Skoči na vsebino

Podplati na čevljih ...


Janez007

Priporočeno sporočilo

Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je samSimon napisal:

A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.
 

 

Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali.

Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole.

WWW.FACEBOOK.COM

Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole

Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.

Ha, ha, sem se res zatipkal

La Sportiva so. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Kaj pa priporočate nekomu ki ni v hribih, ampak je vseeno na nogah 10 ur in prehodi 20-25 km? Nekaj bolj športnega za vsak dan...

Švicarsko znamko On

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Kaj pa priporočate nekomu ki ni v hribih, ampak je vseeno na nogah 10 ur in prehodi 20-25 km? Nekaj bolj športnega za vsak dan...

Odvisno kaj ti je vizualno všeč in kolk mora dihat, da ti noge ne zgnijejo po 10urah, ampak sigurno bi s kakimi tekaškimi prišel dobro skozi. Verjetno bi bil čist zadovoljen s kakim od teh modelov:
-Hoka Clifton 9
-Nike Air Pegasus 39 (maš tut 40, ampak 39 bolj diha)

-Asics GT 1000

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je samSimon napisal:

Odvisno kaj ti je vizualno všeč in kolk mora dihat, da ti noge ne zgnijejo po 10urah, ampak sigurno bi s kakimi tekaškimi prišel dobro skozi. Verjetno bi bil čist zadovoljen s kakim od teh modelov:
-Hoka Clifton 9
-Nike Air Pegasus 39 (maš tut 40, ampak 39 bolj diha)

-Asics GT 1000

 

Hvala za odgovor, bom torej gledal nekaj v tej smeri in šel probat zadevo.

Mi pa ti novejši modeli čevljev takoooo niso všeč, ampak kaj, ko skoraj drugega ne moreš dobiti. Vsi imajo te ogromne podplate, visoke pete, da te sili v držo na prste naprej. Meni to nikakor ni všeč, pa tudi na nogi mi ne ugaja. Sem tudi pred kratkim gledal oddajo na to temo (mislim da je bil 24ur inšpektor), pa vsi strokovnjaki nekako govorijo v en glas, da so takšni čevlji samo potuha za naše noge, držo, hrbtenico, vrat. Že res, da so udobni, prijetni za hoditi, ampak naj ne bi bili ravno najboljša izbira za naše telo. 

 

pred 6 urami je ignacij napisal:

Švicarsko znamko On

Za te čevlje sem pa že od velikih slišal, da so udobni. Meni žal ne potegnejo vizualno s tem podplatom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tekaške Mizuno pogledaj.

 

Jaz na vsek dopustih hodim v njih, ker so ogledi in so super za 17-25k korakov na dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med košnjo trave so se mi po 15-ih letih razpadle Alpinke, a brez Vibrana :)

IMG_20240420_143040.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 15 letih nimate kaj jamrati. Zdaj je obutev podobna akumulatorjem v vozilih, vse kar je nad garancijo (2, 3, 4 leta), je podarjeno.

 

Meni se vsi podplati prej obrabijo kot pa razpadejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A si stal na napačni strani kosilnice?

Ne, kose, tiste stare kmečke. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.