Skoči na vsebino

Koristni nasveti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Deaktivacija pametnega ključa

 

Ključ, ki ga ne uporabljamo redno, npr. rezervni ključ, lahko deaktiviramo, tako da ne porablja baterije.

 

To naredimo, tako da na ključu v treh sekundah štirikrat pritisnemo gumb z oznako zaklenjene ključavnice (nad gumbom se nato prižge in stalno sveti rdeča lučka), nakar ponovno pritisnemo in držimo isti gumb tako dolgo, da rdeča lučka ugasne. Ključ je deaktiviran, kar vidimo po tem, da ob pritisku na kateri koli gumb ne zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Ključ znova aktiviramo na isti način, kot je opisan zgoraj. Če je ključ aktiviran, se ob pritisku na kateri koli gumb zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Nasvet sem našel v videu od Schusterja za CX-30. Domnevam, da je isto pri drugih mazdinih modelih s pametnim ključem.

1568864.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Popravljeno od 50keda
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Enako. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Isto, ravno menjujem 2gič....😉

Napisano

2017 m6, menjal 2krat v 3 letih - ko mi je na armaturki pač napisal da je battery low

 

avtomatskega zaklepanja NE uporabljam

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Focus.

Ena šla zdaj. Torej 4.75Y.

Ženina pa 3Y, ker ga ima vedno v torbici.

In Forodov ključ ne oddaja, če par minut miruje, tako da ga ona dosti bolj prazni kot jaz.

Napisano

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa vrjetno ne uporabljaš avtomatskega zaklepanja?

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Deaktivacija električne ročne zavore

 

Če npr. peljete vozilo v avtopralnico z avtomatsko stezo, je treba motor ugasniti, prestavno ročico prestaviti v prosti tek (N) ter odtegniti ročno zavoro. Pri mazdah z električno ročno zavoro, se ta samodejno vklopi, ko ugasnemo motor. Kako jo torej izklopiti?

 

Preden izklopimo motor, z nogo pritisnemo na nožno zavoro, tipko za vklop/izklop električne ročne zavore pritisnemo navzdol in jo v tem položaju držimo ter nato izklopimo motor s pritiskom na gumb za vklop/izklop motorja. Rumeno-oranžna lučka na tipki za električno ročno zavoro začne hitro utripati. Opisan postopek deluje tudi, če je sistem za zagon vozila vključen, a motor ne teče (v ugasnjenem vozilu dvakrat zaporedoma pritisnemo na gumb za zagon, ne da bi pritisnili na sklopko). Ročna zavora je odtegnjena in ostane odtegnjena do naslednjega vklopa motorja, nastavitev ročne zavore pa se povrne v prejšnje stanje.

 

Podroben prikaz je v videu (na voljo so angleški podnapisi).

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

33112_1.png

Napisano

Ja...od daleč zaklepali avto in roko iztegnili proti avtu...da je bilo bliže... 😂

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Zato ima gubke a veš.... 😁Hec😉

Tudi jaz delam isto le zadnja 5.vrata odprem in zaprem z daljincem, da se avto že zlufta poleti ko pridem do avta in tudi zaprem jih včasih.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Imam nadomestno garo.

 

Zmes 3x pospravim iz roke ključ v tašno. Odklenem spet dam v tašno.

Mater, ja vžgat, spet rabim ključ. Dobim skoraj živčnega, predn se dan začne.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

 

Kere? A une "transženske" s tičem? Ok, bom nehal, ker tole ratuje weird. sramezljiv

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.