Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

Napisano

haha še vendno jim pokajo glave ? jajca premijska pa taka

 

jans2.jpg

 

Napisano

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

Glih toliko lahko jamram, kot ti slik od kave in opive zalimaš :)

 

jans2.jpg

 

Napisano

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je samSimon napisal:

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

Bi lahko rekli mulci "hejter4lajf"

Popravljeno od Tilen5

 

jans2.jpg

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

 

Ne vem, kar nekaj ljudi na tem forumu živi v iluziji in sanja o športni dinamični vožnji. V teh iluzijah prednjačijo CX-30 ownerji 😇

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 2
  • Haha 4

 

 

Napisano

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Napisano
pred 11 minutami je mazda3fan napisal:

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

Vidim da se po 17 letih odkar sem bil nazadnje prisoten ni kaj dosti spremenilo 😂😂

Napisano

Ampak je bilo res nekaj rečenega na temo zadnjih amortizerjev pri CX-60. Menda so nekatere izvedenke bile malo skokice, ampak so to potem zrihtali, če se ne motim.

Napisano

Tisto je bilo čisto na začetku…. In so potem menjali nekaj… da je malo bolje… ampak se vedno bi lahko bolje… če je slaba cesta, ni fajn občutek… ali pa čez “ležeče policaje” … Je bilo podvozje pri moji prejšnji CX-5 boljše…

 

Menda eni menjajo vzmetenje in dajo Kona ali nekaj podobnega… Sam se nisem odločil, ker je to dodatni strošek … in nevem če je jurja dovolj…

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No to je pravi odgovor lastnika... dejasnko je dejstvo to, da Mazda je znala podvozje narest veliko bolje v svojih prejšnjih modelih. Kle je pač problem to, da se ne pogovarjamo o avtu, ki ima nekje dobrih 1500kg, ampak o SUV-u z baterijo, ki tehta 2100kg prazen.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Glede podvozja je bilo veliko kritik na račun trdote, za modelno leto 2025 pa so vzmetenje posodobili.

 

Na različnih tujih forumih sem bral, da so jim vzmetenja menjali v garanciji.

 

Pojdi se najprej zapeljat, da vidiš če ti avto sploh odgovarja, nato pa se na Mazdi servisu pozanimaj kako je z odpravo različnih napak.

 

Meni so na mazdi Močnik menjali veliko stvari v garanciji brez problema, tako da imam s tem dobre izkušnje.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Bo treba it probat kaksno letnik 2025 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 18:37 je mazda3fan napisal:

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Živjo,

 

ti dam odgovor iz prve roke:

imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.

Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.

 

Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.

 

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 13:10 je mazda3fan napisal:

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Še to glede baterijskega dosega - meni se giblje okrog

40km pozimi

50km poleti

Če je več avtoceste, se zmanjša, če so samo regionalke, je doseg večji. Pred 14 dnevi sem naredil rekordnih 67km, pa je še klima delala in avto polno naložen.

Verjetno ti še kdo lahko iz prve roke pokomentira.

Napisano

Hvala za izkušnje vseh. Ja lahko da je 6 let a mene bolj omejuje tistih 150 ki jih bom naredil po cca 3 letih, ce kupim do dve leti in 50k km.

Napisano
pred 14 urami je MPero napisal:

Živjo,

 

ti dam odgovor iz prve roke:

imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.

Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.

 

Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.

 

null

image.jpeg

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

null

image.jpeg

Sem se režal ko sem bral ja :D

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Sem se režal ko sem bral ja :D

A bi moral biti tiho, ker trenutno večina na forumu vozi CX30?

😁😉🤷

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.