Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po enem mesecu v novi službi lahko rečem da sem vesel, da sem potegnil črto pod UKC in javni sektor nasploh ter zlasti najbolj škodoželjen in zafrustriran kolektiv kar sem jih kdaj doživel. Tam (v Komerciali oz. Nabavi UKC) so osebe nezadovoljne same s seboj in z vsem okoli njih, da ne rečem kakšen Texas je vse skupaj in sem vesel, da sem odšel. :)

 

Skratka, kdor ni zadovoljen, čimprej MENJAVA, brez oklevanja in izgovorov, poiskati prijeten kolektiv in življenje bo lepše! :)

  • Všeč 7
  • Ljubim 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 6 minutami je Z M A J napisal:

Po enem mesecu v novi službi lahko rečem da sem vesel, da sem potegnil črto pod UKC in javni sektor nasploh ter zlasti najbolj škodoželjen in zafrustriran kolektiv kar sem jih kdaj doživel. Tam (v Komerciali oz. Nabavi UKC) so osebe nezadovoljne same s seboj in z vsem okoli njih, da ne rečem kakšen Texas je vse skupaj in sem vesel, da sem odšel. :)

 

Skratka, kdor ni zadovoljen, čimprej MENJAVA, brez oklevanja in izgovorov, poiskati prijeten kolektiv in življenje bo lepše! :)

... šli pa čim prej v penzijo. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Z M A J napisal:

Po enem mesecu v novi službi lahko rečem da sem vesel, da sem potegnil črto pod UKC in javni sektor nasploh ter zlasti najbolj škodoželjen in zafrustriran kolektiv kar sem jih kdaj doživel. Tam (v Komerciali oz. Nabavi UKC) so osebe nezadovoljne same s seboj in z vsem okoli njih, da ne rečem kakšen Texas je vse skupaj in sem vesel, da sem odšel. :)

 

Skratka, kdor ni zadovoljen, čimprej MENJAVA, brez oklevanja in izgovorov, poiskati prijeten kolektiv in življenje bo lepše! :)

Super 👍. Načeloma podpiram menjave, ker je to dobro za človeka in kolektiv.

 

V prvi sem zdržal 6 let, v drugi dobrih 7 let, v tretji dobrih 8 let, potem sem pri 47-tih šel v četrto in se za.... (ves čas frka, stres). Po dobrih 2 letih sem imel srečo in sem se lahko vrnil v tretjo. Po svoji izkušnji sklepam, da je fino čim več zamenjati v prvih letih, da dobiš veliko različnih izkušenj, pogledov, praks, pristopov, znanj. Kasneje pa to postane težje, sploh če menjaš področje dela, kot sem sam vedno storil. Veliko pa je odvisno od kolektiva, odnosov, kakšni so šefi. Pa v vsaki moraš delat vsaj 2-3 leta, da se ti začne sanjati, za kaj gre, sploh če gre za specialno strokovno področje. Nekaj drugega je verjetno če menja službo šofer avtobusa, učitelj matematike, ...

 

Pa še ena moja ugotovitev: pogoj za dobre odnose je, da je ženskega spola do 40%, če ga je nad 60%, je že kriza. Če jih je manj kot 20%, je pa spet žalost, dolgočasno.

 

Ramišljam, da bi se sredi 50-tih udeležil tegale izobraževanja:

WWW.SICLJ.SI

Usposabljanje za vzdrževanje in servisiranje motornih vozil.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, točno tako in res dober pogled na situacijo, ker pri meni je podobna zgodba. Pretežno ženski koektivi so smrt za odnose, sploh, če jim poveljuje šefica. To je drkarija, ribarija, surle do tal, premlevanje dogodkov izpred nekaj let. V glavnem toksično ozračje. Po drugi strani je pa dobr, ker edino to te brcne v rit da zamenjaš. Tud kakšen fičnik al pa stotka manj odleže, da se znebiš kolektiva, kjer ti je težko zjutraj it na šiht.

