Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Negativno.

 

Lučka sveti stalno, ne glede na to, koliko nas je v FucksWagnu. Sem tudi sam pomislil, da bi otroški sedež naredil kakšen stik in sem jih vse tri pobral ven, pa pri praznih sedežih še vedno sveti...

Napisano
pred 25 minutami je Slivka napisal:

Negativno.

 

Lučka sveti stalno, ne glede na to, koliko nas je v FucksWagnu. Sem tudi sam pomislil, da bi otroški sedež naredil kakšen stik in sem jih vse tri pobral ven, pa pri praznih sedežih še vedno sveti...

 

A ni v garanciji? In ve se, kam se naslovi take in podobne težave v času garancije - garantu. Morda pa toliko drame za prazen nič?

 

Sicer pa Slivka, tega avta nisi maral že ko si ga naročil ... lahko je samo še slabše. 😃 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Je v garanciji.

Je zmenjeno, da ga peljem v Koper na uradni servis - tam, kjer sem ga kupil.

Me pa jezi, da po vsega štirinajstih dneh se že nekaj jajca...

 

Napisano (urejeno)

Negativno vzdušnje se prenaša na avto, ki to čuti in si želi počitka na servisu, kjer ga imajo radi.

Popravljeno od godlike
  • Haha 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Negativno.

 

Lučka sveti stalno, ne glede na to, koliko nas je v FucksWagnu. Sem tudi sam pomislil, da bi otroški sedež naredil kakšen stik in sem jih vse tri pobral ven, pa pri praznih sedežih še vedno sveti...

Ta lučka ne ugasne sama, če imaš slab kontakt pod sedežem! Omeni jim nič ne škodi.... 😉

Napisano

Grem danes proti tehničnim pregledom in se avto odloči, da bi šel domov🤣 

Pa greva sm reku😁 in sva šla z enim brisalcev v nalivu domov...

IMG_20230829_143149.jpg

IMG_20230829_143151.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz se tudi imel tehničen danes,..kao morm popravit nizke meglenke,.. drgač je pa šlo skozi

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 15 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz se tudi imel tehničen danes,..kao morm popravit nizke meglenke,.. drgač je pa šlo skozi

Jaz čakam, da se lepilo posuši. Puša na linku počila. Treba novo naročit. 

Za silo upam da zdrži.

16933165453958392498307920454114.jpg

16933166150003298700107507184769.jpg

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tebe še nebojo, kljub temu da voziš zamaskiran VW, ker je prvi tehnični 4. leto.

Napisano

Kolega je začel z Peugot 206 S16, potem je šel na Hondo Prelude, nato na Audi a3 sportback 2.0tdi, nato pa na VW :)....(tiguan 2.0. dizel gate pred 12.leti dal zanj 40k €), nato se ga je znebil po 1.letu, šel na Toyoto 2x, ter sedaj na novo Škodo (1.0. tsi).....od vseh je rekel, da nikoli več ne gre na VW (vsak obisk servisa ga je stal med 500-1000€, in to 12.let nazaj....).....tko da....če nimaš sreče potem je najbolje da se VW čim preje znebiš....

Napisano

VW jaz vseeno smatran za neko zlato sredino po kakovosti. Ali sem v zmoti? :)

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je Z M A J napisal:

VW jaz vseeno smatran za neko zlato sredino po kakovosti. Ali sem v zmoti? :)

Smatran. Ker jih cenimo.

 

Saj veš pravi slovenec ima Golfa/Passata, 2 otroka in nemškega ovčarja.

 

 

Realno, po izkušnjah, malo pod povprečjem.

Po Alfi se pljuva vsepovsod, pa sta realno tu tu.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Tebe še nebojo, kljub temu da voziš zamaskiran VW, ker je prvi tehnični 4. leto.

 

Nimam samo FucksWagna v garaži...

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Smatran. Ker jih cenimo.

 

Saj veš pravi slovenec ima Golfa/Passata, 2 otroka in nemškega ovčarja.

 

 

Realno, po izkušnjah, malo pod povprečjem.

Po Alfi se pljuva vsepovsod, pa sta realno tu tu.

Od tega je samo eden pravi in dober....vemo kaj je to ...., da ne bo pomote 😉😁(NO)

Napisano
pred 59 minutami je samSimon napisal:

Nikol več ne gre na VW... in vzame Škodo 😄

Ja, ta je pa res dobra.... 🫣😉

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Za enkrat mu dela bolje kot vw😉

Čehi so že od nekdaj tehničen in inovativen narod pa še malo Nemce dodelajo in je rezultat to... 💪😉

Napisano

Ja, drži 😆

 

Imeli smo Polota 1.2 TSI 105KM.

Ker je bila mašina iz Male Boleslave je bila zanič ketna pri 40-60k km, 20k km je šla vbrizgalna šoba.

Še kaj bi se našlo.

 

Kot praviš, sreča da ni bila nemška. Tam delajo verjetno Turki. Na nemških je še, zraven naših težav, olje kje špricalo, ker je bla slabo tesnjena.

 

Ampak ja. Ta farsa o tem kak je Škoda bolj zanesljiva kot VW, mi je smešna. Isti koncern, torej vgrajeni isti deli, ki crknejo ne glede na to al piše VW al Škoda na haubi.

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Ja, drži 😆

 

Imeli smo Polota 1.2 TSI 105KM.

Ker je bila mašina iz Male Boleslave je bila zanič ketna pri 40-60k km, 20k km je šla vbrizgalna šoba.

Še kaj bi se našlo.

 

Kot praviš, sreča da ni bila nemška. Tam delajo verjetno Turki. Na nemških je še, zraven naših težav, olje kje špricalo, ker je bla slabo tesnjena.

 

Ampak ja. Ta farsa o tem kak je Škoda bolj zanesljiva kot VW, mi je smešna. Isti koncern, torej vgrajeni isti deli, ki crknejo ne glede na to al piše VW al Škoda na haubi.

Tudi to drži... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.