Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄

 

-Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav?

 

-Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito?

 

-Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej?

 

-Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej?

 

-Globoka praska na pragu je precej vdrta,  mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje.

 

-Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti?

 

Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača.

 

Najlepša hvala!

Napisano

Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. 

https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html

 

Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam  pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. 

A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. 

Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. 

Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. 

 

 

Napisano (urejeno)
11 hours ago, Alex said:

Za plitke praske, ki so samo na prozornem sloju laka je dovolj, da jih spoliraš. Ker predvidevam, da nimaš polirke, lahko tudi ročno. Polirni pastbimaš veliko, jaz uporabljam tole 3 v 1. 

https://www.operi-avto.si/polirne-paste-z-zascito/1505-menzerna-3-in-1-one-step-polish-250ml.html

 

Kar se tiče barve za popravilo je najbolje, da jo kupiš na uradnem servisu. Jaz jo sicer nabavljam  pri lokalnem avtoličarju, kjer mi jo zmeša. 

A manj kot pol dcl jti e ne zmeša. 

Kjer je risa do pleha mesto dobro razmasti, nato z tankim čopičem v več tankih slojih naneseš barvo. Vmes pustiš, da se posuši. Na koncu naneseš še prozorni lak, prav tako z čopičem. Paziš, da je lepo poravnano z ostalim nivojem barve. 

Vdrtine na pragu se ne da rešiti s temi diy poceni priseski, ker je tam pleh trd. 

Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

9 hours ago, Scr3am said:

Koda barve je vrjetno aluminium metalic 38P.

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

Popravljeno od Mazda2
Napisano
pred 6 minutami je Mazda2 napisal:

Najlepša hvala. Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
12 minutes ago, Z M A J said:

E7M pomeni, da je srebrna oz. svetlo siva, ki pa ima lahko precej različnih odtenkov (v stilu 50 odtenkov sive, heh) :)

Razumem, hvala!

Napisano

E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde.

 

Screenshot_20250127_182246.jpg

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Mazda2 napisal:

Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?

Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?

Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. 

 

 

Napisano
16 hours ago, Scr3am said:

E7M je podatek katerega avtolog crpa iz tvoje prometne. Ta koda ni osnova za izdelavo barve. 38P je original koda od mazde.

 

Screenshot_20250127_182246.jpg

 

 

Aha vidim, ja. Hvala 🙂

15 hours ago, Alex said:

Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +. 

Hvala za izčrpen odgovor!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.