Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Pa sem rekel Clio bo pa serijski. Mah k**c, nisem ozdravel od tuningitisa, sem si ?e kupil ve?je ?eljusti in posledi?no bodo ve?ji tudi diski (300mm). Manj?e ?eljusti so za prijatelja (isto bodo ve?ji diski, iz enojnih 236 gre na dvojne 240mm kar bo za 900kg ?isto dovolj), sem jih spotoma obnovil ker so se vodila zatikala. Pa pre?trihal sem vse.

Objavljena slika

Objavljena slika

Pa ?e ene feltne, ki bodo ?le na ve?je ?eljusti. 15 col ne pa?e ve? in sem kupil "zimske feltne". Ampak pomoje sploh ne bom dajal ve?jih diskov do spomladi tako, da ?e ne drugega bodo pa tole za kak trackday. :hohoho: Imajo pa 4x100 in 4x114,3.

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varno zaustavjlanje je koristno, ampak te ?e vidim, ko bo? reko, ?e ?e pla?ujem najvi?je zavarovanje ...

 

Ne gre za zavarovanje in, da bi se mi zato kaj bolj fu?kalo za to, ?e se zaletim. Mogo?e me bolj skrbi kot nekoga, ki pla?uje 400? in upa, da bo kaj pokasiral. To, da zaradi teh dveh kW pla?ujem ve? je pa? nesre?no naklu?je s katerim sem se sprijaznil. Tako kot s porabo 8,2l/100km. Lahko bi bilo huje, gledal sem nekaj kjer bi pla?eval max registracijo pa ?e 12l+/100km porabe. :unsure:

Sem pa ravno dojel, da je to ?e tretji avto zapovrstjo pri katerem so bile bremze prva zadeva, ki sem jo po?timal. ?zmeden? Pri NXu sem obnovil ?eljusti pa dal nove plo??ice, pri SXu sem ?el iz 258mm na 280mm in ?tiribatne ?eljusti, tu grem pa ?e iz 280mm na 300mm. :D O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

 

ti bo? po?asi na naslednjem avtu menjal felne za bremze ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne gre za zavarovanje in, da bi se mi zato kaj bolj fu?kalo za to, ?e se zaletim. Mogo?e me bolj skrbi kot nekoga, ki pla?uje 400? in upa, da bo kaj pokasiral. To, da zaradi teh dveh kW pla?ujem ve? je pa? nesre?no naklu?je s katerim sem se sprijaznil. Tako kot s porabo 8,2l/100km. Lahko bi bilo huje, gledal sem nekaj kjer bi pla?eval max registracijo pa ?e 12l+/100km porabe. :unsure:

Sem pa ravno dojel, da je to ?e tretji avto zapovrstjo pri katerem so bile bremze prva zadeva, ki sem jo po?timal. ?zmeden? Pri NXu sem obnovil ?eljusti pa dal nove plo??ice, pri SXu sem ?el iz 258mm na 280mm in ?tiribatne ?eljusti, tu grem pa ?e iz 280mm na 300mm. :D O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

 

Tisto z zavarovanjem je bilo bolj sarkasti?no mi?ljeno, druga?e pa, ?e ga misli? "tjunat", je prva smer varnost, pol pa mo?.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po nasvetu siriusa sem danes dodal Meta**** GT v menjalnik in res se mehkeje in natan?neje ?alta, bomo videli zjutraj ?e - baje bo -12 ?zmeden?

 

Verjetno res v Kranju je sedajle bilo brez obla?ka sam rudi, v LJ kotlini pa jebe**** megla..

 

**** = brez reklam in opolzkosti :blush:

 

Po servisu pa se Metab*** Goldberger dodam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater se moram pohvalt da sem naletu na prvega garmina ki me jeb..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po nasvetu siriusa sem danes dodal Meta**** GT v menjalnik in res se mehkeje in natan?neje ?alta, bomo videli zjutraj ?e - baje bo -12 ?zmeden?

 

 

 

To je ?ele prvi vtis. GT (in ostala dru?ina 007) delujejo na nekoliko dalj?i rok dokler ne dose?ejo max u?inka gladkosti. ?e bo? po 100.000 km vzporejal menjalnik "tvoje" in neke "druge", ki se ni spe?ala z 007, bo? videl, da je menjalnik tvoje opazno mehkej?i, pa ?e tistega efekta zatikanja 2. prestve, ki se rado po velikem ?t. km zgodi, ne bo. :rolleyes:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?ele prvi vtis. GT (in ostala dru?ina 007) delujejo na nekoliko dalj?i rok dokler ne dose?ejo max u?inka gladkosti. ?e bo? po 100.000 km vzporejal menjalnik "tvoje" in neke "druge", ki se ni spe?ala z 007, bo? videl, da je menjalnik tvoje opazno mehkej?i, pa ?e tistega efekta zatikanja 2. prestve, ki se rado po velikem ?t. km zgodi, ne bo. :rolleyes:

 

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

 

na CX-7 je menjava predvidena 90.000, jaz sem na polovici 45.000 in tudi v ameriki z ro?nim menjalnikom (ja tudi so) imajo inteval olja v menjalniku na 45.000)

 

No razlika je o?itna, avto je stalno zunaj, in preventiva ne ?kodi, grem pa ?e v alpe kmalu + poleti kam dalj s prikolico..:) Ce seveda ne pogrnem na izpitu :)

