Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Pravi moški si ne kupijo/vozijo rdečih Ferrarijev. 😜

 

Ko sem bil mlad (in neumen) sem si želel rdečega Ferrarija. Žal največ kar sem dosegel v tej smeri takrat, da sem s pomočjo fotra preštrihal svojega Peugeota 305 na Ferrari rdečo. Bil je unikat s tako barvo. Tko, da nekje v življenju ti je tud rdeča všeč.:bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Danes sem testiral rdečo CX-30 G140 AT, težko sem se prepričal, da sem se usedel vanj (ha, ha ... zaradi barve) ...

 

Sem vprašal prodajalca, zakaj imajo v glavnem rdeče. Odgovor je bil, da jih ljudje bolj opazijo (se strinjam).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Danes sem testiral CX-30 G140 AT, težko sem se prepričal, da sem se vsedel vanj ... 

 

image.png

Verjamem. 😊 Tudi sam bi imel pomislek... zaradi dinozavra. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Alex napisal:

Verjamem. 😊 Tudi sam bi imel pomislek... zaradi dinozavra. 😉

 

Žal mi je, ampak občutek vožnje je v dinozaverski M6 2 nivoja boljši. Testna CX-30 je imela 1.700 km, pa sem že slišal čričke, poleg tega jo je rukalo po najmanjših luknjah, mogoče so bile samo gume preveč napolnjene (mislim, da so bile KUHMO). Glede na tvoje opise superiorne CX-30 sem bil kar zelo razočaran. G140 se mi je zdel sicer OK.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Žal mi je, ampak občutek vožnje je v dinozaverski M6 2 nivoja boljši. Testna CX-30 je imela 1.700 km, pa sem že slišal čričke, poleg tega jo je rukalo po najmanjših luknjah, mogoče so bile samo gume preveč napolnjene (mislim, da so bile KUHMO). Glede na tvoje opise superiorne CX-30 sem bil kar zelo razočaran. G140 se mi je zdel sicer OK.

Janez, M6 bi stala dan danes, če bi jo še prodajali, okoli 50 K€. Cx 30 pa je 30K€. Top  opremljena pa par jurjev več. Tako, da ju  res ne moreš primerjati. Tvoj zapis se bere, kot da bi ga jaz sestavil. Ne pritiče tvojim ostalim resnim zapisom. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Janez, M6 bi stala dan danes, če bi jo še prodajali, okoli 50 K€. Cx 30 pa je 30K€. Top  opremljena pa par jurjev več. Tako, da ju res ne moreš primerjati. Tvoj zapis se bere, kot da bi ga jaz sestavil. Ne pritiče tvojim ostalim resnim zapisom. 😉

Alex, tokrat se strinjam s tabo. Ampak res sem pričakoval malo več od nje. Motor 2.5 AT se zdi odličen za ta avto, občutek vožnje pa bolj podoben CX-3 kot Mazdi 3. Ampak ni tako slabo. Kot sem rekel, mogoče samo preveč napihnjene gume. Pri 160/h sem se počutil kot nekoč z MX-5 s platneno streho (M6 je bolj tiha). 

 

Je pa bolj priročna za po mestu, parkiranje, ... eno bomo verjetno kupili. So se pa spet podražile - CX-30 za 500 € s 15. decembrom.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Pri 160/h sem se počutil kot nekoč z MX-5 s platneno streho (M6 je bolj tiha). 

 

Nisem še sedel v CX-30, ampak bi si upal stavit, da se v glasnosti nič v Mazdini paleti ne približa 160km/h v MX-5.

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Kar se mene tiče v povezavi s tem forumom, pravi moški si ne kupijo/vozijo rdečih Mazd.

Lahko popraviva na metalic rdečih....

 

Glede na to, da je žena vozla rdečo M2 GTA, jaz pa sem si lastil Alfo, je tukaj komflikt interesov.

 

Alfe vi naj vozili petrol-head-i, potem smo z M2 v paradoksu.

Napisano

Je to vse o avtih🤔jaz bi spil en kofe.... 😊😉

Ps, kupiš cx-30 X186 in je tiha kot miška😁

IMG_20250103_153046.jpg

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Je to vse o avtih🤔jaz bi spil en kofe.... 😊😉

Ps, kupiš cx-30 X186 in je tiha kot miška😁

IMG_20250103_153046.jpg

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avto z dpf/gpf filtrom me ne zanima.

 

To, da je tih kot miška pa ne razumem - so morda X186 bolje izolirani kot G140? Pri G140 AT sem pri 140 km/h na avtocesti slišal predvsem piš vetra. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avta z dpf/gpf filtrom ne kupim več.

 

 

Janez, katero kavo pa drugače najraje piješ? Jaz Illy classica  ali Lavazza cream.

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avto z dpf/gpf filtrom me ne zanima.

 

To, da je tih kot miška pa ne razumem - so morda X186 bolje izolirani kot G140? Pri G140 AT sem pri 140 km/h na avtocesti slišal predvsem piš vetra. 

 

 

Ne vem, če je bolj tih ali ni ampak je veliko bolj tiha, kot je moja 6-ka. Dobro, na 6-ki  imam širše, nizkopresečne gume gor, a vseeno. Tudi pozimi z 17-kami je 6-ka glasnejša. Rekel boš, je dizel. Tu mislim predvsem  o hrupu z ceste. Zračni piš jd itak manjši. Vem, da ima 6-ka sanke gor, a vseeno. 

