone/Continental... na polovici ?ivljenjske dobe - ali se motim?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

To semi zdi kar dober rezultat glede na nizek profil pa glede na to da je T001znana po tem,da gre hitr...

Prej omenjena F1 a2 je zelo dobra glede obrabe/performance...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lp....zanima me kako se kaj obnesejo zimske gume Nokian WR -D3...testi so testi samo izku?nje in itd...pa nekaj drugega ,mislim.,da je dobra guma za CX5..hvala za inf...lp

Napisano

Labi...hvala za inf...hotel sem tvoje mnenje ,ker pri nas na obali hvalijo vsak svojo gumo..he he ..saj ve? TRGOVCI..lp

Napisano

Ne razumem, zakaj so vedno v teh nem?kih testih na prvem mestu nem?ke gume (pa tudi v na?ih, ki so itak prepisane).

Prej sem imel Dunlop to zimo pa Continental. Ni neke razlike, zdi se mi celo, da so Dunlop bolj?e za sneg.

Na koncu se bo spet izkazalo, da je vse skupaj en nateg (mo?ne korporacije imajo full ke?a press).

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

En velik problem je pri vseh teh testih in sicer se testirajo samo nove gume tako, da za prvo zimo ?e lahko zaupa? tem, ko so gume nove. Kaj pa potem, ko se ?e malo obrabijo in ostarijo? To pa noben ve? ne testira in ve?ino ?asa vozimo "stare" gume, ker le redki so junaki, ki jih menjajo vsako ali pa vsako drugo sezono.

33112_1.png

Napisano

Michelin ob bok Savi...........................daleko nazad.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo, da pri dimenziji 205 ni zraven Dunlopa z novo WS pnevmatiko?

33112_1.png

Napisano

ADAC tudi ni testiral GY performance gen 1 ampak njeno predhodnico.

 

Za kaj naj se odlo?im da bom zadovoljen, Continental, GY, Dunlop... ?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.