 

No pravkar naro?u Goldoto in v petek na servisu natankam to in ?e GT noter... pa da vidmo kako ve?el bo italjan z njim.... :aaaaa:

 

Po moje ko ti bo cel avto spet zmrznu ti bo samo menjalnik se migal... :bravo:

 

Jz pa uspe?no zaklu?ujm 1. delovni dan na ?ihtu po dougm cajtu! :danzoman::bravo:

 

a si se spo?il? :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

 

Ne govorimo o tem. Ta izbolj?ava "brez" traja nekje do prevo?enih 170.000 km, nato pa pretikanje postane bolj okorno. Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje. Z aditivom, ki smo ga omenjali pa se izbolj?ava pozna cel ?as. Interval menjave olja pa lahko podvojimo. Torej naredimo nekaj pozitivnega za sebe, svoj "voz" in tudi za okolje.

 

 

Pri tem pa je predvsem zanimiva primerjava po enih 200.000 prevo?enih km. Menjalnika z in brez delujeta opazno razli?no. Tisti z je v veliki prednosti.

 

Ne more pa 007 vplivati na napake v materialu, ki so fatalne za menjalnik npr. razpoka v zobu, ki lahko privede do loma. Gre sicer za zelo redek pojav, se pa dogaja tudi to.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih (priznam, ne pretiroma bogatih) izku?njah pomaga ?e samo menjava s pravim oljem. Original pri enemu mojih avtov naj bi bil 80W90 in ko sem vlil to olje je bilo vse skupaj za en k***c. Predvsem, ko je bil mraz. Najprej sem mislil, da zato ker nisem vzel neko ble??e?e znamke olja. No in potem sem izvedel v ?em je fora. ?e original servis dajejo notri 75W80, ki je pozimi v mrazu veliko bolj?e.

Priznam pa, da me mika, da bi pri Renaultu menjal olje in dodal aditiv, ?e zato ker je francoz :jezicek: in pravijo, da nimajo najbolj mo?ne menjalnike, sploh v tretjo se baje rado zatika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater se moram pohvalt da sem naletu na prvega garmina ki me jeb..

 

No ja, kaj pa lahko pri garminu je..?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, kaj pa lahko pri garminu je..?

 

 

Hehe... res je... kaj te lahko je*e pri Garminu :)

 

Sem danes nadgradil svojega Nuvija... in probal TMC... in dela zaenkrat kar OK :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sm se iz Kamnika, pa do Uniona prpelju s popre?no porabo 5.3L UNP-ja (upam da BC la?e mjn kot pri mazdah)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe... res je... kaj te lahko je*e pri Garminu :)

 

Sem danes nadgradil svojega Nuvija... in probal TMC... in dela zaenkrat kar OK :) ...

 

Ne bere map z SD kartice. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne govorimo o tem. Ta izbolj?ava "brez" traja nekje do prevo?enih 170.000 km, nato pa pretikanje postane bolj okorno. Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje. Z aditivom, ki smo ga omenjali pa se izbolj?ava pozna cel ?as. Interval menjave olja pa lahko podvojimo. Torej naredimo nekaj pozitivnega za sebe, svoj "voz" in tudi za okolje.

Pri tem pa je predvsem zanimiva primerjava po enih 200.000 prevo?enih km. Menjalnika z in brez delujeta opazno razli?no. Tisti z je v veliki prednosti.

 

Ne more pa 007 vplivati na napake v materialu, ki so fatalne za menjalnik npr. razpoka v zobu, ki lahko privede do loma. Gre sicer za zelo redek pojav, se pa dogaja tudi to.

 

Brez zamere, ko tole berem sploh ne morem verjet da sem imel ?e 2 avta ki sta imela preko 200 kkm drugi preko 350 kkm, oba bencinarja in pri OBEH ni bil uporabljen NOBEN aditiv, in oba sta delala-?e delata BP.

 

Po tvojih zapisih sode? bi oba moral najmanj prestavljati z obema rokama, ?e ne ?e katerega zamnjat.

Moj stil vo?nje ni normalen, seveda ?e so pogoji-razmere, kar posledi?no pomeni ve?je obremenitve za menjalnik in ostalo, pa prvi avto je imel iz originalnih 75 km "malo" modificiran motor na 128 km, pa original menjalnik polosovine, samo sklopka pa je bila upgrejdana.

Drugi pa se je ZELO rad vrtel do 7500+ rpm, potem pa hop v naslednjo prestavo in to s samo 2 prsti pri 280 kkm prevo?enih.

Pa ?e zanimivost z yugotom (1.1 55 KM :danzoman: ) sem se vozil 3 leta imel je 230 kkm, brez kakr?nih koli dodatkov in je porabil cca dobre pol litra olja na 10 kkm, in pratvljal se je po ?ude?u skoz isto, malo te?je ko je bilo zunaj -10(gosto olje pa to), ko pa se je segrel pa bp, nobenga ?krtanja al o pa kiksanja menjalnika.

Zdej ali sem tako mo?an da se tega ne zavedam ?zmeden? , al ni vse ravno v teh aditivih, ki mimogrede niso napa?ni, samo ?ude?ev pa NI pri?akovati in vsi avti, (motor in menjalnik) niso enaki, tako da posplo?evanje je malo odve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.