Sedaj pa bodi dovolj o cx30. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Upam, da me ne dobijo kakšne feministke, ampak, kakorkoli obrnem, ženske ne sodijo za volan...

IMG_20250101_132157417.jpg

IMG_20250101_132240869.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

To je malo dejstvo, če iz tehničnega vidika in ergonomije pomisliš. Ko sem bil na Vranskem na tečaju varne vožnje, nam je inštruktor razlagal, kako pomemben je pravilni položaj sedenja, da lahko na polno in pravilno odreagiraš z zaviranjem, ko je treba. Samo verjetno je v resnici glavna razlika ali sediš ti 100 kilski komad za volanom ali pa 45 kilska deklica? Načeloma bi moral biti efekt že pri njej na 100%, tvoj je pa z dosti manjšim inputom hitro na istem nivoju.

 

Načeloma pa ja, ergonomsko stvari niso narejene za ženske, ker je izredno težko pokriti zahteve za velikosti ljudi iz celotnega spektra. Mi lahko verjameš, ker imam pri snovanju strojev podobne probleme vsak dan...

 

Še drug dokaz: lutke od NCAP-a si poglej in njihove standardne velikosti. Če daš noter manjšo lutko, ti pade ven rezultat, ki je hitro za faktorje slabši, kot se ga pokaže za lutko normalne velikosti.

 

WWW.EURONCAP.COM

An overview of the dummies and targets used in Euro NCAP safety testing.

 

WWW.FORBES.COM

Experts say improving women's road safety is more complicated than just adding a female crash-test dummy to safety tests.

 

WWW.THEGUARDIAN.COM

Crash-test dummies based on the ‘average’ male are just one example of design that forgets about women – and puts lives at risk

 

WWW.FARRIN.COM

The standard crash test dummy is based on an outdated average male stature. Women are more likely to get hurt in a wreck.

 

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

Ce mi kdo lahko na hitr odgovori :)

 

Pri dovodu vode v pomivalni stroj je zacelo puscat. Zamenjat je potrebno tesnilo. Sedaj sem dobil novo in bom danes skup sestavil.

Gre se za tole: https://maintainlife.com/si/sl/p/000000000000517668

 

Ali bi bilo pametno to prej s cim namazat? Kakana silikonska mast? Vazelin kar sem zasledil ni ok, ker razžira gumo.

 

Namontiran pride tko (to je stara, ki rabi menjavo):

image.png

Popravljeno od Bossek
Napisano

Bi se pohvalil, da je danes Telekom tehnik končno zaključil priklop optike, pa se bojim, da se bodo ponovno sprožili samohvalni prispevki in koliko sem za cajtom, hehe.

 

Povedal je tudi, da sem bil precej blizu centrale in mi je posledično dobro delovala tudi stara inštalacija, s katero dejansko nikoli nisem imel težav. Toliko o tem, iz ust strokovnjaka.

 

Še zanimivost, da je bil tehnik ZELO podoben našemu Bossu, le kakšnih 10cm nižji, sicer pa kot da je njegov dvojnik, sem samo gledal, če je ali ni, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa nisi slike stisnu... da vidim kaj dela moj brat dvojček.

 

33112_1.png

Napisano

V Sloveniji premišljujejo, a bi delali še eno jedrsko elektrarno ali je ne bi.

 

Mi v hribih imamo pa jedrsko osnovno šolo...

 

WWW.ROBIN.SI

Tik pred novim letom je Uprava Republike Slovenije za varstvo pred sevanji poslala odločbe o preseženi vrednosti radona javnim ustanovam in o nujni sanaciji sta

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ah manjka se jih jedrskih.... klik  občine pobarvane z rdečo. 

Pri nas je nekje zabeležena vrednost nad 23.000 bekerelov. Ne bom izdal lokacije, da ne bo nastala nepotrebna panika.

Napisano

Ja, vsepovsod, kjer je kraški svet je prehajanja radona več, kot drugje.

Napisano

12.685€ za kubik lesa. To mora biti pa res kvaliteten les.

 

N1INFO.SI

"Bilo je nekoliko vetrovno, a nam je šlo dobro," je o današnjem spravilu lesa z Ljubljanskega gradu dejal pilot helikopterja Josef Schwaiger. Na zavodu za gozdove so se odzvali na skrbi okoljevarstvenikov in...

 

Ali pa slab gospodar...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Če je pa iz najlepšega mesta na svetu - po županovo. 😬🤪

 

Gospodar je dober po moje, zna svoje žepe dobro napolniti. 😆

Popravljeno od Agerg
Napisano

Dobr si bojo potalali tistle denar. Sem sel googlat, sem najdu za leto 2017, helikopter z dvigalko, in nosilnostjo nekaj malega cez 1 tono, je bil takrat 1 200 000. Ura za spravilo lesa s helikopterjem je pa bila 1200e.
V LJ bi za denar ki ga bojo porabili za tistih par kubikov odpelat, skoraj helikopter kupili (ce se mal inflacijo upostevamo)

Napisano

Spet prštimat evrčke za japončke :)

Rav4 45.000km oz servis 3.leto pri 18 mesecu avta 

 

Servis 30k (2.leto) je bil septembra 2024, Ko jih vprašaš a ni možno da je potem servis septembra 2025 takoj skočijo v luft da ko piše ALI  to dejansko pomeni kar je prej ....jao spet moram bit ovca, ker če ne ubogam bo avto zaribal ob 45.001 kilometru

  • Haha 1
  • Žalosten 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.