Skoči na vsebino

Mazdina prihodnost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eni izgleda vozijo v gostem prometu po avtocesti 200 km/h ali vec... in to v Sloveniji :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Da se pridružim debati. Nisem vedel, da so v Mazdinih motorjih dročniki. To je prastara tehnologija, zdaj odmične gredi direktno odpirajo ventile.

Napisano
pred 11 minutami je etcho napisal:

Da se pridružim debati. Nisem vedel, da so v Mazdinih motorjih dročniki. To je prastara tehnologija, zdaj odmične gredi direktno odpirajo ventile.

V dinozavru so. Saj to je prastari motor. 😊

pred 25 minutami je Jest napisal:

Eni izgleda vozijo v gostem prometu po avtocesti 200 km/h ali vec... in to v Sloveniji :D 

Ah, se opravičujem. Res je, v Sloveniji je povprečna hitrost na avtocestah, ko ne stojiš, 80/uro.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Alex napisal:

110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti  za dinozavra? 

Še Tesle gredo hitreje. 😉

Spet jemlješ stvari iz konteksta in jih komentiraš, kot tebi paše. Butasto, veš?

 

Napisal sem 110 km/h+. +, plus, oziroma več - kar vsak funkcionalno pismen dojame. Edino tebi to ne gre ... v betico in od rok ...

Popravljeno od dvorjan
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Spet jemlješ stvari iz konteksta in jih komentiraš, kot tebi paše. Butasto, veš?

 

Napisal sem 110 km/h+. +, plus, oziroma več - kar vsak funkcionalno pismen dojame. Edino tebi to ne gre ... v betico in od rok ...

Ti si napisal, da voziš 110/uro po avtocesti. Izgleda, da tubi tebi ne gre ne v betico, ne po avtocesti. 😊😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ti si napisal, da voziš 110/uro po avtocesti.

KJE?! Pokaži.

 

Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...

Napisano
pred 46 minutami je dvorjan napisal:

KJE?! Pokaži.

 

Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...

Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer  prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Še kar čakam tvoj konkreten odgovor na tvoje halucinacije glede mojega pisanja ... Saj vem, penzijo bom prej dočakal.

Pa haluciniraj še naprej... do penzije. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
dne 11. 11. 2024 ob 20:17 je miha20 napisal:

To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁

Saj tudi 2.0 motor (v G122 in G150) ima izklop dveh valjev. Glede tega ne bi smelo biti razlike med 2.0 in 2.5 motorjem.

Popravljeno od gregor2137
Napisano

Ne delajte panike ropot je samo ob zagonu pa še to če se motor nerodno ustavi da glih na tiste dročnike tišči, takrat zjutraj ropota 30s pol k se dročniki nafilajo z oljem je ok, v ameriki je bil izdan tsb za to težavo, verjetno pa nekateri motorji veselo ropotajo 200kkm ali več, pa še kr lpo laufajo ogreti.

  • Všeč 1
  • Haha 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.