Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

97k km. Druklager je v roki pošteno hreščal, na nogi se čutilo, da ne gre vedno gladko.

 

Avto je vožen samo mestno. In ja, sklopka je bila polna "mesa", tako da ne speljujemo kot Adi. 😉

Napisano
pred 49 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

S popustom na žlahto v revozu in z doplačilom za xenon je bil 16,5K€

Megane kot drugi avto v teh 14 letih odličen prav zaradi nizkih obratovalnih stroškov.

 

Čisto nesrečen sem, ko gledam kaj bi lahko kupil. Ampak ziher nisem edini nesrečnež, ker tale avtomobilski trg je postal katastrofa. Pa še na slabše gre. Najbolje da kupim dva avta in enega potem v garaži pokrijem z deko (ga šparam za po letu 2035).

Kupi novega megana :D 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18328881&display=Renault Megane

 

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Čakaj, kaj?

 

Sklopko menjate prej kot po 300.000 prevoženih kilometrih? Ja, kako pa speljujete? Kot Smolar: Čist počas?

 

 

Mani po hribih pa včasih tudi s prikolico zdrži po 300.000 in več. B bistvu je na nobenem avtu do zdaj nisem menjal - niti na petki, ki ima že 355000 km...

Ženske noge pa to.....😊😉

Napisano
pred 22 minutami je Bini napisal:

Ženske noge pa to.....😊😉

Napaka.

 

Ni bila izrabljena lamela. Zanič je bil potisni ležaj.

To pa trpi na mestni vožnji z dosti speljevanja in menjavanja. Pa tudi stanje na sklopki v križišču.

Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

Napaka.

 

Ni bila izrabljena lamela. Zanič je bil potisni ležaj.

To pa trpi na mestni vožnji z dosti speljevanja in menjavanja. Pa tudi stanje na sklopki v križišču.

To zadnje se ne dela......😉

Napisano

Vem.

 

Se pa vsakemu kdaj zgodi. Al pa kje, ko misliš, da boš speljal in čakaš luknjo.....

Napisano

Se opravičujem vsem v tej debati, netočna informacija z moje strani. Moja najdražja mi je predala info o zanič sklopki - da je sklopka zanič ji je zatrdil voznik avtovleke ki ji je peljal avto na servis.

Danes mi je mehankar rekel, da je crknil ventil??? sklopke. A ima sklopka kakšen ventil ali je mislil cilinder?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Slivka napisal:

 

 

Sklopko menjate prej kot po 300.000 prevoženih kilometrih? Ja, kako pa speljujete? Kot Smolar: Čist počas?

 

 

Mani po hribih pa včasih tudi s prikolico zdrži po 300.000 in več. B bistvu je na nobenem avtu do zdaj nisem menjal - niti na petki, ki ima že 355000 km...

 

Ok po zadnji info je sama sklopka še ok.

 

Pri mazdi 6 I. generacije mi je šla sklopka pri 250Kkm, po informacijah na tem forumu je bilo to tedaj za šestico normalno. 

 

BTjko primerjat z mazdo 6 ki je imela pri nizkih vrtljajih navora nič ali pa še manj, se ne da. (sem jo pa tudi jaz uporabljal v hribih, včasih bolj konkretnih kot je tam pri vas v padski nižini)

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

... ... ... ... 

BTjko primerjat z mazdo 6 ki je imela pri nizkih vrtljajih navora nič ali pa še manj, se ne da. (sem jo pa tudi jaz uporabljal v hribih, včasih bolj konkretnih kot je tam pri vas v padski nižini).

 

Primerjal sem Mazdo 5, ne BTjko.

 

Padska nižina na višini 950 metrov nad morjem in več? Ja, to mi je všeč, se bo še kje uporabilo...

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Ženske noge pa to.....😊😉

V glavnem, ista vozniak in ista tura, pa je Clio mel na števcu 200k s prvo kuplungo.

 

Tak da ni način vožnje kriv. Izgleda da Mazda montira tempirane dele. Ker je Marjan reko, da je isti dan v službi menjaval sklopko na podobni dvojki.

 

Pa kolega, ki je potnik in mi dele rihta, je reko, da španer mikrojermena tudi ne bi smel it pri 95k km.

Napisano

Povem z prve roke, da za nove bmw-je, veliko delov podvozja in motorne periferije zdrži pod 100Kkm. Taki materiali namensko. 

Cikel testiranja je ponavadi na 150Kkm. 

Da ko crkne, je že izven garancije 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 21 minutami je Slivka napisal:

O, pa gre.

 

Krepko preko 95.000.

Ti primerjaš tvoj dizl delovni stroj s sklopko, ki je bila razvita za Xedos?

Tebi pač kaj drugega crkne.

 

Nima veze. Poceni je blo rešeno. Naj vozi naprej. ABS enota je bla krepko dražja. Pa je imel avto 7 let.

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Ti primerjaš tvoj dizl delovni stroj s ... ... ... ... ...

