Mazda2 Napisano 26. januar Prijavi Napisano 26. januar Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄 -Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav? -Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito? -Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej? -Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej? -Globoka praska na pragu je precej vdrta, mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje. -Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti? Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača. Najlepša hvala! Citiraj
Alex Napisano 27. januar Prijavi Napisano 27. januar Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. 5 Citiraj
Scr3am Napisano 27. januar Prijavi Napisano 27. januar Koda barve je vrjetno aluminium metalic 38P. 1 Citiraj
Mazda2 Napisano 27. januar Avtor Prijavi Napisano 27. januar (urejeno) 11 hours ago, Alex said: Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi? 9 hours ago, Scr3am said: Koda barve je vrjetno aluminium metalic 38P. Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo? Popravljeno 27. januar od Mazda2 Citiraj
Z M A J Napisano 27. januar Prijavi Napisano 27. januar pred 6 minutami je Mazda2 napisal: Najlepša hvala. Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi? Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo? E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) 1 3 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Mazda2 Napisano 27. januar Avtor Prijavi Napisano 27. januar 12 minutes ago, Z M A J said: E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) Razumem, hvala! 1 Citiraj
Scr3am Napisano 27. januar Prijavi Napisano 27. januar E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde. 2 Citiraj
Alex Napisano 27. januar Prijavi Napisano 27. januar pred 58 minutami je Mazda2 napisal: Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi? Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo? Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. 1 Citiraj
Mazda2 Napisano 28. januar Avtor Prijavi Napisano 28. januar 16 hours ago, Scr3am said: E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde. Aha vidim, ja. Hvala 🙂 15 hours ago, Alex said: Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. Hvala za izčrpen odgovor! 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.