Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 @Bini slikal sem tak, da se vrsta ne vidi.

Stali smo lepo kulturno in ne v takem živ-žavu kot pri tebi. Vrsta se je začela pri kužnem znamenju, ko sem to sliko naredil, je že 15m daljša.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
dne 25. 12. 2023 ob 14:24 je skritikrt napisal:

Še zadnje "navadne" žarnice pri C-Maxu zamenjal...pozicijske W5W...in sem se rešil rumenega sija pri žarometih😃👍 

Vse za drago🥰...pa da nekako "izgleda"🙄

IMG_20231224_164505.jpg

IMG_20231224_164042.jpg

IMG_20231215_135009.jpg

 

Mogoče sem mal poseben model, ker pri nas praviloma najboljši avto vozi "draga" in otroci. To pa zato, ker jaz tako hočem, da vozijo čim bolj varne avte. Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. Pa to nevarnost raje prevzamem nase. 🙂

 

Sem pred 25 leti sodelavcu pomagal prodajati zjebanega Yuga 45 (to so bili praktično vsi pri 50.000 km). Ga kupi možak za ženo, pri čemer je on vozil velikega novega BMW. 🙃 Pravi moški. 🙁

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

 

Mogoče sem mal poseben model, ker pri nas praviloma najboljši avto vozi "draga" in otroci. To pa zato, ker jaz tako hočem, da vozijo čim bolj varne avte. Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. Pa to nevarnost raje prevzamem nase. 🙂

 

Sem pred 25 leti sodelavcu pomagal prodajati zjebanega Yuga 45 (to so bili praktično vsi pri 50.000 km). Ga kupi možak za ženo, pri čemer je on vozil velikega novega BMW. 🙃 Pravi moški. 🙁

Oooo-C-Max je varen avto...moj oz. sedaj ženin ima "vso varnostno opremo,kar gre...celo dokupljen ESP,k ga drugače noben takrat ni imel serijsko-je bil zmeraj za doplačati,in si moral avto narociti in čakati dva mesca...

In dodatno varnostne zavese spredaj/zadaj,senzorje zadaj avtomatske luci,avtomatsko vzvratno ogkedalo,ogrevano vetrobransko steklo,ogrevane šobe za vitrex,zategovalniki varnostnih pasov,najboljše podvozje v svoji klasi-en redkih srednjevelikih enoprostorcev z posamičnimi obesami zadaj,varnostni pomik stekel z avtostop funkcijo-varno za otroke ...in še bi lahko našteval...in en najtežjih avtomobilov v svoji klasi...kar zaleti se vanj če se upaš...primerjaj samo debelino vrat z npr VW-Touranom...razlika praktično 1:2...da ne omenim,kako so vrata konstruirana-vseokoli dvojna tesnila,hauba motorja zaklenjena...k ga začneš šraufati,ti prec postane jasno...to je daleč od tega,da avto nebi bil varen...če ne bi tudi moja žena vozila kaj drugega. Ok,saj bo,a sedaj je C-Maxa še skoda prodati....

 

 😄

 

Napisano
pred 11 minutami je skritikrt napisal:

...in še bi lahko našteval...

 

Pa še dva dodatna airbaga 😏😁

  • Haha 1
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

 Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. 

 🙃 

Imas e-vinjeto?😉🤨in si dosegel 130km/h, kar je normalna hitrost na AC?😉🤣

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je g.Wankel napisal:

 

Pa še dva dodatna airbaga 😏😁

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 3 minutami je skritikrt napisal:

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

A to je slučajno FORD ?!?, sam vprašam, za prjatla...cccc😉🤣🤨(sarkazem...da ne bo kakega hudega razburjanja)....

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 30 minutami je skritikrt napisal:

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

In to mene najbolj boli. Fordi so imeli z Alfami top podvozje. Zdaj pa se VW Id-je preoblači. Groza.

Polo 2010 1.2 tsi in Passat 2.0 190km dizl 4x4, dsg, nastavljivo podvozje.

Pa ne segneta do kolen Focusu s športnim ali pa Mondeotu s športnim.

 

Mondeo je sploh nor, ima še hidravlični servo. Top.

Focus je že bolj gokart, se le poznajo nižje gume.... še vedno volan top, edino malenkost majn povratne informacije kot na hidravličnem.

 

@skritikrt ta c-max ima še hidravlični servo? Potem je sploh super.

Moral bi ti dat i20n za peljat. 2 obrata, od skrajne lege do druge.

Mogoče malo pretrd(težko voziš z eno roko), se ti zdi, da je Focus kot stari Puntek, totaln puter.

