Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

sem že sigurno kdaj napisal,

 

velika veretnost, da si, ampak ne moreš upat pa da imamo forumaši 100% spomin in smo si ta podatek zapomnili.

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Tomosaki napisal:

Hvala obema! Po prvem tednu lahko samo recem, da uzivam za volanom, tudi od opreme glede na moje relacije ne pogresam nicesar. Mogoce samo vprašanje za koga ki je avto čipiral. Glede na to, da je identicen motor kot ga ima bencinar z revolution opremo in s 165 konji... Ali bi bilo smiselno dvignit konje na 175? 

Samo če jo tiščiš nad 4k rpm, takrat bi imelo smisel čipat

 

Navor v nizkih obratih bo pa isti, tistih cca 200Nm da od sebe in to je to

 

Konji == KOK HITR GRE AVTO

Navor == OBČUTEK PREMIKANJA

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se pravi, najprej da naredimo anketico, da ocenmo te joške... pol jo pa zbrišemo.

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Se pravi, najprej da naredimo anketico, da ocenmo te joške... pol jo pa zbrišemo.

Vse teme nam bo zapacala.... 🫣

Napisano

Bolj je blo zanimanja za joške. Kar je v bistvu kr prav, ker kot pravijo na jugu: "da je bog htio ped...e stvorio bi Adama i Stevu."

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.