 

To vidiš šele pol, ko greš spet brez frustracij v službo in da ti je vsak dan nov izziv. Ja pridejo težki dnevi, stresni, prekolneš kakšno stvar, pomanjkanje časa, ampak ko si enkrat čez je pa občutek zmage.

33112_1.png

Napisano

Točno tako, meni ni težko poprijeti za delo in raje štartati 'z nule' kot nepopisan list, kot tarnanje in negodovanje, a ne naredit nič v smeri izboljšanja oz. sprememba.

 

Veliko ljudi dobesedno uživa v tem, da se smili sama sebi iz dneva v dan, a ukrepanja nobenega. Takšni v kolektiv vnašajo slabo voljo in depresijo, no tovrstnim osebkom sem POMAHAL V SLOVO. :)

 

Realni optimist sem bil in ostajam še naprej. :)

 

imejte tudi vi lušten wikend! :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri meni je v službi enih 85% žensk, jaz in še par pravih moških, ostali so nekaj vmes. Sem pa v pisarni samo jaz od moških nato direktorica, šefica uprave in namestnica šefice. Sem blažen med ženami. 🤗

  • Všeč 1
  • Začuden 2

 

 

Napisano

V več kot 30 let delovne dobe zamenjal več kot 10 delodajalcev. Z vsakim se razšel s stiskom roke. Najslabši je pa moški kolektiv...

  • Haha 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

 Najslabši je pa moški kolektiv...

 

Drži, če pičke prevladujejo....

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Sem danes zmulčal zelenico in ugotovil, da je moja kosilnica res stara a delujoča..... 😊👍

IMG_20221007_145608~3.jpg

IMG_20221007_145757.jpg

Napisano

Zakaj tu zvemo tako informacijo v pretekliku in ne v prihodnjiku? Mislim, da nas je tu vsaj nekaj, ki bi priskočili na pomoč...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Električar? Povej kaj več.

 

p.s to je Porsche Taycan?

Popravljeno od TiEn

 

jans2.jpg

 

Napisano

Pri električnih je tako, da moraš začet z malim pa počas... ne takoj na ta velike zverine, ker notranji organi se morajo navadit, ko jih rukne na hrbet.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

image.png

Ja, električen Porsche. Po dolgem času mi je bilo v avtu spet slabo. 🙂

 

image.png

Lepo. A vsaj zame je pravi porsche le benzinski porsche. 

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Zate. Po mojem samo zate, dokler ga ne preizkusiš. 🙂

Sem vozil kio ev6 GT. Sicer ni tako močna kot porsche, a ima tudi hud pospešek in sicer  3,5do 100. Ja, je fajn naredit en krog zaradi brutalnih pospeškov. To je pa tudi vse. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Alex napisal:

Sem vozil kio ev6 GT. Sicer ni tako močna kot porsche, a ima tudi hud pospešek in sicer  3,5do 100. Ja, je fajn naredit en krog zaradi brutalnih pospeškov. To je pa tudi vse. 

 

 

Kio??? In potem sodiš Porscheja na osnovi izkušenj s Kio? 😏

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Kio??? In potem sodiš Porscheja na osnovi izkušenj s Kio? 😏

Ni isto, vem. A kot sem napisal, te električne kosilnice pač niso zame. 😉

 

 

Napisano

Strankarskim kolegom sem danes (javno) povedal par krepkih in kar jim gre, taglavnim seveda. Dovolj blefiranja!

 

Alex, res je Socialni demokrati (Slovenije, ne Magyarorszag-a) :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Strankarskim kolegom sem danes (javno) povedal par krepkih in kar jim gre, taglavnim seveda. Dovolj blefiranja!

 

Alex, res je Socialni demokrati (Slovenije, ne Magyarorszag-a) :)))

A fa(fa)jonki? 🤔 Moja soseda je tudi članica tvoje orto organizacije (Jadranka šturm). 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.