Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ali je kaj znano, zakaj ima Lotus asimetri?ni ?pici nosu?

 

?e ugotavljamo :) Je pa razumljiva re?itev, da se po sredini ?imve? zraka spravi, ne vem pa zakaj sta asimetri?na...en del je za tisti pravilnik o 9000mm2 preseku, drugi je pa del varnostne strukture.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, jaz sem F1 za?el spremljat pri svojih 11 ali 12-ih letih, to je ravno na vrhuncu A.S. (prvak 88, 90 in 91), pa ko za nazaj pomislim kako so izgledale dirke (ki sem jih po?iral z o?mi), al pa tale ringl?pil dandana?nji, ko navadno pre-zeham 300 in ve? km, kolikor pa? traja dirka. Vmesno obdobje; Hill, Villeneuve, Schumacher, Hakkinen, Montoya je ?e bilo precej gledljivo :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

 

rush film ti da tudi misliti o tem ja, danes pa buh ne daj da se 2 dotakneta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?mego, tole je McLaren Mercedes, "tapravi" Mercedes pa je neka druga ekipa. :D

 

Je pa lepa tale srebrna ?verca, upam da bo tudi hitra. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako so dizajnirali glede na nova pravila, ampak o?itno je spet samo Nevy na?el odgovor v smislu old style.

Res da Rb ni naredil pametnega kroga, ker je crknil oba dneva testiranj, ampak Mclaren je z opi?jim nosom dobro za?el testiranja....takoj pa zadaj caplja Ferrari.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, ne bomo po teh ?asih sklepali sezone...bo treba po?akat na dirke. Druga? pa zanimivo, ravno Catheram najbolj sme?no zgleda, pa spravi najve? zraka pod dirkalnik :D Mercedes in Ferrari ?eprav zgleda da ne, pa prav tako, samo na druga?en na?in...zato tudi postavitev kamer na nosu tako. Vsi z Renault motorji bodo pa morali dr?ati pesti, da Renault popravi napake, ker so imeli danes precej te?av ;)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, Mclaren kraljuje z obema voznikom ze 4. dan...kaze izredno formo, medtem ko RB ze 4. dan popravlja avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Za?enja se vsakoletni ringl?pil in upam da je Mercedes tudi vzdr?ljiv, ne le hiter;

 

http://www.rtvslo.si/sport/formula-1/prvi-...cedesoma/332060

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam da je šla pol v golaž...njamsi
    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.