 

Tudi drugo leto dobi žena na Fordu nove gume. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je sportman333 napisal:

Imas e-vinjeto?😉🤨in si dosegel 130km/h, kar je normalna hitrost na AC?😉🤣

 

Navzdol gre odvisno od klanca, sicer pa je po ravnem 110 km/h že kar veliko. Če pa je mal navzgor, je pa že kriza ... ,  

 

Drugače pa lahko rečem, da v Mazdo 6 kar pašeta 75 F košarici ... 😄

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Navzdol gre odvisno od klanca, sicer pa je po ravnem 110 km/h že kar veliko. Če pa je mal navzgor, je pa že kriza ... ,  

 

Drugače pa lahko rečem, da v Mazdo 6 kar pašeta 75 F košarici ... 😄

To je, ker nisi vajen mašine vrteti. Če gre ta Clio na avtocesto, je treba šaltati pri 5.500 rpm, ob vključevanju lahko tudi do 6.500 rpm potegneš. 😃

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

To je, ker nisi vajen mašine vrteti. Če gre ta Clio na avtocesto, je treba šaltati pri 5.500 rpm, ob vključevanju lahko tudi do 6.500 rpm potegneš. 😃

 

Ja, po mojem imaš kar prav. Grem danes z Litijske po obvoznici proti Rudniku, mal klanca v 5-ti in me od zadaj "poriva" kamion, dam v 4-to in pogledam na obratometer... ni bilo niti 4.000 obratov. 😀

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je godlike napisal:

In to mene najbolj boli. Fordi so imeli z Alfami top podvozje. Zdaj pa se VW Id-je preoblači. Groza.

Polo 2010 1.2 tsi in Passat 2.0 190km dizl 4x4, dsg, nastavljivo podvozje.

Pa ne segneta do kolen Focusu s športnim ali pa Mondeotu s športnim.

 

Mondeo je sploh nor, ima še hidravlični servo. Top.

Focus je že bolj gokart, se le poznajo nižje gume.... še vedno volan top, edino malenkost majn povratne informacije kot na hidravličnem.

 

@skritikrt ta c-max ima še hidravlični servo? Potem je sploh super.

Moral bi ti dat i20n za peljat. 2 obrata, od skrajne lege do druge.

Mogoče malo pretrd(težko voziš z eno roko), se ti zdi, da je Focus kot stari Puntek, totaln puter.

 

Tudi drugo leto dobi žena na Fordu nove gume. 🙂

Jep-hidravličen😃...CX-5 je blizu,a nima toliko povratnih informacij...je tudi izredno trd,a ni čist tako "športen"...ko smo prišli z Kos-a,kjer sem vozil tisto Kio,sem mislil,da je volan v CX-5 pokvarjen-taki šok z "mehkobe" na Mazdo.

 

Bolj,da mi ne ponujaš "strupa",k se znam nalezti...to pa ni dobro za "tošlc"😄

 

Jep-žena naslednjo leto tud dobi nove "gume"...bom najbrž vzel spet Dunlop Sport-maxx RT...tokrat drugo generacijo (RT-2),k prvo po moje ne dobiš več🙄...res TOP gume za cvenk...samo,če bi dobil kaj takega tudi za Mazdo...so serijske Toyo že zelo dobre,a tistih 5-10% na meji mi manjka,da se ti res lahko odpuli...k zna ratati nervozna,i če ne paziš ni dobro😬...bom najbrž tudi prešaltal na Dunlop...bom videl🙄

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

 @Bini slikal sem tak, da se vrsta ne vidi.

Stali smo lepo kulturno in ne v takem živ-žavu kot pri tebi. Vrsta se je začela pri kužnem znamenju, ko sem to sliko naredil, je že 15m daljša.

Pa kje si to ti... 🤔

Napisano
pred 7 urami je skritikrt napisal:

Jep-žena naslednjo leto tud dobi nove "gume"...bom najbrž vzel spet Dunlop Sport-maxx RT...tokrat drugo generacijo (RT-2),k prvo po moje ne dobiš več🙄...res TOP gume za cvenk...samo,če bi dobil kaj takega tudi za Mazdo...so serijske Toyo že zelo dobre,a tistih 5-10% na meji mi manjka,da se ti res lahko odpuli...k zna ratati nervozna,i če ne paziš ni dobro😬...bom najbrž tudi prešaltal na Dunlop...bom videl🙄

Pri meni dobi zimske.

Letne še bojo. Čeprav so te Primacy 4+ take kot tvoje Toyo. So super, fali pa jim tistih 10%. V vročini, nad 170km/h, dobiš glatteis efekt.

 

Dunloop sem imel Sportmaxx TT na Alfi. Nora guma. GY Eagle F1 AS3 je bila za njo gor in mi ni tako zelo sedla.

Tega TT-ja šije samo Pilot Sport.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

O ja ja. Sicer jaz sem že v penziji glede plezanja ma za stavo še gre😁

 

Glede vetrovnika pa me je presenetila moč motorjev. In sicer 4 x 280kW. Dober 1MW konične moči😲. To pa srka neki štroma...

Popravljeno od AmpeR
Napisano

Kaj so pa mislili, ko so po tleh vsake pol metra dali eno svetlo vmes?😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je FuManchu napisal:

Kaj so pa mislili, ko so po tleh vsake pol metra dali eno svetlo vmes?😁

Pomoje so kej močnega pili takrat na Primorju k so zidali...

  • Všeč 1
  • Haha 4

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 34 minutami je Tilen5 napisal:

Pomoje so kej močnega pili takrat na Primorju k so zidali...

Niso sam pri vas. So tud pr nas, ko so mojo bajto delal🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.