Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

naciola barva??? Kdo se zmi?ljuje ta imena za barve, kaj se je zgodilo z rde?o, zeleno, rumeno, sivo, modro , oran?no... nocciola? Ha, naj re?ejo driskasto sivo rjava pa bomo vsi vedeli kak?na je.  Nocciola... sli?i se kot bolezen. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naciola barva??? Kdo se zmi?ljuje ta imena za barve, kaj se je zgodilo z rde?o, zeleno, rumeno, sivo, modro , oran?no... nocciola? Ha, naj re?ejo driskasto sivo rjava pa bomo vsi vedeli kak?na je. Nocciola... sli?i se kot bolezen. :ne vem:

Ja,kaksen hud estet bi nasel tiso? razlogov zakaj to ni isto kot rjava,ampak Ja... Se strinjam,kompliciranje kjer res ni potrebno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures,a nisi dal fotko xsare v stilu "Dolomiti meet" tle?

 

Gre? letos tudi v Dolomite?

 

Ko smo ravno pri tem;za?etek avgusta; je veliko ve? guzve po prelazih in kampih oziroma apartmajih kot julija?

 

Govorim za solo kolesarja z avtom in ?otorom, ki je sila nezahteven, ?eli samo mir in klance

Zakaj mi no?e smajlijev dati zraven v komentar? Skratka,un hudi?ek je na koncu; i Just need peace and Hills.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Juni ali september je idealen. Ostali meseci pa ok ampak buh ne dej vikend ali praznik, se posebej 15.8. Za sotor je vseeno ampak ceste in cene...

 

Dolomiti so ratali sedaj ze tako da v cetrtek recemo a gremo? Gremo! Ne rabis vec plana. Letos bom po moje vec dni usmeril v Francijo in se ne odpeljane prelaze. Dolomiti so bili se mi zdi 8x

 

Lp iz Istrskih prelazov. Tu NIKOLI ni nobenega :)

post-2637-0-83808000-1552217841_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem dal gor letne 19".Kak?na razlika v vo?nji.

Sem ?e malo pozabil kako se odli?no pelje avto saj sem imel po nakupu le par mrsecev letne.

Aja... napovedan je sneg.?e bo sne?ilo tudi na obali sem nasankal. Bo potrebno zopet montirat zimske gor... in tako do 1.maja...ali ?e dlje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem zakaj sploh menjate toliko hitro.

Sej v bistvu ni bilo tako hitro... je trajalo kar par ur, ker sem moral zimske dat dol, jih oprat, letne prinesti iz podstre?ja, jih oprat, o?istiti ?eljusti, da se lepo svetijo, montirati letne gor, zimske odnesti na podstre?je in na koncu ?e avto oprati.Pismo, tudi ?e bi zapadlo 45cm snega ne bi ponovil te vaje. No,na sre?o bo pri nas na obali +10 in gor in se lahko lepo vozim z letnimi gumami okoli. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako to mislis, kaksna razlika v voznji? A nimas zimske 18ke?

Ne, 17"(225/55/17).18" niso homologirane za na?e 6,-ke.Razlika je predvsem v ve?ji preciznosti(manj zvijanja gume).

In seveda v izgledu. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e 1fenomenalno izkori??en dan. Zjutraj se naspal, konkreten zajtrk, odpeljal fenomenalnih 115 km po bli?njih in manj bli?njih klancih (za?uda se ravno prav oblekel za precej zahrbtno vreme), vmes nenapovedano obiskal star?a in z zamudo mami dal drobno pozornost za dan ?ena, nato spucal xsaro (po dolgem dolgem ?asu)in z best frendom spil kavo ob (skoraj uspe?nem) re?evanju sveta.

 

Nekje vmes je padel leto?nji 2tiso?i kilometer.... Naravnost obo?ujem tako vreme;veter,ravno prav toplo,da se da pre?iveti par ur na kolesu in hkrati ne pretoplo , da ni prevelike gne?e...

post-9068-0-78219600-1552248428_thumb.jpg

post-9068-0-22815200-1552248460_thumb.jpg

post-9068-0-23512800-1552248475_thumb.jpg

post-9068-0-05597300-1552248492_thumb.jpg

post-9068-0-01441200-1552248508_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. Ponavadi je voznja bolj udobna pri manjsih colah in pri vecjih balonah (visina gume). A ni tako?  :)

Res je. A mazda 6je ?e po naravi trda in vsaj jaz ne opazim bistvene razlike... no, mogo?e edino pri vo?nji preko le?e?ih policajev in ?e res uleti? v kako luknjo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je razlika, kako da ne. In to velika. Predvsem v de?ju.

 

Po koncu zime je na cestah veliko lukenj. Veliko velikih lukenj. In v de?ju so polne vode, torej jih niti ne vidi?. In ?e z ve?jimi colami prileti? v tako luknjo, scepi? gumo in po mo?nosti sklepa? ?e di?k. Pri manj?ih colah je pa ve? gume okoli, pa se to ne zgodi - ne tako hitro. Potem pa po mo?nosti avto nima rezervne gume, pa si dober za kak?no uro ali dve, da pride asistenca pote... 

 

Zato sem pa jaz prodal 17? in posku?al na avto spraviti 15?, pa se ni iz?lo, ker je bil zavorni disk prevelik (?eprav so 15ke homologirane!) in tako pristal na 16?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je. A mazda 6je ?e po naravi trda in vsaj jaz ne opazim bistvene razlike... no, mogo?e edino pri vo?nji preko le?e?ih policajev in ?e res uleti? v kako luknjo.

Ja sej jest isto ne opazim bistvene razlike med 17 in 18 ravno zato sem pa vprasal k si napisal kako se avto boljse pelje :). Z vecjo colo pa itq lepse izgleda :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa v kerih vukojebcih vi vsi ?ivite? Jaz v 10 letih nisem prebil nobene 18" gume in to v 270.000km. Eno mi je edino nevo??ljivost zluknjala z no?i?em.

Samo res, tudi meni ni jasno, po kakih kolovozih se vozijo ostali in kje najdejo te luknje, da ti prebije gumo? Ostane jim na voljo samo, da kupijo pravi voja?ki jeep (ne plasti?nega otro?kega suva) z balonastimi kramparcami in obveznim reduktorjem in lopato pri strani , da se zvle?ejo iz teh lukenj.

Pa ljudje imajo gor 20" feltne pa se mi ?e nih?e ni pojamral o kakih te?avah na cesti. No, mogo?e edino na fejsbuku kro?ijo kake take zgodbe. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, glej, ne ?ivimo vsi v najlep?em mesu na svetu, ne. Pa tudi v Kraljevini Popovi? ne. Nekateri ?ivimo tudi v mestni ob?ini Nova Gorica. Kjer ?e vodovoda in kanalizacije ni do vsake hi?e...

 Saj tega tudi v najlep?em mestu na svetu nimajo ?e vsi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Saj tega tudi v najlep?em mestu na svetu nimajo ?e vsi.

Se javljam, greznica, makadam, samo kabelska...:) 15km iz LJ v 'razvitem delu'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.