Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ja, zalaufa na nafto.... Pi?e da ga je treba pred ciljem dati spet nazaj na nafto...

 

Verjetno je mislil , da porabi 9l nafte na 100 NA NAFTO prevo?enih kilometrov...

 

Ampak... Koliko je to legalno? Meni je to vse skupaj ?panska vas, priznam...

Napisano

Za njim pa vonj po pomfriju ali pohanih zrezkih :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma daj no mir.

 

Ja, v?asih smo to v dizle vlivali brez predelav. Na?eloma bi tudi zdaj lahko. Ampak samo, dokler je toplo. Ker pri +5?C jedilno olje postane tako gosto, da zaba?e vse filtre. Torej smo poleti vozili na jedilno olje, pozimi pa na cvi?ek. Na?eloma bi to lahko tudi dandanes po?el, le jedilno olje bi moral res dobro prefiltrirat.

 

Zadaj pa ni prav nobenih vonjav po pomfriju in pohanih zvezkih, ampak povsem navaden dizelski vonj in dizelski dim (ki ga je bilo pred dvemi desetletji bistveno ve? kot danes, ampak to je ?e druga zgodba)...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Hud optimizem veje iz teh lastnikov starih bimmerjev - 13 let, 300kkm, pa bi rad 15 jurjev zanjga.

33112_1.png

Napisano

Teh 800 Nm verjetno pomeni 3x zlom vratnih vretenc, potem pa revizija motorja... :)

 

Druga?e pa ?e:

3. downpipe ali po doma?e verjetno tudi brez katalizatorja

 

Tak avto verjetno bp naredi tehni?nega?

Napisano

Sj pi?e, da ga ma sam do decembra :D Pol pa je vrjetno treba pla?at ... al homologacijo ... al pa kaj druga xD

 

@323BA lahko je ?e nevarno, da ti kak bat v glavo prileti ... odpre motor, bat sko?i ven, zej pa ker si tak hitro pospe?eval ga kamot dohiti? :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

6HP26Z = max. 600Nm

6HP28Z (6HP26T?) = max. 700Nm

?e vir od ZF-a

post-5522-0-97796500-1582006858_thumb.jpg

 

Glede downpipa in manjko DPF, KAT, EGR, pa zaenkrat ni problema s tehni?nim, merijo samo koliko dimi. ?e ni slabo ?ipan pol itak ne dimi tak fejst da ne bi ?el ?ez tehni?nega.

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

Napisano

Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.

Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.

800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!

Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:

 

P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.

 

Vsaj nekdo, ki ve kaj pi?e.

 

Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut :P

 

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

Napisano

Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.  :lol:

 

No, to je pa spodbudno ?e zame in mojo BTjko...  :zvizga:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sam, a ni mal preveliko odstopanje. Servis za 60 000km je bil narejen pri 68 000km, ,naslednji ,ki bi mogu bit pri 80 000, je bil narejen pri 91 000km, naslednji namesto na 100 000 je bil pri 114 000?? 

 

okej, kakega jurja gor/dol ni panike. Tuki se mi zdi pa mal preveliko odstopanje?

Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

33112_1.png

Napisano

Slu?ben avto neke firme, ki se ukvarja s sanitarno opremo. Obvoz ?e mene vpra?a?, servisi delani v povpre?ju na 25k namesto na 20k, kot je predpisano. ?e leta 2017 je bilo konec z garancijo, ko je bil servis narejen 7.000 km prepozno. Vzdr?evanje je bilo pa? nevestno, ?eprav je bil avto v povpre?ju vsake pol leta na servisu...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.