Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zdravo mazda?i

Jaz imam drugo te?avo. Pri menjavi sem se odlo?il da kupim bosch aerotwin brisalce (samo guma ni? ve? tistega ?eleza). Zdaj imam problem da pri teh ta novih brisalcih ni ve? tak priklop kot ga imam jaz na mazdi. Je imel kdo podobne te?ave? In kako jih je odpravil?

Se mora ?e kaj zamenjati?

slike sledijo

 

jaz bi na pamet rekel da si kupil napa?ne brisalce

 

poglej si tale pdf ?e ima? prave:

http://aa-boschap-de.resource.bosch.com/me...in_twin_de2.pdf

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si kupil pravi komplet za tvoj model? Ni samo dolzina brisalcev tista, ki je odlocilna :) ...

 

Za prvo generacijo sestice (GG/GY) je oznaka AR 728 S, za drugo generacijo (GH) pa AR 601 S

 

 

EDIT: Vidim, da je Bossek ze prilepil tabelo ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Glede na to, da original Mazda brisalci za M6 (5 vratna) letnik 11/2008 niso ve? v akciji in so zelo dragi (cca 70,00?) me zanima katere priporo?ate.

 

:aaaaa: 70,00???

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena je kar visoka, vendar po drugi strani pa so original zelo kvalitetni. Moji so stari tri leta, pa ?e kar bri?ejo in bodo ?e nekaj ?asa. Pri drugih znamkah avtomobila pa sem s temi brisalci skoz imel neke probleme. Zato ko bo potrebna menjava, jaz sploh ne bom pomi?ljal, katere vzet.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja spredaj in zadaj - A-Cosmos ?i?ka.

 

 

Maloprej sem vprasal v Cosmosu v BTCju ... Za prejsnjo sestico imajo dvoje... eni so 55?, drugi cenejsi pa 35? ... ampak je rekel, da uni cenejsi so tudi ceni primerno slabsi ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Danes nameravam kupiti nove brisalce za M6 (11/2008) 5 vratna. S popustom japonski so 50,00? (par), evropski pa 35,00? (informacija A-Cosmos, BTC). Zanima me, ?e veste kateri (proizvajalec) so evropski in ali se jih spla?a kupiti. Dosedanji so ?e original in so trajali 5 let.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes nameravam kupiti nove brisalce za M6 (11/2008) 5 vratna. S popustom japonski so 50,00? (par), evropski pa 35,00? (informacija A-Cosmos, BTC). Zanima me, ?e veste kateri (proizvajalec) so evropski in ali se jih spla?a kupiti. Dosedanji so ?e original in so trajali 5 let.

 

Odlo?il in kupil original Mazda brisalce in s popustom dal 50,00?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes nameravam kupiti nove brisalce za M6 (11/2008) 5 vratna. S popustom japonski so 50,00? (par), evropski pa 35,00? (informacija A-Cosmos, BTC). Zanima me, ?e veste kateri (proizvajalec) so evropski in ali se jih spla?a kupiti. Dosedanji so ?e original in so trajali 5 let.

 

Avto parkiran v gara?i z dvignjenimi brisalci ?

 

Js jih menjam 1X na leto in pol.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto parkiran v gara?i z dvignjenimi brisalci ?

 

Js jih menjam 1X na leto in pol.

 

navor dizla jih ti?i na ?ajbo, moji original po dveh letih izjemni, tako izjemni da si jih je 'izposodil' nek makaronar in furam sedaj OMVove Trico <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto parkiran v gara?i z dvignjenimi brisalci ?

 

Js jih menjam 1X na leto in pol.

 

Avto dejansko parkiran v gara?i z brisalci na ?ipi, obdr?al tudi stare brisalce za rezervo.

 

So brisalici katere si kupil original kot sedaj ali so kot bosch aerotwin?

 

Original zapakirani v MAZDA ?katli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih ne menjam, ko so trdi, vzamem alkohol in krpo in jih ?istim toliko ?asa, dokler pu??ajo ?rno sled na krpi. Potem so kot novi. To se lahko dela, dokler se gumica ne raztrga.

 

In zadeva deluje kot novo ali bolj tako tako?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.