 

Še enkrat: primerjal sem z Mazdo 5 in ne z Mazdo BT-50. Slednja je itak poglavje zase. Mazda 5 je pa povsem običajen civilni družinski enoprostorec...

Napisano

Da crkne kaj točno po poteku garancije, je glavni posel razvojnih inženirjev. 

So pa tako pri mazdi kot pri renoldu opravili slab posel pri programiranju kdaj crkne pleh. Pri renoldu po 14letih ni najmanjše pikice rje, pri mazdi je bilo po 4letih potrebno rezat zadnje blatnike dol. Edino pri podvozju je mazdi ratal točno - menjave točno po izteku garancije pri 100Kkm

 

Pa niso samo avti. Bratec dela v firmi z farbami. Trdi, da je pri njih razvoj izključno za to, da čimbolj neopazno postopoma znižujejo kakovost farbe. Na moje začudenje je pojasnil razlog - ker to isto počne tudi konkurenca, in bi tako propadli če nebi počeli isto.

 

A ne uči kapitalistična ideologija, da je konkurenca gonilo napredka kakovosti? 

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Še enkrat: primerjal sem z Mazdo 5 in ne z Mazdo BT-50. Slednja je itak poglavje zase. Mazda 5 je pa povsem običajen civilni družinski enoprostorec...

to sem spregledal.

 

Si pa le napisal, da imaš vse, razen Honde, dizle. Ker so druge sklopke, ker so za dizle, saj morajo več navora prenest....

 

Evo moja sklopka, je imela največjo obremenitev 125KM, navora pri atmosfercih, pa tak ni baš nekaj:

nullimage.png

 

Drugače pa nima smisla, da meljemo naprej.

Crkujejo, jebat ga, ni kriva "ženska" ali nepravilna uporaba. 🙃

Napisano
pred 21 urami je Slivka napisal:

O, pa gre.

 

Krepko preko 95.000.

Heh, sem šel dol pogledat in mam napokan mikro jermen. 😄 V ponedeljek grem očitno po novega. Sem na 104.000 km, ampak sem mislu avtomatsko vzet še šponer, a ni to nekak stalna praksa?

Napisano

Praksa je za to, da te vdrapne mehanik vsaj 1h dela. In potem se ti splača oboje menjat. Ker je ura dela na uradnem, več kot jermen.

 

Večina menja vse.

Ker sem delal sam, sem pa jermen leta nazaj. Letos pa španer.

 

Tu se moreš sam odločit.

Napisano

Menju bom v lastni režiji, ja. Nisem pa še tega počel in ne vem kako naj bi zgledal, če je potreben menjave, ali pa še ok 😅  In če ga imam na rezervi je verjetno bolš, kot pri podrtem avtu ugotovit ''o fak zdej bom pa še šponer rabu'', zato bom pomoje kr oboje zamenju. Pa magar šponer kar preventivno, sej škodi lahko samo denarnici. Pomoje bi tudi @scania podprl tako razmišljanje 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem imel čusni zvok ob hladnem avtu in sem šel pač diagnosticirat zadeve.

Ko sem jermen dol vzel in zavrtel rolco, so pošteno ležaji peli. Tudi lufta je mel krepko, ko si ga levo desno požokal.

Napisano
pred 36 minutami je samSimon napisal:

Menju bom v lastni režiji, ja. Nisem pa še tega počel in ne vem kako naj bi zgledal, če je potreben menjave, ali pa še ok 😅  In če ga imam na rezervi je verjetno bolš, kot pri podrtem avtu ugotovit ''o fak zdej bom pa še šponer rabu'', zato bom pomoje kr oboje zamenju. Pa magar šponer kar preventivno, sej škodi lahko samo denarnici. Pomoje bi tudi @scania podprl tako razmišljanje 😄

 

Po navadi je tako:

- če ga kupiš, boš pri menjavi ugotovil, da je stari boljši od novega

- če ga ne kupiš, boš pri razdrtem avtu ugotovil, da je zanič in da rabiš novega...

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Ko sem jermen dol vzel in zavrtel rolco, so pošteno ležaji peli. Tudi lufta je mel krepko, ko si ga levo desno požokal.
Hvala, zdej vem na kaj bit pozoren 👍

 

Napisano

Postranska reč tega obiska servisa je zanimiva ugotovitev.

Megane III je narjen tako, kot bi ga nekdo doma z ročnim orodjem skup sklamfal. Tudi vožnja ni dih jemajoča. Uglavnem ena gajba od avta. 

Kot nadomestno vozilo smo dobili Opla crosslanda, in to čisto novega direkt iz štacune, polno opremljenega. V primerjavi z 14 let starimi j.... od megana je crossland res ena navadna drvarnica. 

 

Konkurenca pa te zadeve kot gonilo kakovostnega nazadka.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Če pomislim, da sem se februarja zunaj sprehajal zgolj v srajci in še to je bilo preveč. 

 

Danes pa...

IMG_20230516_203747686.jpg

 

... ni šlo čez.

  • Všeč 1
  • Zmeden 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.