Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prevozil zadnjo petmestno cifro km. Zadeva zaenkrat špila brez posebnosti, redni servisi na cca 15k km (BTC), na 90 k km zamenjal zadnji komplet zavor - Ate, na 96k km prednji komplet zavor - original in na 98k km akumulator - original.

Izredno so mi zamenjali ključavnico zadnjih vrat in nekaj motorčkov ogledal.

 

20240105_163703.jpg

  • Všeč 8
  • Ljubim 2

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Po dobrem letu prišel update infotainment-a.

Veselo sem ga namestil.

20240106_090202.jpg

Napisano

Ej....🍸🥂😉😁😁

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

🎅Božiček se je pa res izkazal,😊 celo slo. proizvod je tale GIN.... :jupiii:

IMG_20240101_133905.jpg

Nič več treznih dni🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano

Nova voda in odtoki v kopalnici porihtani, mešalniki za pipe vgrajeni, IC BOX tudi, v ponedeljek še talno položiva s tatom. Potem tlaki...računam na sredo.

  • Všeč 8
  • Zmeden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 6. 1. 2024 ob 9:05 je godlike napisal:

Po dobrem letu prišel update infotainment-a.

Veselo sem ga namestil.

20240106_090202.jpg

Evo, ker sem to posodobil, sem se lahko lotil še kart.

 

Prvič (2021) sem delal OTA z mobilno dostopno točko. Ca. 2 meseca, med vožnjo in je posodobil. Drugič (2023) pa so mi na servisu.

 

Nemci na forumih pravijo 90 min nalaganje iz ključa in 20-60min update, za zadnji update.

Skupaj karte znesejo 22G. Zagnal sem v mestu, pred potjo domov, doma je stal 2 uri in še pot v mesto nazaj. Skupaj je kopiral v avto 2 uri in 50 min.

Potem je zahteval key cycle. Torej ponovni zagon z odpiranjem vrat. Vozil sem še 15 min in ga ugasnil. Nekaj je javil da je končal, samo ni bilo prav (drugačen tip obvestila). Na to sem ga še vozil 1 uro.

Danes zjutraj sem se peljal spet in je po 5 minutah napisal, da je update finished.

 

Noro. Skoraj kot da imam VW-ja. id3 se posodablja 7-9 ur.

 

Bral sem, da so nemci s prvimi modeli in rednimi posodobitvami uspeli tako zafilati modul, da niti komanda za brisanje ni delovala in so morali na servisu celo enoto menjat.

Tudi jaz sem redno posodabljal. Predvidevam da je tako dolgo rabil, ker je particije spreminjal, da mu prostora ne zmanjka.

V glavnem bila je prava dogodivščina.

Napisano
pred 19 urami je Tilen5 napisal:

Nova voda in odtoki v kopalnici porihtani, mešalniki za pipe vgrajeni, IC BOX tudi, v ponedeljek še talno položiva s tatom. Potem tlaki...računam na sredo.

Kopalnico ima, kopalnico ima ... (so prepevali Hazardi, hehe).

  • Všeč 1
  • Haha 4

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Bini napisal:

Da lako tako dolgo delate vse skupaj. 🫣

Jah tako je ko delaš sam pa delaš po svojem delu. Drugace pa so bili prazniki in nismo delali takrat.

 

Pa še vse na novo je...ostali so le zidovi in betonska plošča 🙈

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Končno prišlo😃 

 

WWW.THESDESHOP.COM

Trevor Horn presents Echoes: Ancient & Modern limited...

 

EN.M.WIKIPEDIA.ORG

 

..."the man who invented the eighties"...

 

Jutri ko bo doma mir pa "sprobam" ,kako zveni😃

IMG_20240110_181801.jpg

IMG_20240110_182252.jpg

IMG_20240110_181658.jpg

Napisano

Drug četrtek naročen z saabom na glavni servis. Spušča vodna pumpa in bom dal kr vse zamenjat:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Če je to tisti Saab, ki ima Fordov motor notri - mogoče boljše, če zamenjaš cel avto. Pa preden novega domov pripelješ, pometi garažo in jo razkuži...

  • Haha 5
  • Začuden 2
Napisano
pred 21 minutami je Slivka napisal:

Če je to tisti Saab, ki ima Fordov motor notri - mogoče boljše, če zamenjaš cel avto. Pa preden novega domov pripelješ, pometi garažo in jo razkuži...

Hvala bogu ni V4 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Navdušen (kljub drugačnim napovedim) nad NEgnečo, ko ob 15h štartam iz Centra prestolnice proti severu. Naj ostane še naprej tako. :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po 20 letih danes ponovno na Donački gori. :)

IMG_20240113_132014.jpg

IMG_20240113_132008.jpg

IMG_20240113_132002.jpg

IMG_20240113_123043.jpg

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes ponovno v Dražgošah; luštno. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po priporočilu mehanika naročil INA komplet zobatega jermena za saaba. 

Continental vodna pumpa je zdržala samo stiri leta. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.