Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Napisano

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

 

Ja, to se pa lahko potrudim, da me najdeš...

Napisano
pred 35 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Tebe najdit je pa ja enostavno...

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

Napisano

Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....

 

Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...

 

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro.

Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje.....

Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade.

In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih.

Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje....

Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost.

In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.

 

Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.

 

In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉

IMG_20241104_143737.jpg

IMG_20241108_130039.jpg

IMG_20241108_135010.jpg

IMG_20241108_152918.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 16 urami je skritikrt napisal:

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

Te matice ima žena na fordu samo za pozimi...za letne-alu platišča ima gor D1-SPEC iz 7075 duraluminija...dolge,črne,na koncu zaprte.

Podobne kot te v linku,a starejši design iz enega kosa aluminija.

 

WWW.D1SPEC.COM.TW

Detailed information of Aluminum Steel bolts two in...

 

Napisano

Jaz furam stock matice. Pa ker so oboje Ford/Ronal felne imam ene matice.

 

Na Alfi so secgrdo lupili vijaki, tu so še ok.

Napisano

Se spomnim, ko je sodelavc pizdil nad Fordovimi maticami. Svoje sem takoj olupil. Res bedasto tole z maticami so pogruntal.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem jih olupil preventivno, ker vem da so pizdarije z njimi. Ni bilo veliko dela, če se jih lotiš prav:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz sem kupil v sloveniji črne matice(mat sport) ker imam črna platišča,..zdej po 4 letih so tu pa tam kje popraskane ampak še vedno v redu

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 35 minutami je godlike napisal:

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

A to so od walkmana.:lol:

 

Zgledajo lepo in nič kaj poceni.

To so za puriste. Preprosto kvalitetne slušalke.

Zraven imam še usb slušalke z mikrofonom za sestanke.

Cena je relativna stvar. Za nekoga dosti, za drugega osnovni rang.

 

pred 53 minutami je g.Wankel napisal:

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Moje so limited edition (modre), kupljene 2007 leta.

Mod na 595 nisem delal, dokler se nisem prepričal, da imajo isti driver in so samo s koščkom pene pridušene.

20241112_171250.jpg

20241112_171322.jpg

20241112_171305.jpg

20241112_171258.jpg

Pene sem 6-7 let nazaj dobil. Zdaj jih ni več. Kitajske ne bi probaval....

 

Nove so zaprte, ker v tej pisarni imajo radio in mi noter tolče.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

 


image.jpeg

 

Napisano

Nič posebnega… ;) 🤣

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.