Skoči na vsebino

Vlečna kljuka za mazda cx30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Nabavil bom mazda cx30 2.5

Zanima me ali je kdo od vas montiral vlečno kljuko za ta tip avta. In seveda ali ste nabavili kljuko, kar v mazda center ali ste nabavili kje drugje? Cene varirajo bi pa rad kupil kvalitetno kljuko. Uporabljal bi jo pa prednostno za prevoz 2x električno kolo. Zanimajo me vaše izkušnje in pa seveda kakšen nasvet katero kljuko i. Pa seveda nadgradnja za prrvoz koles.

Lp.

Napisano

Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo.

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo.

 

A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 36 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. 


Kolikor vem, pri Mazdi kljuko montirajo sele na servisu pred dobavo... tako, je bilo pri meni... so pa tudi oni uredili vpis v homologacijo ... 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:


Kolikor vem, pri Mazdi kljuko montirajo sele na servisu pred dobavo... tako, je bilo pri meni... so pa tudi oni uredili vpis v homologacijo ... 

 

Tako tudi je (po informaciji Mazdinega prodajalca).

Napisano

Meni so je montirali na servisu, pri prodajalcu.

Avti pridejo iz Japonske brez kljuk.

Vtičnica se skrije pod odbijač, kljuka pa je snemljiva.

Cena je bila cca. 750-800 EUR, se več točno ne spomnim.

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat. 

 

Homologirati jo je treba.

 

Če je kljuka že "tovarniško" gor, jo vpišejo v homologacijo še preden ti prvič registriraš vozilo. In številka take homologacije je drugačna od "naknadne". Kdo ve, že ob pogledu v homologacijo ve, od kdaj je vlečna kljuka gor...

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano

Sem pozabil zgoraj omeniti.

V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano...

Napisano
pred 17 minutami je GregorV napisal:

V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list.

A to je bilo potrdilo o strokovni vgradnji, od tega servisa?

Napisano
pred 24 minutami je GregorV napisal:

Sem pozabil zgoraj omeniti.

V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano...

 

Eeee, čakaj malo!

 

Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice.

 

Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela...

Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

A to je bilo potrdilo o strokovni vgradnji, od tega servisa?

Ja, neka potrdila so bila, pa dokumenti od vlečne kljuke. Sem vse pustil na Avto Krka.

Ostali so mi samo papirji od proizvajalca kljuke, navodila.

Lahko poslikam...

Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

 

Eeee, čakaj malo!

 

Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice.

 

Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela...

Pri registraciji sem dobil 3 tablice.

 

Papirje za vpis VK v homologacijo sem dobil cca 1 teden kasneje, šel na Avto Krka, kjer so uredili vpis, poslikali avto od spodaj...cel postopek...

 

Morda sem kaj spregledal, se ne spoznam na te zadeve.

Napisano
pred 11 urami je GregorV napisal:

 

V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. l

V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?

Napisano

Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke. 

 

 

Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...

 

Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...

 

Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...

 

Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...

Napisano

To je vedno tako. Vse se da, dokler ni res kaj narobe. Zato pa je tako zastavljeno. Tisti birokrati, ki pa to urejajo, pa se hitro obrnejo stran in niti približno ne bodo kakšnega tveganja vzeli na sebe. Drugače bi bili kje drugje v službi.

Tveganje, odgovornost in nagrada (prihodek) morata biti v sorazmerju. Je pa to v nekaterih primerih tudi tako v kontra stran - nagrada je tako visoka - da marsikdo pozabi na človeške žrtve.

Napisano
pred 44 minutami je GoB napisal:

V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?

 

Oprosti, pri prodajalcu Mazda vozil 😀 (AH FERK MB).

Sem moral počakat cca. 1 teden, da sem dobil papirje. Med drugim tudi original homologacijo, ki so jo dobili iz LJ (če se ne motim...).

Čisto mogoče, da je potem že bila noter vpisana vlečna kljuka. Nisem gledal, sem šel direktno na Avto Krka.

 

Kot napisano, na to se ne spoznam. Sedaj je VK vpsiana v homologacijo. Verjetno je zadeva zaključena. Upam... 😁

 

LP

 

Napisano (urejeno)

Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca.

Proizvajalec kljuke ni Mazda.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 22 minutami je etcho napisal:

Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca.

Proizvajalec kljuke ni Mazda.

 

Vse jasno.

Ja, tako kljuko moraš posebej vpisat v homologacijski karton in take kljuke ti ne morejo vpisat tam, kjer avto kupiš. Ti pa morajo dati papirje atesta kljuke in potrdilo o strokovni vgradnji. Dodaš še 40€, ostalo je zgolj formalnost...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem pri Ferku tudi kupil dve mazdi in so Kljuko gor zmontirali in ja mazda nima original kljuke, jo pa del aza Mazdo Bosal ali keteri drugi kjer pa so mazdina navodila za montažo. Tako da Homologacija je potrebna. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem kupil dve Mazdi in obe sta imeli tovarniško kljuko gor in so homologacijo uredili še preden je avto dobil tablice.

 

Očitno je to pri Mazdi zdaj nekaj novega...

 

Pa tudi FucksWagna smo naročili z vlečno kljuko in ko smo ga dobili, je bila že gor (tako kot Mazda BT-50 in Mazda 5 pred tem) in ko smo šli prvič registrirat in po tablice, je bila kljuka že vpisana v homologaciji...

Napisano (urejeno)
dne 22. 5. 2025 ob 11:58 je etcho napisal:

Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo.

 

Tudi jaz sem jo nabavil ob nakupu novega avta, nekaj čez 800 eur z montažo so računali pri Avtotehni Vis v Ljubljani. Po montaži sem jo moral vpisati v homologacijski karton na lastne stroške. Uporabljam jo za prevoz koles, tako jo takrat namestim, sicer pa jo imam v prtljažniku. Dobra zadeva.

 

Pri prvem priključevanju kabla za luči od nosilca koles sem imel težave, ker vtikač nikakor ni v vtičnico. Sem se že spraševal, če je na nosilcu sploh pravi vtikač ali pa da je vtičnica napačna ... Ker nisem upal nič na silo narediti, sem avto peljal prodajalcu, da pogleda pa tudi njemu ni uspelo, tako sem ga potem peljal na servis. So pogledali in ugotovili, da je vse v redu. Ker so bili priključki povsem novi, je bilo treba vtikač v vtičnici malo bolj na silo zavrtet za 90 stopinj, da se je ustrezno zataknil 😁 

Popravljeno od Justus

1568864.png

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

....90 stopinj....desno za priklop in levo za izklop... 

 

Drži, moja napaka 🙈 takoj popravim ...

1568864.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.